Is it possible to allow customers to enter problems on your website, then log them in the CRM?
Usługi
Wdrożenie narzędzia Zoho
Programowanie aplikacji
Webinary
Blog
Wsparcie Zoho
Warunki obsługi zgłoszeń serwisowych
Oznacz ZPartner
Forum i Baza wiedzy
O Nas
Case Studies
o ZPartner
Historia ZPartner
Kontakt dla Dużych Firm
Konsultacja
Currency
0
Is it possible to allow customers to enter problems on your website, then log them in the CRM?
23-08-2014 02:42:14
Wg
Miron Matecki
Same concept as web to lead. we would customise case screen then generate HTML, your web guy would then create a web form using this rendered HTML. Anything entered into it would go straight to CRM under their name.
Miron Matecki
Kategorie :
Nowości
Tagi :
Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
Przejrzyj koszyk
Zamknij
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Zamknij
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
JavaScript is disabled in your browser. Please enable JavaScript to continue.
0