Dostosowanie CRM do naszych potrzeb

Dostosowanie CRM do naszych potrzeb

23-08-2014 02:27:51 Wg Miron Matecki

 11 : 38
infozpartner :
Dzień Dobry
W czym mogę pomóc ?
 11 : 40
marek :
Dzień dobry, w jakim zakresie można liczyć na Państwa wsparcie w dostosowaniu systemu CRM
 11 : 41
infobiznespakiet :
Czego by Pan oczekiwał ? Oferujemy każdy zakres. Sprzedaż licencji, wsparcie wg stawek godzinowych, pełne wdrożenie.
Jak wiele osób pracuje z klientem w Państwa organizacji ?
 11 : 44
marek :
to jest mała firma, 5 osób - standardowa wersja systemu spełnia większość wymagań
jednak gdyby była konieczność bardziej zaawansowanych zmian
to wg stawek godzinowych?
 11 : 45
infozpartner :
Kiedy chcielibyście Państwo zakończyć wdrożenie ? Macie jakiś termin wewnętrzny wyznaczony ?
 11 : 48
marek :
do końca roku
ale gdyby chcieć zacząć pracować już teraz to standardowa wersja w zakresie typowego crm wystarczy
tylko takie funkcje jak oferty, faktury
tu by trzeba dopracować kilka rzeczy
to gdybyśmy wiedzieli jak chcemy aby to wyglądało ostatecznie
to Państwo zrobią nam ofertę wg stawki godzinowej? chodzi o to czy możemy zlecać tylko takie małe zadania
 11 : 52
infozpartner :
Mamy ofertę takiego skróconego, szybkiego wdrożenia. W jego skład wchodzi:
 
  • Dostosowanie systemu: Logo firmy, konfiguracja Procesu sprzedaży, konfiguracja oferowanych przez firmę Produktów i/lub Usług, konfiguracja Procesu przypisywania nowych klientów odpowiednim osobom w organizacji.
  • Przygotowanie wyglądu systemu zapewniającego komfort pracy i łatwy dostęp do najważniejszych funkcji aplikacji.
  • Dopasowanie kokpitów systemu do wymagań zarządzających sprzedażą. Prognoza sprzedaży wg. oferowanych grup Produktów i/ lub Usług.
  • Import kontaktów, kont, namiarów i możliwości sprzedażowych uwzględniający podział klientów pomiędzy pracownikami firmy
  • Definicja uprawnień użytkowników zgodnie z rolą w organizacji.
  • Dopasowanie zakresu zbieranej informacji o klientach do potrzeb organizacji.
  • Do dwóch godzin konsultacji plus instrukcja użytkownika.

W ramach tej propozycji wdrożenia oczywiście wchodzą również oferty i faktury.
 
"Wdrożenie wg metodologii ZOHOFast! zakłada samodzielne przygotowanie klienta do wdrożenia systemu CRM. Wdrożenie programów z pakietu ZOHO CRM polega na przystosowaniu programu do warunków i przepisów obowiązujących w firmie. Przyszli użytkownicy muszą przeanalizować potrzeby i oczekiwania wobec programu oraz sprecyzować i określić swoje uprawnienia do korzystania z poszczególnych modułów."
 
Myślę że to może być ciekawe dla Państwa. Proszę o komentarz.
 12 : 04
marek :
przedstawiony pakiet usług wygląda ciekawie
obawiam się jednak, że taki pakiet to też spory wydatek
 12 : 06
infozpartner :
Opisany zakres usług. Przy założeniu Państwa przygotowania samodzielnego do wdrożenia. Do 15 użytkowników -> $999 koszt wdrożenia plus $12/użytkownika/miesiąc.
 
Oczywiście trzy osoby gratis. Więc licencje w Państwa przypadku * 2.
 
Proszę o dane kontaktowe. Podeślę Panu link do ankiety, po wypełnieniu której, będziemy w stanie obydwaj ocenić jak bardzo skomplikowane byłoby wdrożenie w przypadku Państwa firmy.
 12 : 11
marek :
cena jest rozsadna, chcialbym jeszcze blizej przyjrzec sie zakresowi uslug w tej cenie
 12 : 11
infozpartner :
Powiem może co na pewno NIE WCHODZI w zakres wdrożenia. Będzie łatwiej.
1. Integracja z działającymi w firmie innymi systemami.
2. Integracja ze stroną www klienta.
3. Szkolenie użytkowników.
 12 : 13
marek :
aha, a przygotowanie nas do wdrożenia to nie jest szkolenie?
 12 : 14
infozpartner :
Chodzi o to że nie będzie typowej "klasy". Pozbieranie wszystkich użytkowników w sali konferencyjnej, z ciastkami i herbatą i kilkudniowe szkolenie z dyplomami na końcu. Robimy to też ale nie w ramach ZOHOFast!.
 
ZOHOFast! to typowa usługa informatyczna. Wy wiecie czego oczekujecie od strony Waszej firmy, procesu sprzedaży, ról i osób w organizacji. My wiemy jak działa Zoho i konfigurujemy je dla Was pod Wasze wytyczne. Na końcu szkolimy administratora Waszego. 
 12 : 15
marek :
rozumiem
prosze w takim razie o link do ankiety moje dane kontaktowe: ............

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0