Być blisko siebie pomaga ale w żaden sposób nie jest konieczne. Jeżeli skala Twojego wdrożenia jest stosunkowo niewielka wszystkie ( !) czynności jesteśmy w stanie wykonać za pośrednictwem Internetu. Analiza wymagań może być wykonana za pomocą kwestionariuszy/ rozmów telefonicznych/ wymiany maili. Chcielibyśmy współpracować z jedną wyznaczoną osobą która będzie dla nas głównym kontaktem w Waszej firmie. Zwykle jest to szef Działu Sprzedaży/Marketing lub ktoś rozumiejący potrzeby firmy w tym zakresie. Jako że aplikacje Zoho w tym CRM są narzędziami dostępnymi za pośrednictwem sieci również wdrożenie może odbywać się w całości zdalnie. Po zakończeniu naszych prac wdrożeniowych dostarczymy wszystkim użytkownikom informacji o loginie i hasłach do systemu oraz zaprosimy ich do korzystania z CRM. Szkolenie może odbyć się za pomocą Skype'a i/ lub narzędzi do zdalnych prezentacji ( np. Zoho Meeting) choć typowo ten etap chcielibyśmy wykonać jednak na miejscu, w siedzibie klienta.
