Czy jesteście odpowiedzialni za naprawę ewentualnych błędów Zoho ?

Czy jesteście odpowiedzialni za naprawę ewentualnych błędów Zoho ?

23-08-2014 02:32:23 Wg Miron Matecki

Nie. Jesteśmy partnerem Zoho. Pomożemy Ci w uzyskaniu rozwiązania problemów znalezionych w trakcie wdrożenia produktów Zoho. Pomożemy zgłaszać błędy i śledzić ich postęp ich naprawy przez producenta. Jednak cykl poprawy błędów Zoho jest osobnym procesem zawiadywanym przez firmę niezwiązanym z samym wdrożeniem za które to możemy być odpowiedzialni.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0