infozpartner :
Dzień Dobry
W czym mogę pomóc ?
Sat, 14 Nov, 11:58
Dominik :
witam, prowadzę małą firmę. Proces jest następujący: kontakt z klientem - oferta - zamówienie od klienta - potwierdzenie przyjęcia zam do realizacji - zamówienie do dostawcy - potwierdzenie od dostawcy - oczekiwanie na realizację zam u dostawcy - dostawa od odstawcy - faktura i dostawa do klienta - ewentualna reklamacja -ewentualny serwis - etc. Czy można w zoho crm zmapować taki proces?
Sat, 14 Nov, 11:58
infozpartner :
Jak wiele osób ma kontakt z klientem ?
Sat, 14 Nov, 12:00
Dominik :
Na razie tylko ja, w przyszłym roku może dodatkowy inżynier.
Sat, 14 Nov, 12:13
infozpartner :
Zoho jest najmocniejsze w pierwszych trzech krokach. W jaki sposób zdobywa Pan klientów ?
Sat, 14 Nov, 12:15
Dominik :
Różnie, albo dzwonią sami bo znajdują nas przez internet, albo ja ich znajduję i dzwonię do nich, potem ich odwiedzam choć nie zawsze.
Sat, 14 Nov, 12:17
infozpartner :
Od początku. CRM może być podłączony do Pana strony internetowej i uruchamiać proces obsługi dla nowych zgłoszeń.
Może Pan rejestrować również nowe rekordy jako namiary w CRM i potem uruchamiać proces pozyskiwania ich do firmy.
Nad iloma "namiarami" pracuje Pan zwykle na raz ?
Sat, 14 Nov, 12:19
Dominik :
myslę ze ok 20-30
Sat, 14 Nov, 12:19
infozpartner :
Ciągnąc dalej. Zaznaczę podkreśleniem w czym Zoho CRM jest "dobry" i oferuje dobre gotowce do pracy. Niepodkreślone będzie to co jest nieco słabsze.
Sat, 14 Nov, 12:19
Dominik :
ok
Sat, 14 Nov, 12:20
infozpartner :
Ile kroków procesu ma Pan nad każdym z namiarów ? Zdobycie namiaru, telefon, 2-gi telefo, oferta, przypomnienie o ofercie.....
Zoho ogólnie to są dwa obszary. 1. Doprowadzenie do zamówienia 2. Obsługa zamówienia.
Proces jest następujący: kontakt z klientem - oferta - zamówienie od klienta -
potwierdzenie przyjęcia zam do realizacji
- zamówienie do dostawcy
- potwierdzenie od dostawcy - oczekiwanie na realizację zam u dostawcy - dostawa od odstawcy - faktura i dostawa do klienta
- ewentualna reklamacja -ewentualny serwis - etc.
Czy oglądał Pan przykładowe konfiguracje na naszej stronie ? www.zpartner.pl/democrm ?
Sat, 14 Nov, 12:23
Dominik :
kroki procesu nad namiarem są takie jak Pan opisał.
Sat, 14 Nov, 12:24
infozpartner :
Tak, ale ile tych kroków jest ?
Sat, 14 Nov, 12:24
Dominik :
Do faktur i obsługi magazynu mam symfonię handel premium
Sat, 14 Nov, 12:24
infozpartner :
To lepiej
Bo Zoho nie jest tu super. Ma tylko jeden magazyn i słabe jest w polskich MM'kach i WZ'tkach
( www.zpartner.pl/democrm.html )
To myślę że spokojnie może Pan ćwiczyć CRM'a. Jeśli faktury będzie Pan wystawiał z Symfonii to i konfiguracji nie ma zbyt wiele.
Sat, 14 Nov, 12:26
Dominik :
Chodzi mi głównie o obsługę zamówienia - obsługa doprowadzenia do zamówienia jest dostępna prawie w każdym dostępnym pakiecie CRM na rynku.
Sat, 14 Nov, 12:27
infozpartner :
Nasza oferta konfiguracji obejmuje:
Opis głównych komponentów wdrożenia ZOHOFast!
Wdrożenie wg metodologii ZOHOFast! zakłada samodzielne przygotowanie klienta do wdrożenia systemu CRM. Wdrożenie programów z pakietu ZOHO CRM polega na przystosowaniu programu do warunków i przepisów obowiązujących w firmie. Przyszli użytkownicy muszą przeanalizować potrzeby i oczekiwania wobec programu oraz sprecyzować i określić swoje uprawnienia do korzystania z poszczególnych modułów.
* Dostosowanie systemu: Logo firmy, konfiguracja Procesu sprzedaży, konfiguracja oferowanych przez firmę Produktów i/lub Usług, konfiguracja Procesu przypisywania nowych klientów odpowiednim osobom w organizacji.
* Przygotowanie wyglądu systemu zapewniającego komfort pracy i łatwy dostęp do najważniejszych funkcji aplikacji.
* Dopasowanie kokpitów systemu do wymagań zarządzających sprzedażą. Prognoza sprzedaży wg. oferowanych grup Produktów i/ lub Usług.
* Import kontaktów, kont, namiarów i możliwości sprzedażowych uwzględniający podział klientów pomiędzy pracownikami firmy
* Definicja uprawnień użytkowników zgodnie z rolą w organizacji.
* Instalacja gotowych modułów reklamacji klienta i zarządzania kampaniami marketingowymi jeżeli wymagana.
* Do dwóch godzin konsultacji plus instrukcja użytkownika.
* Dopasowanie zakresu zbieranej informacji o klientach do potrzeb organizacji.
Sat, 14 Nov, 12:28
Dominik :
Czy jest jakiś mechanizm w zoho pozwalający na synchronizację kontrachentów z symfonią? Chodzi mi o to aby nie trzeba było wpisywać danych do symfonii skoro są już w zoho?
Sat, 14 Nov, 12:29
infozpartner :
Zoho może Panu wyeksportować ( lub zaimportować) dowolny plik.
Nie wiem co Symfonia potrafi w tym obszarze.
Poza tym ( ale to pewnie dla większych wdrożeń) oferuje Zoho API. Czyli możliwość zapisywania czy wyciągania rekordów bezpośrednio z bazy.
Proponuję. 1. Zarejestrować się na naszej stronie. Otrzyma Pan swoją własną konfigurację CRM do konfigurowania.
2. Zastanowić się nad krokami dalszymi wdrożenia. Samemu, nami lub "z nami". Różne opcje może Pan zrobić.
3. Pozbierać pytania i umówimy się na spotkanie na którym pozbiera Pan pytania a my na wszystko postaramy się odpowiedzieć w szczegółach. Każdy klient otrzymuje od nas darmową godzinę konsultacji do wykorzystania.
( wykorzystania w dowolny sposób).
Sat, 14 Nov, 12:34
Dominik :
Myślę ze to dobra propozycja. Jakie są koszty wersji nami lub z nami?
Sat, 14 Nov, 12:37
infozpartner :
To jest jak pytanie "ile kosztuje dom" ? W cenniku znajdzie Pan standardowe ceny i standardową ofertę: http://www.zpartner.pl/Cennik.html Proszę się zarejestrować, wstępnie obejrzeć i wtedy zdzwońmy się to pogadamy. Myślę że potrzeby i możliwości jednoosobowej firmy Jeśli system się Panu spodoba na pewno pokażę Pan jakąś najlepszą dla Pana ścieżkę.
( Myślę że rozumiemy potrzeby i możliwości jednoosobowej firmy)
Sat, 14 Nov, 12:39
Dominik :
OK, ostatnie pytanie o bezpieczeństwo danych. Gdzie są one przechowywane? Czy można zrobić lokalną kopię bezpieczeństwa? Jak się można do niej dostać gdyby nastąpił jakiś kataklizm - przepraszam za to pytanie ale np. jeśli zoho przestanie istniec lub coś w tym stylu?
Sat, 14 Nov, 12:40
infozpartner :
W Stanach Zjednoczonych. Może Pan w dowolnym momencie robić sobie kopie. Może Pan w dowolnym momencie zabrać swoje dane i sobie pójść bez zobowiązań ( takich jak na przykład w sieciach komórkowych).
Poza tym w Zoho jest dwa miliony użytkowników. Tak łatwo się tego nie wyrzuca. Na pewno chętny by się znalazł. Nawet gdyby firma zbankrutowała na co się nie zanosi
Sat, 14 Nov, 12:43
Dominik :
W jakiej formie jest lokalna kopia zapasowa - bezpieczeństwa - plik tekstowy, bazodanowy, ..? Jeden plik czy wiele?
Sat, 14 Nov, 12:54
infozpartner :
wiele klików tekstowych
Sat, 14 Nov, 12:59
Dominik :
ok. dziekuję za pomoc!
Dzień Dobry
W czym mogę pomóc ?
Sat, 14 Nov, 11:58
Dominik :
witam, prowadzę małą firmę. Proces jest następujący: kontakt z klientem - oferta - zamówienie od klienta - potwierdzenie przyjęcia zam do realizacji - zamówienie do dostawcy - potwierdzenie od dostawcy - oczekiwanie na realizację zam u dostawcy - dostawa od odstawcy - faktura i dostawa do klienta - ewentualna reklamacja -ewentualny serwis - etc. Czy można w zoho crm zmapować taki proces?
Sat, 14 Nov, 11:58
infozpartner :
Jak wiele osób ma kontakt z klientem ?
Sat, 14 Nov, 12:00
Dominik :
Na razie tylko ja, w przyszłym roku może dodatkowy inżynier.
Sat, 14 Nov, 12:13
infozpartner :
Zoho jest najmocniejsze w pierwszych trzech krokach. W jaki sposób zdobywa Pan klientów ?
Sat, 14 Nov, 12:15
Dominik :
Różnie, albo dzwonią sami bo znajdują nas przez internet, albo ja ich znajduję i dzwonię do nich, potem ich odwiedzam choć nie zawsze.
Sat, 14 Nov, 12:17
infozpartner :
Od początku. CRM może być podłączony do Pana strony internetowej i uruchamiać proces obsługi dla nowych zgłoszeń.
Może Pan rejestrować również nowe rekordy jako namiary w CRM i potem uruchamiać proces pozyskiwania ich do firmy.
Nad iloma "namiarami" pracuje Pan zwykle na raz ?
Sat, 14 Nov, 12:19
Dominik :
myslę ze ok 20-30
Sat, 14 Nov, 12:19
infozpartner :
Ciągnąc dalej. Zaznaczę podkreśleniem w czym Zoho CRM jest "dobry" i oferuje dobre gotowce do pracy. Niepodkreślone będzie to co jest nieco słabsze.
Sat, 14 Nov, 12:19
Dominik :
ok
Sat, 14 Nov, 12:20
infozpartner :
Ile kroków procesu ma Pan nad każdym z namiarów ? Zdobycie namiaru, telefon, 2-gi telefo, oferta, przypomnienie o ofercie.....
Zoho ogólnie to są dwa obszary. 1. Doprowadzenie do zamówienia 2. Obsługa zamówienia.
Proces jest następujący: kontakt z klientem - oferta - zamówienie od klienta -
potwierdzenie przyjęcia zam do realizacji
- zamówienie do dostawcy
- potwierdzenie od dostawcy - oczekiwanie na realizację zam u dostawcy - dostawa od odstawcy - faktura i dostawa do klienta
- ewentualna reklamacja -ewentualny serwis - etc.
Czy oglądał Pan przykładowe konfiguracje na naszej stronie ? www.zpartner.pl/democrm ?
Sat, 14 Nov, 12:23
Dominik :
kroki procesu nad namiarem są takie jak Pan opisał.
Sat, 14 Nov, 12:24
infozpartner :
Tak, ale ile tych kroków jest ?
Sat, 14 Nov, 12:24
Dominik :
Do faktur i obsługi magazynu mam symfonię handel premium
Sat, 14 Nov, 12:24
infozpartner :
To lepiej
Bo Zoho nie jest tu super. Ma tylko jeden magazyn i słabe jest w polskich MM'kach i WZ'tkach
( www.zpartner.pl/democrm.html )
To myślę że spokojnie może Pan ćwiczyć CRM'a. Jeśli faktury będzie Pan wystawiał z Symfonii to i konfiguracji nie ma zbyt wiele.
Sat, 14 Nov, 12:26
Dominik :
Chodzi mi głównie o obsługę zamówienia - obsługa doprowadzenia do zamówienia jest dostępna prawie w każdym dostępnym pakiecie CRM na rynku.
Sat, 14 Nov, 12:27
infozpartner :
Nasza oferta konfiguracji obejmuje:
Opis głównych komponentów wdrożenia ZOHOFast!
Wdrożenie wg metodologii ZOHOFast! zakłada samodzielne przygotowanie klienta do wdrożenia systemu CRM. Wdrożenie programów z pakietu ZOHO CRM polega na przystosowaniu programu do warunków i przepisów obowiązujących w firmie. Przyszli użytkownicy muszą przeanalizować potrzeby i oczekiwania wobec programu oraz sprecyzować i określić swoje uprawnienia do korzystania z poszczególnych modułów.
* Dostosowanie systemu: Logo firmy, konfiguracja Procesu sprzedaży, konfiguracja oferowanych przez firmę Produktów i/lub Usług, konfiguracja Procesu przypisywania nowych klientów odpowiednim osobom w organizacji.
* Przygotowanie wyglądu systemu zapewniającego komfort pracy i łatwy dostęp do najważniejszych funkcji aplikacji.
* Dopasowanie kokpitów systemu do wymagań zarządzających sprzedażą. Prognoza sprzedaży wg. oferowanych grup Produktów i/ lub Usług.
* Import kontaktów, kont, namiarów i możliwości sprzedażowych uwzględniający podział klientów pomiędzy pracownikami firmy
* Definicja uprawnień użytkowników zgodnie z rolą w organizacji.
* Instalacja gotowych modułów reklamacji klienta i zarządzania kampaniami marketingowymi jeżeli wymagana.
* Do dwóch godzin konsultacji plus instrukcja użytkownika.
* Dopasowanie zakresu zbieranej informacji o klientach do potrzeb organizacji.
Sat, 14 Nov, 12:28
Dominik :
Czy jest jakiś mechanizm w zoho pozwalający na synchronizację kontrachentów z symfonią? Chodzi mi o to aby nie trzeba było wpisywać danych do symfonii skoro są już w zoho?
Sat, 14 Nov, 12:29
infozpartner :
Zoho może Panu wyeksportować ( lub zaimportować) dowolny plik.
Nie wiem co Symfonia potrafi w tym obszarze.
Poza tym ( ale to pewnie dla większych wdrożeń) oferuje Zoho API. Czyli możliwość zapisywania czy wyciągania rekordów bezpośrednio z bazy.
Proponuję. 1. Zarejestrować się na naszej stronie. Otrzyma Pan swoją własną konfigurację CRM do konfigurowania.
2. Zastanowić się nad krokami dalszymi wdrożenia. Samemu, nami lub "z nami". Różne opcje może Pan zrobić.
3. Pozbierać pytania i umówimy się na spotkanie na którym pozbiera Pan pytania a my na wszystko postaramy się odpowiedzieć w szczegółach. Każdy klient otrzymuje od nas darmową godzinę konsultacji do wykorzystania.
( wykorzystania w dowolny sposób).
Sat, 14 Nov, 12:34
Dominik :
Myślę ze to dobra propozycja. Jakie są koszty wersji nami lub z nami?
Sat, 14 Nov, 12:37
infozpartner :
To jest jak pytanie "ile kosztuje dom" ? W cenniku znajdzie Pan standardowe ceny i standardową ofertę: http://www.zpartner.pl/Cennik.html Proszę się zarejestrować, wstępnie obejrzeć i wtedy zdzwońmy się to pogadamy. Myślę że potrzeby i możliwości jednoosobowej firmy Jeśli system się Panu spodoba na pewno pokażę Pan jakąś najlepszą dla Pana ścieżkę.
( Myślę że rozumiemy potrzeby i możliwości jednoosobowej firmy)
Sat, 14 Nov, 12:39
Dominik :
OK, ostatnie pytanie o bezpieczeństwo danych. Gdzie są one przechowywane? Czy można zrobić lokalną kopię bezpieczeństwa? Jak się można do niej dostać gdyby nastąpił jakiś kataklizm - przepraszam za to pytanie ale np. jeśli zoho przestanie istniec lub coś w tym stylu?
Sat, 14 Nov, 12:40
infozpartner :
W Stanach Zjednoczonych. Może Pan w dowolnym momencie robić sobie kopie. Może Pan w dowolnym momencie zabrać swoje dane i sobie pójść bez zobowiązań ( takich jak na przykład w sieciach komórkowych).
Poza tym w Zoho jest dwa miliony użytkowników. Tak łatwo się tego nie wyrzuca. Na pewno chętny by się znalazł. Nawet gdyby firma zbankrutowała na co się nie zanosi
Sat, 14 Nov, 12:43
Dominik :
W jakiej formie jest lokalna kopia zapasowa - bezpieczeństwa - plik tekstowy, bazodanowy, ..? Jeden plik czy wiele?
Sat, 14 Nov, 12:54
infozpartner :
wiele klików tekstowych
Sat, 14 Nov, 12:59
Dominik :
ok. dziekuję za pomoc!
