Jak zatrzymać płatności za usługi ZohoCRM ?

Jak zatrzymać płatności za usługi ZohoCRM ?

04-06-2012 22:30:36 Wg Miron Matecki

Po dokonaniu zakupu abonamentu wybranej usługi w Zoho CRM, bez względu na liczbę aktywnych użytkowników, zarejestrowanych na Twoim koncie, Zoho CRM będzie obciążał Cię kosztami zakupionych usług cyklicznie, do momentu, kiedy nie zaznaczysz w systemie aby zatrzymał powtarzające się płatności. Jeśli więc korzystasz z płatnego konta Zoho CRM, i chcesz anulować wybraną usługę, powinieneś zaznaczyć w systemie aby zatrzymał kolejne obciążenia Twojej karty kredytowej:
  1. Kliknij przycisk Zarządzaj Abonamentami, znajdujący się na stronie listy użytkowników.
  2. Po wyświetleniu strony planu, kliknij przycisk Zarządzaj Twoim Planem.
  3. Na kolejnej stronie w polu wyboru zaznacz opcję degradacji i podaj liczbę użytkowników do usunięcia ( dla których należy zatrzymać wystawianie kolejnych faktur).
  4. Kliknij przycisk Aktualizuj Konto.

PS: Po dokonaniu degradacji licencja zostanie natychmiastowo usunięta, prosimy więc o przejście do wersji bezpłatnej w dogodnym dla Ciebie czasie przed datą wygaśnięcia licencji.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0