Zoho CRM zapewnia wiele funkcji Zarządzania Obsługą Klienta (Help Desk), wśród których wymienić należy Zgłoszenia (Informacje o problemach), Rozwiązania (Baza Wiedzy), Przypisywanie Zgłoszeń i Kolejność Obsługi poprzez reguły Workflow oraz łatwe w zastosowaniu formularze Web-to dotyczące zgłoszeń pozwalające na rejestrację zgłoszeń poprzez stronę internetową. Dodatkowo istnieje też możliwość synchronizacji wiadomości email dotyczących klienta z programu Microsoft Office z aplikacją Zoho CRM w formie Zgłoszeń.
Funkcje Zgłoszeń oraz Rozwiązań mogą być wykorzystane do ograniczania wąskich gardeł w procesie obsługi klienta oraz integracji procesu Sprzedaży i Obsługi Klienta w jeden spójny system. Zintegrowane zarządzanie procesem sprzedaży i wsparcia posprzedażowego pomaga organizacjom w sprawniejszym rozwiązywaniu zgłoszonych przez klientów problemów, co podnosi poziom satysfakcji klientów, oraz zwiększa możliwości zastosowania w przyszłości techniki cross-selling oraz up-selling.
CRM - Moduły Obsługi Klienta
Zarządzanie zgłoszeniami

- Możliwość śledzenia wszystkich zgłoszeń klientów zgodnie z obowiązującym w organizacji procesem obsługi klienta
- Przyjmowanie zgłoszeń za pośrednictwem poczty email, telefonicznie lub z wykorzystaniem formularzy internetowych typu Web-to-lead dotyczących zgłoszeń. Dodatkowo istnieje możliwość dodania w formie zgłoszenia wiadomości email z Microsoft Office dotyczących klienta.
- Automatyzacja procesu przetwarzania zgłoszeń poprzez reguły przypisywania zgłoszeń przypisujące zgłoszenia do właściwego agenta wsparcia.
- Ustalanie kolejności obsługi zgłoszeń zgodnie z regułami Workflow w celu sprawniejszego rozwiązywania zgłoszonych problemów i podniesienia poziomu satysfakcji klientów.
- Dostosowanie modułów Zgłoszeń zgodnie z regułami procesu obsługi klienta, co obejmuje również dodawanie pól formularzy, modyfikowanie układu strony w systemie przeciągnij i upuść oraz zmienianie kolejności widoków (lista widoków powiązanych)
Zarządzanie Rozwiązaniami Problemów

- Zarządzanie zaawansowanymi rozwiązaniami problemów zwiazanych produktem w łatwo dostępnej, centralnej lokalizacji tak, aby rozwiązać zgłaszane problemy możliwie najsprawniej i najszybciej.
- Okresowa aktualizacja rozwiązań z uwzględnieniem sugestii i opinii klientów.
- Dostosowanie modułu rozwiązań tak, aby odpowiadał wymaganiom bazy wiedzy danej organizacji, co obejmuje dodawanie pól formularzy, modyfikowanie układu strony w systemie przeciągnij i upuść oraz zmienianie kolejności widoków (lista widoków powiązanych)
Zobacz jakie wersje Zoho CRM zapewnią ci poprawę obsługi klienta



