Zohoto najbardziej kompletny zestawu aplikacji biznesowych umożliwiających pracę w oparciu o serwisy internetowe. Obecnie oferujemy ok 20 produktów w tym odpowiedniki oprogramowania typu Office ale również wiele innych.
Sztandarowym produktem firmy, o który opieramy usługi dla klientów, jest pakiet Zoho CRM. Określany jako system sprzedaży i obsługi klienta, system komunikacji marketingowej lub system CRM. Za pomocą Zoho CRM mogą Państwo przede wszystkim zorganizować i ułatwić pracę działów sprzedaży/ przedstawicieli handlowych. System nasz wdrażany jest przez wielu klientów bez łączenia go z innymi systemami, bez angażowania lokalnych informatyków, wyłącznie na potrzeby działu sprzedaży i/ lub marketingu. System używany jest przez organizacje wieloodziałowe lub posiadające sieci sprzedawców podróżujących po kraju. Jedynym wymaganiem technicznym jest dostęp do internetu i przeglądarka www ( Internet Explorer, Firefox lub inne).
Sprzedaż i MarketingZoho CRM to idealne narzędzie pracy Handlowców. W jednym miejscu udostępnia informacje o sprzedaży, nowych namiarach (np. ze strony www), firmach z którymi współpracujemy, kampaniach marketingowych itp. Kartę Klienta można w elastyczny sposób dopasować do potrzeb firmy samodzielnie, bez udziału informatyków. |
Zarządzanie produktami i magazynemZoho CRM usprawnia cykl sprzedaży zapewniając zintegrowany system zarządzania magazynem i cyklem życia sprzedawanych produktów. |
Obsługa KlientaZoho CRM rozszerza informacje o Klientach o moduły Zgłoszeń serwisowych i Rozwiązań, aby zapewnić efektywny zintegrowany z danymi handlowymi proces obsługi klienta. |
Raporty i KokpityZoho CRM poprzez Raporty i Kokpity wspomaga analizę trendów w obszarze sprzedaży i marketingu oraz kluczowych wskaźników CRM. Zestaw 30+ raportów dostępnych wraz z instalacją. Możliwość definiowania własnych raportów przy użyciu przyjaznego narzędzia. |
Zabezpieczenia oparte na rolachZoho CRM zapewnia kontrolę dostępu do danych CRM w oparciu o rolę użytkownika w hierarchii organizacyjnej. |
Maile, Kontakty, Zadania w jednym miejscuZoho CRM wpływa na wzrost wydajności sprzedawców poprzez synchronizację Kontaktów, Zadań, Kalendarza oraz korespondencji mailowej |
Zapoznaj się z propozycją Zoho, jeśli chcesz:
- Mieć dostęp do swoich danych w każdym miejscu i o każdej porze
- Obniżyć koszty działalności przedsiębiorstwa
- Podnieść jakość usług
- Usprawnić procesy handlowe i marketingowe
- Poprawić jakość obsługi klienta