Mailchimp

Mailchimp

04-06-2012 23:31:34 Wg Miron Matecki

 

MailChimp jest narzędziem umożliwiającym tworzenie eleganckich, stylowych i fachowych e-maili, które zwiększą z pewnością skuteczność kampanii mailingowych. Dzięki łatwemu w obsłudze interfejsowi, użytkownikiem tej aplikacji może zostać praktycznie każda zwyczajna osoba. Wiedza informatyczna nie jest bowiem w tym wypadku koniecznością, jak to bywa w wielu innych zaawansowanych aplikacjach.

MailChimp powstał właśnie dlatego, by ułatwić każdemu chętnemu prowadzenie efektywnego, skutecznego e-marketingu.

Czym jest MailChimp? MailChimp jest przede wszystkim narzędziem:
  • ułatwiającym projektowanie i wysyłanie atrakcyjnych e-maili,
  • umożliwiającym bezproblemowe zarządzanie listą subskrybentów oraz śledzenie skuteczności przeprowadzanej przez użytkownika kampanii mailingowej,
  • automatycznie wykorzystującym zaawansowane narzędzia, takie jak ROI tracking czy A/B testing – użytkownikowi pozostaje jedynie skorzystać z efektów ich pracy,
  • dostarczającym szczegółowych statystyk odnośnie tego, kto otwiera wysłane e-maile,
  • umożliwiającym integracje kampanii mailingowych z Facebookiem, Twitterem i Flickrem,
  • służącym pomocą nawet przy dopasowaniu odpowiedniej kolorystyki, pasującej do strony internetowej, którą chcemy rozreklamować.

Z zaawansowanych funkcji MailChimpa korzysta aktualnie ponad 500 tysięcy firm z całego świata, zarówno niewielkich, jednoosobowych jak i wielkich korporacji, należących do grupy najpotężniejszych przedsiębiorstw. Tak wielką popularność, aplikacja zawdzięcza nowoczesnemu, innowacyjnemu zestawowi oferowanych funkcji oraz bardzo przystępnej obsłudze.

Mailchimp może korzystać z bazy Klientów Zoho CRM. Integracja bazy wykonuje się automatycznie. Informacje o wypisywaniu się Klientów z list mailingowych ( rezygnacja z subskrypcji) przekazywana jest pomiędzy systemami w obydwie strony.

 

MailChimp oferuje wiele przydatnych funkcji w sferze prowadzenia społecznościowego e-marketingu. W przeciągu kilku sekund można zintegrować swoją kampanię mailingową z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi, takimi jak Facebook czy Twitter. Wystarczy jedno kliknięcie, by ustawić automatyczne rozsyłanie wiadomości marketingowych do swych przyjaciół. Po wysłaniu wiadomości, użytkownik otrzyma szczegółowe dane statystyczne na temat ich dalszych losów.

Statystyki i raporty, można przeglądać nawet za pomocą telefonów marki iPhone oraz coraz popularniejszych iPadów. Wielka zaletą MailChimpa jest opcja tworzenia newsletterów, która nie wymaga znajomości języka html. W ten sposób, użytkownicy bezproblemowo mogą dołączyć do treści newsletterów również pliki graficzne i zdjęcia. Wszystkie prowadzone kampanie mailingowe poddane zostają następnie trwałej archiwizacji. Ponadto MailChimp pozwala na przesyłanie tej samej wiadomości do kolejnej, szczegółowo sprofilowanej grupy kontaktowej. Natomiast dołączanie nowych subskrybentów do poszczególnych grup kontaktowych następuje oczywiście w pełni automatycznie. Interesująco przedstawia się również zestaw funkcji, pozwalających wszechstronnie zmierzyć efektywność i skuteczność prowadzonego e-marketingu. MailChimp dostarcza, po każdej przeprowadzonej kampanii mailingowej, kompleksowe, wartościowe dla użytkownika informacje. Szczegółowe raporty obejmują m.in. dane na temat:
  • liczby wysłanych e-maili,
  • liczbę otwartych wiadomości,
  • liczbę kliknięć w linki umieszczone w wiadomości czy też listę osób, które kliknęły w poszczególne linki.
Przedstawione powyżej funkcje oraz możliwości MailChimpa, stanowią jedynie małą część opcji przez niego oferowanych. Ogólnie zakres zastosowań tej aplikacji, stawia go w rzędzie najlepszych narzędzi, wykorzystywanych współcześnie w zaawansowanym, skutecznym e-marketingu.

 ZAREJESTRUJ SIĘ

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0