Prowadzisz mała firmę/ Wykonujesz wolny zawód/ Jesteś Administratorem planującym rozpoczęcie korzystania z serwisu Zoho Business ?
Możesz bez zbędnych komplikacji skonfigurować aplikacje Zoho na Twojej domenie. Wystarczy, że zarejestrujesz się w Zoho abyś mógł korzystać z aplikacji takich jak Mail, Kalendarz, Chat, Dokumenty itp. z Twoją własną domeną. Rozumiemy, że czas to pieniądz, więc konfigurację Zoho Business możesz zlecić naszym ekspertom. Skorzystaj z naszego doświadczenia w ustawieniach Zoho Business i konfiguracji rekordów DNS. Wszystko to w niskiej cenie 50 zł/ użytkownika (oferta ograniczona czasowo).
Skonfiguruj Twoją domenę (przykładowo mojastrona.com) aby korzystać z ZOHO Business.
Dostosuj adresy URL aby mieć dostęp do wiadomości email, kalendarza, dokumentów i arkuszy. (przykładowo dokumenty.mojastrona.com)
Skonfiguruj ponownie twoją skrzynkę email aby korzystać z serwerów pocztowych ZOHO.
Skonfiguruj ustawienia zabezpieczeń dla udostępniania dokumentów i arkuszy.
Załaduj Twoje logo aby wyeksponować Twoją markę.
Utwórz nielimitowane konto użytkownika.
Skonfiguruj udostępnianie kontaktów pomiędzy Twoimi pracownikami.
Skonfiguruj udostępnianie kalendarze pomiędzy Twoimi pracownikami.
Skonfiguruj Chat ZOHO.
FAQs: Co jest wymagane do konfiguracji Z Business?
Ans:
1. Detale logowania panela kontrolnego Twojej domeny
2. Detale logowania Twojego konta serwerów (Jeżeli ZOHO zapewnia hosting Twojemu serwerowi Dns)
3. Detale logowania panela kontrolnego Z Business (Jeżeli jesteś już zarejestrowany).
Nie zwlekaj, rozpocznij korzystanie z ZOHO Business i rozwijaj swoją firmę! Odwiedź naszą stronę internetową www.zpartner.pl i rozpocznij pracę z ZOHO.
Możesz bez zbędnych komplikacji skonfigurować aplikacje Zoho na Twojej domenie. Wystarczy, że zarejestrujesz się w Zoho abyś mógł korzystać z aplikacji takich jak Mail, Kalendarz, Chat, Dokumenty itp. z Twoją własną domeną. Rozumiemy, że czas to pieniądz, więc konfigurację Zoho Business możesz zlecić naszym ekspertom. Skorzystaj z naszego doświadczenia w ustawieniach Zoho Business i konfiguracji rekordów DNS. Wszystko to w niskiej cenie 50 zł/ użytkownika (oferta ograniczona czasowo).
Skonfiguruj Twoją domenę (przykładowo mojastrona.com) aby korzystać z ZOHO Business.
Dostosuj adresy URL aby mieć dostęp do wiadomości email, kalendarza, dokumentów i arkuszy. (przykładowo dokumenty.mojastrona.com)
Skonfiguruj ponownie twoją skrzynkę email aby korzystać z serwerów pocztowych ZOHO.
Skonfiguruj ustawienia zabezpieczeń dla udostępniania dokumentów i arkuszy.
Załaduj Twoje logo aby wyeksponować Twoją markę.
Utwórz nielimitowane konto użytkownika.
Skonfiguruj udostępnianie kontaktów pomiędzy Twoimi pracownikami.
Skonfiguruj udostępnianie kalendarze pomiędzy Twoimi pracownikami.
Skonfiguruj Chat ZOHO.
FAQs: Co jest wymagane do konfiguracji Z Business?
Ans:
1. Detale logowania panela kontrolnego Twojej domeny
2. Detale logowania Twojego konta serwerów (Jeżeli ZOHO zapewnia hosting Twojemu serwerowi Dns)
3. Detale logowania panela kontrolnego Z Business (Jeżeli jesteś już zarejestrowany).
Nie zwlekaj, rozpocznij korzystanie z ZOHO Business i rozwijaj swoją firmę! Odwiedź naszą stronę internetową www.zpartner.pl i rozpocznij pracę z ZOHO.
