Integracja Zoho CRM oraz Zoho Mail

Integracja Zoho CRM oraz Zoho Mail

23-08-2014 02:27:52 Wg Miron Matecki

Warszawa, 27 lipca 2009.  Wtyczka Zoho Access

Zoho dokonał jedynej w swoim rodzaju integracji aplikacji CRM i Zoho Mail (oraz innych platform pocztowych).

Problemem niektórych naszych klientów było to, że zarządzali relacjami z klientami korzystając z Zoho CRM, lecz komunikowali się z klientami głównie poprzez pocztę e-mail. Naszym celem było nie tyko połączenie obydwu tych usług, chcieliśmy dodatkowo, aby połączenie to przybrało profesjonalną i prostą w obsłudze formę.

W pełni funkcjonalny email w ramach Zoho CRM

W Zoho CRM pojawiła się nowa zakładka "Email". Zapewnia ona stały, nieograniczony dostęp do wszystkich wiadomości użytkownika Zoho Mail. Umożliwia łatwe przełączenie się z portalu pocztowego do CRM i z powrotem, korzystając z jednego okna/zakładki w przeglądarce internetowej. Oczywiście nie ma potrzeby każdorazowego logowania, ponieważ funkcjonuje System Pojedynczego Logowania (SSI) Zoho.

Komponowanie/Odczytywanie Emaili w Zakładce Kontaktów CRM

Nie wymagamy, aby użytkownik przechodził do portalu pocztowego lub zakładki Email w Zoho CRM, aby komunikować się z klientami. Wiadomości można komponować i odczytywać w zakładce Kontakty. Aby się komunikować wystarczy teraz jedno kliknięcie.

Najlepsze w integracji Zoho CRM i Zoho Mail jest to, że użytkownicy nie muszą robić nic. Wiadomości email są automatycznie zapisywane na kontach kontaktów, bez względu na to czy są wysłane przy użyciu Zakładki Kontakty w CRM, zakładki Email w CRM, bezpośrednio z konta Zoho Mail, czy przy użyciu innej aplikacji pocztowej.

Portal Pocztowy szanujący hierarchię

Zintegrowany Zoho Mail stosuje do wiadomości wysyłanych jak i otrzymywanych od kontaktów tą samą strukturę dostępu, która stosowana jest odnośnie Kont/Kontaktów. Kiedy więc Sprzedawca komunikuje się poprzez email z Klientem, wówczas Manager Sprzedawcy uzyskuje dostęp tej korespondencji.


Tworzenie kontaktów CRM i zadań do wykonania bezpośrednio w Zoho Mail

Interakcja z klientem często rozpoczyna się poprzez email. Wówczas użytkownik może łatwo i szybko utworzyć nowy kontakt w CRM będąc w aplikacji Zoho Mail. Wystarczy wybrać w liście „Więcej Opcji” zadanie „Dodaj do CRM”, po dodaniu kontaktu można od razu dodać nowe zadanie. Jeśli taki sam kontakt już istnieje, Zoho Mail powiadamia o tym użytkownika.
Połączenie z innymi systemami pocztowymi

Chcemy pozostawić użytkownikom swobodny wybór systemu pocztowego, z którego będą korzystali. Jeśli więc ktoś zdecyduje, że nie chce czerpać korzyści z funkcji, jakie zapewnia Zoho Mail i nadal zamierza korespondować przy użyciu konta Gmail, wystarczy odblokować POP w serwerze pocztowym, aby Zoho Mail mógł nawiązać połączenie z innym serwerem pocztowym.

Integrując Zoho CRM oraz Zoho Mail chcieliśmy podkreślić naszą świadomość tego, że informacja jest najcenniejszym dobrem każdej firmy. Bez względu na to czy użytkownik korzysta z systemu zarządzania relacjami z klientami czy z aplikacji pocztowej, uzyska on natychmiastowy dostęp do wszelkich potrzebnych danych.

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0