
Zoho CRM został w ostatnim czasie uzupełniony o kilka ciekawych funkcji. Zachęcamy do zapoznania się z opisem nowych możliwości naszego flagowego produktu.
Nowe funkcje
W tej sekcji prezentujemy nowe, zaktualizowane funkcje Zoho CRM.
Rejestrowanie rozmów
Funkcja rejestrowania rozmów umożliwia zapisanie szczegółów dotyczących rozmów przychodzących (od klientów i z namiarów/leadów) i wychodzących (j.w.), a w szczególności długości i daty rozmowy, notatek na jej temat, a także innych informacji.
Nowa funkcja Zoho CRM jest szczególnie przydatna dla wszystkich tych użytkowników, którzy często telefonują, albo odbierają telefony w ramach swojej organizacji. Dzięki niej można łatwiej identyfikować typowe zapytania klientów i kontrolować wszelkie rozmowy z nimi, co zapewnia pełniejsze wykorzystanie tych kontaktów w przyszłości.
Rejestrowanie rozmów udostępniamy we wszystkich wersjach Zoho CRM.

Grupowy czat
Skuteczna komunikacja i szybki obieg informacji to podstawa wszelkich przedsiębiorczych organizacji. Moduł czatu udostępniony w Zoho CRM pozwala na komunikowanie się z wszystkimi użytkownikami, którzy znajdują się w organizacji razem z tobą. Zyskujesz więc nową, wspólną platformę natychmiastowej wymiany informacji.
Ta funkcja dostępna jest w wersji Enterprise.

Funkcja czatu to przede wszystkim bezpieczna komunikacja, którą możesz stosować w całej swojej organizacji łączącej użytkowników Zoho CRM. Moduł czatu pozwala wykonać następujące działania:
• Twórz grupy – umożliwia pogrupowanie użytkowników Zoho CRM względem różnych kryteriów, a następnie dzielenie się informacjami w ramach tej grupy.
• Ustawiaj tematy – dzięki stworzeniu osobnego tematu czatu organizujesz i skupiasz uwagę użytkowników. Możesz też otwierać ponownie zakończone sesje czatu, wracając do istotnych dla ciebie spraw.
• Rozpoczynaj rozmowy prywatne – rozmawiaj ze współpracownikami, dziel się informacjami i zdobywaj odpowiedzi na interesujące cię pytania.
• Dziel się plikami – podczas rozmowy możesz podzielić się z innymi dowolną ilością potrzebnych plików.
• Dodaj uczestników – użytkownicy dodani do twojego konta CRM zostaną automatycznie dodani jako uczestnicy modułu czatu.
• Przejrzyj historię czatu – użytkownicy, którzy podczas rozmowy nie mieli dostępu do sieci, mogą zapoznać się z zapisami dyskusji, udostępnionymi w dziale historii czatu.
• Informuj o ważnych wydarzeniach – czat może być wykorzystany też wtedy, gdy twoja organizacja / firma potrzebuje wspólnego medium rozpowszechniania kluczowych komunikatów.
Zakładki sieci
Jeśli chcesz otworzyć w Zoho CRM strony internetowe z ważnymi ogłoszeniami, aplikacjami i inne, możesz to teraz zrobić z pomocą Zakładek sieci. Będą mogli je obejrzeć wszyscy użytkownicy Zoho CRM w twojej organizacji. Używając Zoho Kreator możesz utworzyć swoje własne aplikacje i w prosty sposób korzystać z nich w Zoho CRM.
Ta funkcja dostępna jest w wersji Enterprise.

Najważniejsze udogodnienia
W tej sekcji informujemy cię o szczegółach wszystkich udoskonaleń, które zawarliśmy w funkcjach Zoho CRM.
Reguły przepływu pracy (workflow)
Dzięki regułom przepływu pracy możesz zautomatyzować pracę twojego biznesu. Stanowią one zestaw zasad, które zostaną wykonane w pewnych, ustalonych przez ciebie, warunkach. Warunki te ustalasz podczas tworzenia reguł przepływu pracy, podając Kryteria wykonania. To właśnie te kryteria stanowią warunek zastosowania reguł.
Dotychczas dostępne były tylko następujące kryteria:
a. Wykonaj regułę wtedy, gdy zostaną utworzone rekordy.
b. Wykonaj regułę wtedy, gdy rekordy zostaną utworzone, albo poddane modyfikacji.
Teraz możesz skorzystać z dwóch dodatkowych, poza wskazanymi wyżej, kryteriów – Edycja oraz Aktualizacja wybranych pól.
• Wybierając opcję Edycja wskazujesz, że reguła powinna być wykonana wtedy, gdy rekordy zostaną zmodyfikowane.
• Wskazując Aktualizacja wybranych pól sprawiasz, że reguła zostanie wykonana wtedy, gdy wartości wskazanych pól zostaną zmodyfikowane w rekordzie.

Gdy wybierzesz tę opcję, możesz określić maksymalnie 3 nazwy pól. Jeśli tylko wartości tych pól zostaną zmodyfikowane, uruchomiona zostanie odpowiednia reguła.
Autorespondery
Budowanie relacji biznesowych to w marketingu konieczność. Gdy przychodzi do prowadzenia i pielęgnowania priorytetowych programów, właściwa doza kontaktu z potencjalnymi klientami jest kluczowa, jeśli chcesz zdobywać kontrakty. Autoresponder to funkcjonalność automatyzująca prowadzenie marketingu, usprawniająca proces wysyłania w ściśle określonych odstępach czasu serii spersonalizowanych wiadomości pocztowych do kontaktów i leadów. Odbiorcy, od których uzyskałeś informację zwrotną, mogą oczywiście zostać przez ciebie wykluczeni z wysyłki kolejnych powiadomień.

Inne udoskonalenia
Rozszerzenie Zoho Mail
• Usunęliśmy dla wszystkich użytkowników opcję określania hasła
• Nowa możliwość udostępniania danych – dla wszystkich użytkowników dodaliśmy konto umożliwiające pełne dzielenie się danymi
• Użytkownik, używając konta z opcją pełnego dzielenia się danymi, może wykluczyć udostępnianie wiadomości z wybranych domen pocztowych. W tym celu dla konta z opcją pełnego udostępniania danych wprowadziliśmy pole Wyklucz domeny.

API dewelopera
• Statystyki użytkowania API dewelopera
• Nowy format odpowiedzi dla wszystkich metod
• Dostęp do API uzależniony od wersji Zoho CRM
Drobne usprawnienia
• Możesz teraz dodawać notatki do modułu przypadków
• Na stronie Informacje o koncie zmieniliśmy pole identyfikacyjne Zoho CRM na Adres pocztowy. Pole Nazwisko zostało zmienione na Imię i nazwisko
• Udostępniliśmy opcję ograniczenia dostępu do zarządzania widokami dostosowanymi na stronie profili użytkowników.
• Umożliwiliśmy importowanie do Zoho CRM danych z plików o formacie XLSX



