Możliwości Zoho CRM

Możliwości Zoho CRM

30-11-2014 09:00:00 Wg Miron Matecki

Zohoto najbardziej kompletny zestawu aplikacji biznesowych umożliwiających pracę w oparciu o serwisy internetowe. Obecnie oferujemy ok 20 produktów w tym odpowiedniki oprogramowania typu Office ale również wiele innych.

Sztandarowym produktem firmy, o który opieramy usługi dla klientów, jest pakiet Zoho CRM. Określany jako system sprzedaży i obsługi klienta,  system komunikacji marketingowej lub system CRM. Za pomocą Zoho CRM mogą Państwo przede wszystkim zorganizować i ułatwić pracę działów sprzedaży/ przedstawicieli handlowych. System nasz wdrażany jest przez wielu klientów bez łączenia go z innymi systemami, bez angażowania lokalnych informatyków, wyłącznie na potrzeby działu sprzedaży i/ lub marketingu. System używany jest przez organizacje wieloodziałowe lub posiadające sieci sprzedawców podróżujących po kraju. Jedynym wymaganiem technicznym jest dostęp do internetu i przeglądarka www ( Internet Explorer, Firefox lub inne).

Image

Sprzedaż i Marketing

Zoho CRM to idealne narzędzie pracy Handlowców. W jednym miejscu udostępnia informacje o sprzedaży, nowych namiarach (np. ze strony www), firmach z którymi współpracujemy, kampaniach marketingowych itp. Kartę Klienta można w elastyczny sposób dopasować do potrzeb firmy samodzielnie, bez udziału informatyków.

  

Image

Zarządzanie produktami i magazynem

Zoho CRM usprawnia cykl sprzedaży zapewniając zintegrowany system zarządzania magazynem i cyklem życia sprzedawanych produktów.

 

Image

Obsługa Klienta

Zoho CRM rozszerza informacje o Klientach o moduły Zgłoszeń serwisowych i Rozwiązań, aby zapewnić efektywny zintegrowany z danymi handlowymi proces obsługi klienta

 

Image

Raporty i Kokpity

Zoho CRM poprzez Raporty i Kokpity wspomaga analizę trendów w obszarze sprzedaży i marketingu oraz kluczowych wskaźników CRM. Zestaw 30+ raportów dostępnych wraz z instalacją. Możliwość definiowania własnych raportów przy użyciu przyjaznego narzędzia.


Image

Zabezpieczenia oparte na rolach

Zoho CRM zapewnia kontrolę dostępu do danych CRM w oparciu o rolę użytkownika w hierarchii organizacyjnej.

 

Image

Maile, Kontakty, Zadania w jednym miejscu

Zoho CRM wpływa na wzrost wydajności sprzedawców poprzez synchronizację Kontaktów, Zadań, Kalendarza oraz korespondencji mailowej 

 

Zapoznaj się z propozycją Zoho, jeśli chcesz:

  • Mieć dostęp do swoich danych w każdym miejscu i o każdej porze
  • Obniżyć koszty działalności przedsiębiorstwa
  • Podnieść jakość usług
  • Usprawnić procesy handlowe i marketingowe
  • Poprawić jakość obsługi klienta
Kliknij w link aby dowiedzieć się więcej

 

Demozolta.jpgdarmowezielonawa.jpg

 

  

czat.gif 

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0