CRM System Sprzedaży i Obsługi Klienta

CRM System Sprzedaży i Obsługi Klienta

23-08-2014 02:56:04 Wg Miron Matecki





Image

Sprzedaż i Marketing

Zoho CRM organizuje procesy Handlowe i Marketingowe. Łączy w cyklu sprzedaży namiary, konta, kampanie itp.Więcej
Image

Zarządzanie magazynem

Zoho CRM usprawnia cykl sprzedaży zapewniając w pełni zintegrowany system zarządzania magazynemWięcej
Image

Obsługa Klienta

Zoho CRM stosuje moduły Zgłoszeń i Rozwiązań, aby zapewnić efektywny zintegrowany z danymi handlowymi proces obsługi klienta. Więcej
Image

Raporty i Kokpity

Zoho CRM poprzez Raporty i Kokpity wspomaga analizę trendów w obszarze sprzedaży i marketingu oraz kluczowych wskaźników CRM. Więcej
Image

Zabezpieczenia oparte na rolach

Zoho CRM zapewnia kontrolę dostępu do danych CRM w oparciu o rolę użytkownika w hierarchii organizacyjnej. Więcej
Image

Wtyczka Outlook

Zoho CRM wpływa na wzrost wydajności sprzedawców poprzez synchronizację Kontaktów, Zadań, Kalendarza oraz korespondencji z Outlook. Więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą w zakresie wdrożenia CRM prosimy o wypełnienie ankiety badającej przygotowanie Twojej firmy do wdrożenia. Ankieta dostępna jest pod tym linkiem

 


Demozolta.jpgdarmowezielonawa.jpg

czat.gif

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0