Możliwości Zoho CRM

Możliwości Zoho CRM

30-11-2014 09:00:00 Wg Miron Matecki

Zohoto najbardziej kompletny zestawu aplikacji biznesowych umożliwiających pracę w oparciu o serwisy internetowe. Obecnie oferujemy ok 20 produktów w tym odpowiedniki oprogramowania typu Office ale również wiele innych.

Sztandarowym produktem firmy, o który opieramy usługi dla klientów, jest pakiet Zoho CRM. Określany jako system sprzedaży i obsługi klienta,  system komunikacji marketingowej lub system CRM. Za pomocą Zoho CRM mogą Państwo przede wszystkim zorganizować i ułatwić pracę działów sprzedaży/ przedstawicieli handlowych. System nasz wdrażany jest przez wielu klientów bez łączenia go z innymi systemami, bez angażowania lokalnych informatyków, wyłącznie na potrzeby działu sprzedaży i/ lub marketingu. System używany jest przez organizacje wieloodziałowe lub posiadające sieci sprzedawców podróżujących po kraju. Jedynym wymaganiem technicznym jest dostęp do internetu i przeglądarka www ( Internet Explorer, Firefox lub inne).

Image

Sprzedaż i Marketing

Zoho CRM to idealne narzędzie pracy Handlowców. W jednym miejscu udostępnia informacje o sprzedaży, nowych namiarach (np. ze strony www), firmach z którymi współpracujemy, kampaniach marketingowych itp. Kartę Klienta można w elastyczny sposób dopasować do potrzeb firmy samodzielnie, bez udziału informatyków.

  

Image

Zarządzanie produktami i magazynem

Zoho CRM usprawnia cykl sprzedaży zapewniając zintegrowany system zarządzania magazynem i cyklem życia sprzedawanych produktów.

 

Image

Obsługa Klienta

Zoho CRM rozszerza informacje o Klientach o moduły Zgłoszeń serwisowych i Rozwiązań, aby zapewnić efektywny zintegrowany z danymi handlowymi proces obsługi klienta

 

Image

Raporty i Kokpity

Zoho CRM poprzez Raporty i Kokpity wspomaga analizę trendów w obszarze sprzedaży i marketingu oraz kluczowych wskaźników CRM. Zestaw 30+ raportów dostępnych wraz z instalacją. Możliwość definiowania własnych raportów przy użyciu przyjaznego narzędzia.


Image

Zabezpieczenia oparte na rolach

Zoho CRM zapewnia kontrolę dostępu do danych CRM w oparciu o rolę użytkownika w hierarchii organizacyjnej.

 

Image

Maile, Kontakty, Zadania w jednym miejscu

Zoho CRM wpływa na wzrost wydajności sprzedawców poprzez synchronizację Kontaktów, Zadań, Kalendarza oraz korespondencji mailowej 

 

Zapoznaj się z propozycją Zoho, jeśli chcesz:

  • Mieć dostęp do swoich danych w każdym miejscu i o każdej porze
  • Obniżyć koszty działalności przedsiębiorstwa
  • Podnieść jakość usług
  • Usprawnić procesy handlowe i marketingowe
  • Poprawić jakość obsługi klienta
Kliknij w link aby dowiedzieć się więcej

 

Demozolta.jpgdarmowezielonawa.jpg

 

  

czat.gif 

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0