Jak zatrzymać płatności za usługi ZohoCRM ?

Jak zatrzymać płatności za usługi ZohoCRM ?

04-06-2012 22:30:36 Wg Miron Matecki

Po dokonaniu zakupu abonamentu wybranej usługi w Zoho CRM, bez względu na liczbę aktywnych użytkowników, zarejestrowanych na Twoim koncie, Zoho CRM będzie obciążał Cię kosztami zakupionych usług cyklicznie, do momentu, kiedy nie zaznaczysz w systemie aby zatrzymał powtarzające się płatności. Jeśli więc korzystasz z płatnego konta Zoho CRM, i chcesz anulować wybraną usługę, powinieneś zaznaczyć w systemie aby zatrzymał kolejne obciążenia Twojej karty kredytowej:
  1. Kliknij przycisk Zarządzaj Abonamentami, znajdujący się na stronie listy użytkowników.
  2. Po wyświetleniu strony planu, kliknij przycisk Zarządzaj Twoim Planem.
  3. Na kolejnej stronie w polu wyboru zaznacz opcję degradacji i podaj liczbę użytkowników do usunięcia ( dla których należy zatrzymać wystawianie kolejnych faktur).
  4. Kliknij przycisk Aktualizuj Konto.

PS: Po dokonaniu degradacji licencja zostanie natychmiastowo usunięta, prosimy więc o przejście do wersji bezpłatnej w dogodnym dla Ciebie czasie przed datą wygaśnięcia licencji.

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0