Czat z moją bazą klientów ?

Czat z moją bazą klientów ?

23-08-2014 02:27:51 Wg Miron Matecki

infozpartner :
Dzień Dobry. W czym mogę pomóc ?
Witam w czacie z obsługą klienta.
Thu, 13 Aug, 09:41
gosc :
Chcę się dowiedzieć czegoś więcej na temat Waszego czatu
jaki jest koszt?
Thu, 13 Aug, 09:41
infozpartner :
No niewątpliwie go teraz testujemy
Koszt jest zerowy. Liczymy że w przyszłości zaczną Państwo korzystać również z innych aplikacji Zoho. Jest ich ok 20.
Thu, 13 Aug, 09:42
gosc :
jak wygląda sytułacja z dopasowaniem go pod swoją witrynkę
Thu, 13 Aug, 09:42
infozpartner :
W trakcie generowania skryptu podaje Pan kolory, nagłówki okienka, rozmiar.
Drugi obszar to konfiguracja grupy obsługujących. Trzeba pozakładać konto w Zoho grupie ludzi którzy mają obsługiwać ten czat.
Thu, 13 Aug, 09:44
gosc :
czyli jes on w jakiś sposób zarzązdzalny?
gdzie można się zarejestrować?
Thu, 13 Aug, 09:44
infozpartner :
Jak najbardziej. Może Pan dokładać nowe i usuwać osoby które już nie powinny obsługiwać czatu.
Proszę założyć konto w naszym portalu www.zpartner.pl/kontakt/ Tam będą podane dalsze instrukcje do logowania itp
Thu, 13 Aug, 09:45
gosc :
Prowadzę firmę, która robi stronki internetowe. Mam pewną stronkę, gdzie mam uzytkowników zarejestrowanych
przy logowaniu do czatu musiałem podać nicka. Czy można zdjąć obsługę ników i podpiąć ją pod istniejącą baze danych uzutkowników?

Thu, 13 Aug, 09:47
infozpartner :
Co do bazy danych użytkowników to Zoho jest zintegrowane również z systemem CRM. Bazą danych użytkowników.
"Zdjecie nicków" to już raczej inna aplikacja Zoho. Zoho meeting.
Thu, 13 Aug, 09:48
gosc :
Chciałbym żeby moi użytkownicy mogli by sobie czatować
po co x razy sie logowac.

Thu, 13 Aug, 09:49
infozpartner :
Oprócz opcji "Czat z obsługą klienta" jest również "Shoutbox" i "Live Chat"
Poza tym to jednak dłuższa rozmowa. Musiałby Pan jakoś rozwiązać autentykację Pana użytkownika w serwisie.
Thu, 13 Aug, 09:50
gosc :
acha
Thu, 13 Aug, 09:50
mateckim :
Skąd wiadomo czy Jan Kowalski to Jan Kowalski ? Musiałoby być logowanie jakieś. Oczywiście polecam kontakt via Zoho i rejestrację kont w Zoho. Proszę o telefon może. Porozmawiamy dokładniej.
Thu, 13 Aug, 09:52
gosc :
prześledzę Waszą stronkę i zapoznam się dokładnie z aplikacjami jakie Państwo oferują. Dzięki za czas i info
pozdrawiam
Thu, 13 Aug, 09:52
infozpartner :
Oczywiście. W Zoho jest 20 aplikacji więc coś może "wykombinujemy"
Zapraszam również do rozmowy.

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0