Małe firmy zyskują z Zoho CRM

Małe firmy zyskują z Zoho CRM

31-05-2012 00:36:35 Wg Miron Matecki

System Zoho CRM jest idealnym rozwiązaniem dla małych przedsiębiorstw. Nie wymaga angażowania dużych środków finansowych już na starcie, czyli pozbawione jest ryzyka finansowego. Małe firmy mogą, zatem wypróbować system Zoho CRM rejestrując bezpłatnie do trzech użytkowników. Niewymagana jest opłata rejestracyjna. Możliwość korzystania z wersji bezpłatnej jest dużą zaletą, zwłaszcza dla przedsiębiorców rozpoczynających działalność. System Zoho CRM jest idealnym rozwiązaniem dla małych przedsiębiorstw. Nie wymaga angażowania dużych środków finansowych już na starcie, czyli pozbawione jest ryzyka finansowego. Małe firmy mogą, zatem wypróbować system Zoho CRM rejestrując bezpłatnie do trzech użytkowników. Niewymagana jest opłata rejestracyjna. Możliwość korzystania z wersji bezpłatnej jest dużą zaletą, zwłaszcza dla przedsiębiorców rozpoczynających działalność. Co ważne, wersja bezpłatna nie ma ograniczenia czasowego, dzięki czemu każda firma ma tyle czasu ile potrzebuje na obserwację wpływu poszczególnych modułów systemu Zoho CRM na osiągane wyniki działalności. Kiedy już zdecydujecie Państwo, które opcje są dla Was kluczowe i przekonacie się jak duże korzyści możecie uzyskać dzięki Zoho CRM, wówczas możecie zdecydować się na wersję profesjonalną.   Znaczącą zaletą narzędzia, jakim jest system Zoho CRM jest łatwość gromadzenia i pozyskiwania informacji. System analizuje wprowadzone dane i ułatwia ocenę ryzyka prowadzonej działalności.   Efektywność finansową systemu podnosi fakt, że każda firma ponosi koszt tylko za te usługi, z których faktycznie korzysta. Kiedy firma osiąga stabilną pozycję na rynku i zaczyna generować zyski, wówczas istnieje możliwość odpłatnej rejestracji kolejnych użytkowników. Również w tym momencie propozycja Zoho CRM jest bardzo korzystna, ponieważ firma nie jest związana ustalonym z góry trybem płatności. Opłatę można wnosić raz w roku lub w okresach miesięcznych. Jeśli firma stale się rozwija i zwiększa się liczba użytkowników potrzebujących dostępu do systemu, wówczas można zarejestrować wymaganą liczbę użytkowników. Jeżeli rynek się załamuje i firma musi zmniejszyć zatrudnienie, wówczas można zrezygnować ze zbędnych kont użytkowników, zachowując jednak wszelkie dane o kontaktach z klientami, wypracowanych w imieniu firmy. Firma ponosi koszty związane tylko z tymi użytkownikami, którzy faktycznie korzystają z systemu. Elastyczność w zarządzaniu kontami użytkowników wpływa korzystnie na zarządzanie finansami firmy.

Faktem jest, że rozwój firmy nie jest rzeczą prostą, lecz bieżąca kontrola i kierowanie nią to może być kwestia jednego kliknięcia.

darmowezielonawa.jpg

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0