ZOHO CRM jako nowoczesny model zarządzania, którego wyznacznikiem działania jest jak najlepsze sprostanie potrzebom konsumenta rozszerzył swoją funkcyjność.
W Zoho CRM pojawiła się nowa opcja - wsparcie wielowalutowe. Wielowalutowość pozwala realizować każdą transakcję w systemie w dowolnie wybranej walucie, a dane można prezentować w walutach stosowanych np. w rozliczeniach danej organizacji. Jest to niesamowite ułatwienie dla firm z całego świata prowadzących sprzedaż w wielu krajach. Dzięki kontu CRM będziesz z łatwością zarządzał transakcjami w różnych walutach i prowadził działalność gospodarczą na globalnym rynku.CRM pozwoli zebrać raporty sprzedaży i przeliczyć na walutę główną.
Dzięki funkcji wielowalutowości:
- sam wybierzesz walutę główną dla Twojej firmy,
- uruchomisz listę walut dla swoich przedstawicieli handlowych,
- zaktualizujesz kurs wymiany walut.
Wszystko to co dla Twojej Firmy zrobi CRM – wsparcie wielowalutowe
1. Import pojedynczego pliku, który zawiera dane w wielu walutach.
2. Szacunek wartości szans w organizacji waluty krajowej, a także w lokalnej walucie klienta.
3. Minimalizacja ręcznej konwersji i wprowadzenie w zautomatyzowaną wydajności.
4. Generowanie raportów z transakcji w wielu walutach i dzielenie się nimi w organizacji waluty krajowej.
Jako dział sprzedaży dzięki wielowalutowości Twoja Firma może:
- używać wybranej (głównej) waluty przy wpisywaniu pola,
- generować oferty, zamówienia sprzedaży, faktury i zamówienia zakupu w różnych walutach,
- wyświetlać w domu raport planowanej sprzedaży w wybranej walucie.
Zastanawiasz się nad CRM z funkcją wielowalutowości?
Zapytaj o szczegóły!
