Co wchodzi w skład usługi "wsparcia w korzystaniu z produktów Zoho" ?

Co wchodzi w skład usługi "wsparcia w korzystaniu z produktów Zoho" ?

23-08-2014 02:32:23 Wg Miron Matecki

  • Konsultacje aplikacji ZOHO, doradztwo w zakresie korzystania z produktów, obejmuje wszystkie produkty ZOHO aktualnie używane przez klienta.
  • Wsparciem objęte są wszystkie osoby używające aplikacji ZOHO, będące pracownikami lub współpracownikami klienta, w miesiącu obowiązywania umowy. Listę osób upoważnionych do korzystania ze wsparcia przekazuje klient.
  • Konsultacje objęte abonamentem świadczone są limitem w ilości do 2.5h na każdego użytkownika aplikacji ZOHO miesięcznie. Niewykorzystane godziny nie przechodzą z jednego użytkownika na drugiego.
  • Godziny konsultacji powinny być umówione w dogodnym dla stron czasie jednak nie później niż 48 h od zgłoszenia takiego zapotrzebowania przez użytkownika objętego umową.
  • Umowa wsparcia zawierana jest na okres co najmniej 6 miesięcy i później może być przedłużona na czas nieograniczony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.
  • W pozostałych godzinach wsparcie świadczone jest w miarę dostępności pracowników MMI.
  • Po przekroczeniu limitów miesięcznych, wsparcie użytkownikowi świadczone jest wg. stawek minutowych z cennika www.zpartner.pl/cennik.html
  • Serwis świadczony jest telefonicznie i ewentualnie przy użyciu opcji zdalnego dostępu do komputera klienta przez Internet.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0