Masz trudności w obszarze obsługi klienta?
Każdy z Twoich klientów jest inny. Każdy ma indywidualne potrzeby a jednym z podstawowych wymagań klientów jest to, żeby Twoja firma znała ich oczekiwania.
Jeśli masz problem z utrzymaniem obecnych klientów powinieneś zdać sobie sprawę z faktu, że utrzymanie obecnego klienta jest 5 razy tańsze niż zdobycie nowego klienta, warto więc dołożyć wszelkich starań, aby zachować jak najlepsze relacje z klientami.
Być może w Twojej firmie w trakcie delegowania obowiązków ginie odpowiedzialność i nikt nie wie, kto miał zadzwonić do klienta czekającego na informację, co stawia firmę w niekorzystnym świetle.
Nadszedł czas, abyś poprawił Twoje relacje z klientami.
Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś sobie TAK, to zainteresuje cię zawartośćTEJ Strony.
