Zoho Analytics & Zoho Recruit:
efektywność na każdym etapie rekrutacji.
Znalezienie odpowiedniego kandydata na stanowisko jest zadaniem trudnym samym w sobie. A biorąc pod uwagę rozmiar, strukturę i branżę organizacji może to zwiększyć złożoność operacji. Jednak przy niewielkiej pomocy możesz uprościć proces rekrutacji, uczynić go bardziej efektywnym i wydajnym oraz pozwolić mu działać na korzyść Twojej firmy. Dzięki Zoho Recruit, które łączy się z ponad 80 innymi rozszerzeniom, możesz usprawnić przepływy pracy i synchronizację danych między aplikacjami bez użycia kodowania.
Etap 1: Przygotowanie
Dane mogą pomóc w lepszym przygotowaniu się na potrzeby rekrutacyjne. Dlatego integracja narzędzia do analizy danych, takiego jak Zoho Analytics i Zoho Recruit pozwala analizować informacje i podejmować decyzje oparte na danych.
Etap 2: Pozyskiwanie
Budowanie bazy talentów często wiąże się z publikowaniem oferty pracy na wielu portalach i aplikacjach, a co za tym idzie śledzenie wszystkich podań kandydatów z wielu źródeł jest trudne i czasochłonne.
Istnieje jednak proste obejście tego problemu. Integracja tablic ofert pracy, z których korzystasz z Zoho Recruit. Dzięki temu możesz przeglądać wszystkie profile przychodzących kandydatów w jednym miejscu.
Etap 3: Selekcja
Selekcja jest jak szukanie igły w stogu siana, czyli to długi i czasochłonny proces. Ale dzięki narzędziu takim jak Resume Extractor, które umożliwia analizowanie profili kandydatów online, dodawanie ich do konta Zoho Recruit, a nawet powiązanie ich z ofertą pracy, możesz znacznie skrócić czas potrzebny na sprawdzenie kandydatów.
Etap 4: Wybór
Organizacje stosują różne formy oceny w zależności od roli, do której zatrudniają. Mogą to być wywiady telefoniczne, wywiady wideo, testy osobowości, testy umiejętności, oceny znajomości języka, i wiele innych. Zoho Recruit integruje się z różnymi platformami testowymi, umożliwiając konfigurowanie rozmów kwalifikacyjnych, rozpoczynanie ocen i przeglądanie wyników kandydatów - wszystko z poziomu jednej aplikacji.
Etap 5: Zatrudnianie
Przed wystosowaniem listu ofertowego do kandydata organizacje często przeprowadzają dodatkowe kontrole, aby upewnić się, że informacje dostarczone przez kandydata są zgodne z faktami. Jest to możliwe przez integracje niektórych rozszerzeń typu BGC oferowanych na Zoho Marketplace, które służą do tzw. sprawdzania przeszłości kandydata.
Zatrudnianie to także proces, który wiąże się również z dużą ilością dokumentów wymagających podpisów. Zoho Recruit integruje się z narzędziami do podpisu elektronicznego, takimi jak Adobe Sign i DocuSign , dzięki czemu możesz skrócić czas realizacji podpisywania umów o pracę.
Etap 6: Wdrażanie
Zatrudniony kandydat musi zostać dodany do organizacji jako pracownik. Jeśli posiadasz integrację Zoho People - Zoho Recruit dodanie pracownika polega jedynie na zmianie statusu kandydata na "Zatrudniony". Aktualizując tym samym profil osoby w Zoho People jako "pracownik", umożliwiasz natychmiastowe rozpoczęcie wdrażania.