Zoho CRM łączy dane o sprzedaży z wydatkami na kampanie Google AdWords, dzięki czemu możesz zorientować się, które słowa kluczowe przyciągają najbardziej dochodowych klientów. Wydawaj swoje pieniądze na odpowiednią reklamę i uzyskaj większy zwrot z inwestycji.
Wykorzystaj efekt skali sprzedaży.
Gdy wiesz, dlaczego do Twojej witryny trafił potencjalny klient, możesz zwiększyć efekt skali sprzedaży. W Zoho CRM przedstawiciele handlowi mogą zobaczyć, w które reklamy kliknęli klienci i jakich słów kluczowych wyszukiwali, aby znaleźć Twoją firmę.
Wypełniaj lukę między konwersjami online a zakupami offline.
Agencje marketingowe lub specjaliści zajmujący się reklamą Google AdWords w Twojej firmie nie muszą już pogrążać się w ciemności, jeśli chodzi o konwersję sprzedaży. Nawet po zamknięciu oferty po kilku tygodniach od pierwszego kontaktu, system CRM automatycznie przekaże dane o konwersji do AdWords. Twoje dane będą zawsze aktualne, dzięki czemu uzyskasz lepszą skuteczność realizowanych kampanii.
Sprawdź skuteczność realizowanych kampanii.
Użyj szczegółowych statystyk dotyczących skuteczności reklam, aby mieć pewność, że inwestujesz w najlepsze kampanie. Łącząc dane analityczne AdWords z danymi o przychodach z CRM, możesz dowiedzieć się, które reklamy i słowa kluczowe są najbardziej opłacalne.