Po dokonaniu zakupu abonamentu wybranej usługi w Zoho CRM, bez względu na liczbę aktywnych użytkowników, zarejestrowanych na Twoim koncie, Zoho CRM będzie obciążał Cię kosztami zakupionych usług cyklicznie, do momentu, kiedy nie zaznaczysz w systemie aby zatrzymał powtarzające się płatności. Jeśli więc korzystasz z płatnego konta Zoho CRM, i chcesz anulować wybraną usługę, powinieneś zaznaczyć w systemie aby zatrzymał kolejne obciążenia Twojej karty kredytowej:
- Kliknij przycisk Zarządzaj Abonamentami, znajdujący się na stronie listy użytkowników.
- Po wyświetleniu strony planu, kliknij przycisk Zarządzaj Twoim Planem.
- Na kolejnej stronie w polu wyboru zaznacz opcję degradacji i podaj liczbę użytkowników do usunięcia ( dla których należy zatrzymać wystawianie kolejnych faktur).
- Kliknij przycisk Aktualizuj Konto.
PS: Po dokonaniu degradacji licencja zostanie natychmiastowo usunięta, prosimy więc o przejście do wersji bezpłatnej w dogodnym dla Ciebie czasie przed datą wygaśnięcia licencji.