CRM na serwerze zewnętrznym czy własnym

CRM na serwerze zewnętrznym czy własnym

29-05-2012 00:01:42 Wg Miron Matecki

Czym się różni korzystanie z aplikacji CRM na serwerze zewnętrznym od korzystania z aplikacji na Twoim serwerze? Różnica ta jest porównywalna do różnicy pomiędzy wynajmowaniem telefonu publicznego ( automat "na monety") i posiadaniem telefonu komórkowego. Jeżeli korzystasz z telefonu komórkowego, to owszem, jesteś jego właścicielem, ale wiąże się to z koniecznością poniesienia wielu kosztów, takich jak zakup aparatu telefonicznego, opłaty abonamentowe, koszty naprawy, jeżeli wystąpi jakaś awaria. Korzystając z telefonu publicznego nie jesteś jego posiadaczem i nie ponosisz kosztu zakupu i opłat związanych z jego utrzymaniem. Płacisz tylko i wyłącznie za faktyczny czas rozmowy. Rozumiesz, do czego zmierzam? Czym się różni korzystanie z aplikacji CRM na serwerze zewnętrznym od korzystania z aplikacji na Twoim serwerze? Różnica ta jest porównywalna do różnicy pomiędzy wynajmowaniem telefonu publicznego ( automat "na monety") i posiadaniem telefonu komórkowego. Jeżeli korzystasz z telefonu komórkowego, to owszem, jesteś jego właścicielem, ale wiąże się to z koniecznością poniesienia wielu kosztów, takich jak zakup aparatu telefonicznego, opłaty abonamentowe, koszty naprawy, jeżeli wystąpi jakaś awaria. Korzystając z telefonu publicznego nie jesteś jego posiadaczem i nie ponosisz kosztu zakupu i opłat związanych z jego utrzymaniem. Płacisz tylko i wyłącznie za faktyczny czas rozmowy. Rozumiesz, do czego zmierzam? Jeżeli korzystasz z CRM na serwerze zewnętrznym, korzystasz z systemu i płacisz tylko za czas i sposób korzystania z systemu. Zoho CRM jest takim właśnie systemem, który uwalnia Cię od zbędnych kosztów. Aby korzystać z Zoho CRM wystarczy zarejestrować się online. Gdy instalujesz oprogramowanie CRM na Twoim serwerze w dowolnie wybranym miejscu, wówczas to Ty ponosisz koszt zakupu oprogramowania oraz wszelkie koszty związane z jego obsługą i utrzymaniem. Do takiego właśnie systemu jesteśmy przyzwyczajeni. Instalujesz oprogramowanie na Twoim serwerze i korzysz z niego lokalnie. Ale czy faktycznie jest to najlepsze rozwiązanie? Obecnie rynek zdominowany jest przez CRM na serwerach własnych (Hosted CRM). W Web2.0 CRM oraz CRM na żądanie (On-Demand CRM), oprogramowanie CRM znajduje się na serwerze zewnętrznym i jest udostępniane użytkownikom w ramach usługi online za pośrednictwem Internetu. Ma to znaczący pozytywny wpływ na biznes głównie ze względu na: Brak kosztów ponoszonych z góry, czego rezultatem jest wzrost elastyczności finansowej a przez to możliwość swobodnego działania w biznesie. Trzech użytkowników można zarejestrować całkowicie bez opłat. Nie jesteś związany z systemem na zawsze! Brak konieczności posiadania specjalnego sprzętu. Wystarczy dostęp do Internetu i można się połączyć z systemem przy pomocy loginu i hasła z dowolnego miejsca na świecie. Brak problemów związanych z utrzymaniem i obsługą systemu. Tym zajmują się pracownicy Zoho CRM. Ty tylko się logujesz do systemu i robisz swoje. Brak opłat instalacyjnych. Wolny wybór harmonogramu płatności –  możesz wybrać płatność w okresach miesięcznych lub rocznych. Zarejestruj się online już teraz i do dzieła! Przyznaj, że to wspaniała oferta!

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0