Chat na żywo

Chat na żywo

11-04-2018 18:02:01 Wg Miron Matecki

Zmień odwiedzających witrynę w potencjalnych klientów

Angażuj odwiedzających Twoją stronę za pomocą czatu i zwiększaj konwersję sprzedaży. Ten kanał komunikacji pozwala potencjalnym klientom zadawać pytania i uzyskać porady dotyczące produktów, które najbardziej odpowiadają ich potrzebom.
Pomagaj odwiedzającym stronę rozmawiając z nimi i wysyłając im ukierunkowane wiadomości podczas przeglądania witryny za pomocą Zoho SalesIQ, naszego oprogramowania do czatowania na żywo. Odwiedzających, którzy są gotowi podjąć decyzję o zakupie, dodaj jako potencjalnych klientów do Zoho CRM i przydziel im do przedstawiciela handlowego. Wszystko to bezpośrednio z okna czatu.

Poznaj swoich gości

Dowiedz się, czy odwiedzający twoją stroną jest stałym klientem czy nowym potencjalnym klientem, zanim zaczniesz z nim rozmawiać. Otrzymuj powiadomienia, gdy potencjalni klienci wracają na Twoją stronę i zobacz czym są zainteresowani.
 
   

Nie przegap potencjalnych klientów odwiedzających twoją stronę

Łatwo jest przegapić potencjalnych klientów jeśli Twoją stronę odwiedza codziennie tysiące osób. Integracja Zoho SalesIQ z Zoho CRM umożliwia automatyczną segmentację klientów odwiedzających Twoją stronę na klientów już pozyskanych, potencjalnych oraz namiary i kontakty. Dowiedz się, czy są to potencjalni klienci, czy klienci. Integracja  daje ci pewność, że ​​zawsze będziesz na bieżąco wiedział, kto odwiedza Twoją witrynę.

Sprawdź historię i kontekst interakcji z klientem, aby prowadzić lepsze rozmy

Cała historia interakcji z klientem i podsumowaniem wszystkich wizyt jest dostępna na karcie klienta w prostej i przejrzystej formie. Nie musisz przejmować się wiadomościami czatu, które zostały pominięte, gdy byłeś w trybie offline, ponieważ są one zapisywane jako notatki w Zoho CRM.
 
 

Analizuj dane dzięki wbudowanym raportom

Sprawdź, skąd pochodzą Twoi goście i czego szukają, poznaj potencjalnych klientów. Porównaj te dane z osią czasu, aby zidentyfikować trendy i poprawić interakcje z klientami. Segmentacje klientów są przedstawione na wykresach w celu ułatwienia interpretacji.
 

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0