Chcesz poprawić obsługę klienta

Chcesz poprawić obsługę klienta

23-08-2014 02:40:54 Wg Miron Matecki

Masz trudności w obszarze obsługi klienta?

Każdy z Twoich klientów jest inny. Każdy ma indywidualne potrzeby a jednym z podstawowych wymagań klientów jest to, żeby Twoja firma znała ich oczekiwania.

Twoja firma zatrudnia wiele osób więc potrzebujesz właściwego systemu, który pozwoli każdemu pracownikowi poznać oczekiwania konkretnego klienta.

Jeśli masz problem z utrzymaniem obecnych klientów powinieneś zdać sobie sprawę z faktu, że utrzymanie obecnego klienta jest 5 razy tańsze niż zdobycie nowego klienta, warto więc dołożyć wszelkich starań, aby zachować jak najlepsze relacje z klientami.

Być może w Twojej firmie w trakcie delegowania obowiązków ginie odpowiedzialność i nikt nie wie, kto miał zadzwonić do klienta czekającego na informację, co stawia firmę w niekorzystnym świetle.

Nadszedł czas, abyś poprawił Twoje relacje z klientami.

 

Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś sobie TAK, to zainteresuje cię zawartośćTEJ Strony.

 

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0