Kampanie

Kampanie

25-04-2018 23:25:04 Wg Miron Matecki

Szybciej rozpocznij swoje kampanie marketingowe.

Niezależnie od tego, czy wystawiasz się na targach, czy organizujesz konferencję dla klientów, będziesz chciał zaplanować szczegóły kampanii z wyprzedzeniem i zorganizować pracę swojego zespołu. Ustaw budżety, przypisz właścicieli do zadań i zmierz sukces kampanii - wszystko z poziomu Zoho CRM.

Edukuj swoich klientów za pomocą kampanii e-mailowych.

Stwórz kampanie e-mailowe zachęcające potencjalnych klientów do odwiedzenia stoisk targowych i zaplanuj  dalsze krokami za pomocą zaawansowanego marketingu e-mailowego (opartego na Zoho Campaigns). Możesz śledzić statystykę otwarć e-maili, współczynnik klikalności i współczynnik odrzuceń. Po zakończeniu wydarzenia edukuj nowych potencjalnych klientów realizując ścieżkę sprzedaży za pomocą autoresponderów.

Czytaj więcej

Określ, skąd pochodzą Twoi potencjalni klienci.

Twórz formularze typu "web-to-lead" dla swoich stron docelowych za pomocą prostego interfejsu "przeciągnij i upuść". Przekazuj informacje o uczestnikach i korzystaj z CRM, aby śledzić wydarzenia, w których brali udział Twoi potencjalni klienci. Czytaj więcej  

Skanuj wizytówki.

Aplikacja Card Scanner pozwala skanować wizytówki za pomocą smartfona i automatycznie importować je do CRM. Zanim osoba odwiedzająca twoje stoisko na targach je opuści, możesz wysłać jej automatyczny e-mail, dziękując za poświęcony czas i przesyłając do siebie dane kontaktowe.
Czytaj więcej

Sprawdź, jak opłacają się Twoje kampanie reklamowe

Zoho CRM łączy dane dotyczące sprzedaży z wydatkami Google AdWords, dzięki czemu można dowiedzieć się, które reklamy pomagają w konwersji na klientów. Wydawaj swoje pieniądze na odpowiednią reklamę i uzyskaj większy zwrot z inwestycji.

Czytaj więcej

Zrób więcej dzięki aplikacjom, z których już korzystasz.

Zoho CRM współpracuje z popularnym oprogramowaniem do automatyzacji marketingu, takim jakZoho Campaigns, Unbounce, ConstantContact, GetResponse i więcej.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0