Nowe ceny licencji w Zoho

Nowe ceny licencji w Zoho

03-04-2021 16:27:00 Wg Miron Matecki

Zoho zmienia ceny naszych produktów oprogramowania w chmurze. Zmiana będzie wprowadzana począwszy od 5 kwietnia 2021 r., Ceny naszego oprogramowania wzrosną o około 15% w przypadku większości naszych produktów.

Informacja od producenta - 03.04.2021

Powiadomienie o zmianie ceny

Od momentu powstania 25 lat temu zapewnienie wyjątkowej wartości było kluczowym elementem naszej strategii produktowej i cenowej. Przez lata nieustannie dodawaliśmy nowe produkty i funkcje do naszego portfolio, jednocześnie kontynuując większe inwestycje w globalną infrastrukturę i głębsze zobowiązania serwisowe.

Dokonaliśmy tych inwestycji i zarządzaliśmy rosnącymi kosztami nakładów, obserwując każdy grosz i starając się poprawić własną produktywność, zamiast przerzucać ten koszt na klientów. Teraz, aby utrzymać i ulepszyć to, co dostarczamy, musieliśmy podjąć trudny wybór podniesienia cen.

Od 5 kwietnia 2021 r. Podnosimy ceny większości naszych produktów, a zaktualizowane ceny będą widoczne na wszystkich stronach z cenami. Oto, jak to wpłynie na Ciebie:

Istniejące subskrypcje: wzrost cen nie będzie miał zastosowania do istniejących miesięcznych lub rocznych płatnych subskrypcji do czasu odnowienia 17 stycznia 2022 r. Lub później.

Nowe subskrypcje: jeśli zarejestrowałeś się w celu skorzystania z wersji próbnej produktu przed 5 kwietnia 2021 r., Przedłużymy obecną cenę, pod warunkiem że dokonasz zakupu do 30 kwietnia 2021 r. Lub wcześniej.

W każdym z powyższych przypadków, jeśli nowa cena spowoduje wzrost o ponad 15% na poprzedniej fakturze, faktura za odnowienie wzrośnie tylko o stałe 15%.

Wszelkie inne produkty Zoho, na które zarejestrujesz się 5 kwietnia 2021 r. Lub później, będą oferowane według nowych cen podanych na stronie internetowej produktu.

Chociaż żadna podwyżka cen nie jest mile widziana, jesteśmy przekonani, że nasze produkty pozostaną jednymi z najbardziej przystępnych cenowo na rynku, bez uszczerbku dla funkcji i możliwości.

Dziękujemy za wsparcie i mamy nadzieję, że będziemy służyć Państwu przez wiele kolejnych lat.




Nowe ceny najbardziej popularnych aplikacji 
​wszystkie ceny podane są w EUR

 Produkt  Wersja Nowa cena miesięczna Nowa cena roczna
CRMStandard  20168 
 Professional  35 276
Enterprise 50 480
 Ultimate 65624 
 Zoho ONE All Employee45 444 
 Flexi105 1080 
DeskStandard 20 168 
Professional 35  276
 Enterprise 50 480
 People Plus Enterprise10 108 
 Creator Basic15 120 
 Premium35 300 
Ultimate  -480 
 Analytics Basic 30288 
 Standard 60576 
Premium  145 1380 
Enterprise  575 5460


Masz pytania w sprawie Twojej licencji Zoho? 

Skontaktuj się z Nami

FAQ

Jestem obecnym klientem. Jak zmienią się moje obecne ceny, ceny uaktualnień i ceny nowych produktów?

    Wszyscy obecni klienci, zarówno na umowach miesięcznych, jak i rocznych, zobaczą 15% wzrost swoich faktur od 17 stycznia 2022 r. Do tego dnia nie zobaczą żadnego wzrostu cen. Mogą również dodawać nowych użytkowników lub aktualizować do innych edycji produktów, które już posiadają, po aktualnych cenach, do tej daty. Obecni klienci, którzy zarejestrują się w celu uzyskania dodatkowych produktów lub subskrypcji Zoho najpóźniej 5 kwietnia 2021 r. I dokonają zakupu do 30 kwietnia 2021 r., Będą mogli korzystać z aktualnych cen. Rejestracje i okresy próbne dodatkowych produktów po 30 kwietnia 2021 r. Będą obowiązywać według nowych cen katalogowych. 

Czy istnieje okres karencji dla kogoś, kto nadal korzysta z bezpłatnych wersji próbnych produktów i jest w trakcie procesu oceny?

Tak jest. Klienci, którzy zarejestrowali się (czyli zarejestrowali się na jednej z naszych witryn internetowych) w Zoho przed 5 kwietnia 2021 r. i nadal korzystają z próbnych produktów, nadal będą mieli możliwość zakupu po starych cenach, o ile dokonają zakupu w kwietniu lub wcześniej. 30, 2021 r. Chcemy uszanować ceny, które widzieliście, zapisując się do nas lub rozpoczynając okres próbny licencji. Podobnie wszystkim potencjalnym klientom, którzy są obecnie w trakcie oceny naszego produktu, a jeszcze nie dokonali zakupu, zaoferujemy aktualną cenę, pod warunkiem że sfinalizują zakup do 30 kwietnia 2021 r.  Lub oczywiście wcześniej.

W jakich krajach i regionach ceny ulegną zmianie?

Zmiana ceny dotyczy wszystkich globalnych lokalizacji i regionów z następującymi wyjątkami: Afryka, Ameryka Południowa, Ameryka Łacińska, Chiny i Japonia. W przypadku wyłączonych regionów i krajów cena nie wzrośnie w tej chwili.

Czy powinniśmy spodziewać się dodatkowych zmian cen w najbliższym czasie?

W tej chwili nie są planowane żadne dodatkowe zmiany cen.

Jako obecny klient rozumiem, że moje ceny jeszcze się nie zmieniają. Co się stanie, jeśli moja umowa wygaśnie między teraz a 17 stycznia 2022 r. I zdecyduję się ją odnowić? Czy mogę zablokować moją aktualną cenę na czas obowiązywania nowej umowy? Czy będzie to dotyczyło również umowy wieloletniej?
Każdy klient, który odnowi istniejącą umowę 16 stycznia 2022 r.  lub wcześniej, zablokuje swoją obecną cenę na okres obowiązywania odnowionej umowy, o ile jest ona krótsza lub równa jednemu rokowi. Po tym okresie będzie obowiązywać podwyżka o 15%. Każdy klient, który podpisze umowę wieloletnią w dniu 16 stycznia 2022 r. Lub wcześniej, zablokuje obecną cenę na pierwszy rok umowy wieloletniej. Pod koniec pierwszego roku obowiązywania umowy pozostały okres obowiązywania umowy zostanie wyceniony po podwyższonej cenie.

Każdy klient, który przedwcześnie wyjdzie z aktualnej umowy przed końcem jej obowiązywania, nie będzie w stanie zapewnić aktualnej ceny i będzie mógł ją odnowić tylko po nowych cenach.
W przyszłym miesiącu zbliżam się termin odnowienia. Czy nowa cena będzie obowiązywać przy odnowieniu?

Jeśli jesteś klientem, który subskrybował przed 1 stycznia 2021 r., Koszt odnowienia będzie oparty na istniejącej cenie, jeśli data odnowienia wypada przed 1 czerwca 2021 r. Nowa cena będzie obowiązywać, jeśli spadnie 1 czerwca 2021 r. lub później. Jeśli jesteś klientem, który subskrybował między 1 stycznia 2021 r.  a 5 kwietnia 2021 r., Koszt odnowienia będzie oparty na istniejącej cenie, jeśli odnowienie nastąpi przed 1 sierpnia 2021 r. Nowa cena będzie obowiązywać, jeśli odnowienie przypadnie na lub po 1 sierpnia 2021 r

Jestem istniejącym klientem, ale moja subskrypcja została anulowana. Jaką cenę zapłacę za reaktywację po 5 kwietnia 2021 roku?

Jeśli Twoja subskrypcja została anulowana z jakiegokolwiek powodu (np. Wygaśnięcie karty kredytowej) i jeśli przekroczyła 15-dniowy okres karencji po dacie odnowienia subskrypcji i ponownie ją aktywujesz, nowa cena zacznie obowiązywać natychmiast po ponownej aktywacji. Zoho wysyła klientom wiele przypomnień, aby uniknąć przerw w świadczeniu usług.

Dlaczego niektóre regiony są objęte zwolnieniem?

Naszym początkowym planem było doprowadzenie do globalnej zmiany cen, ale zwolniliśmy niektóre regiony na podstawie warunków ekonomicznych i lokalnych poziomów cen.

Czy klienci mogą wykorzystać istniejące zarobione kredyty w portfelu do aktualizacji?

Jeśli masz kredyty promocyjne lub zdobyte, możesz ich użyć do aktualizacji do nowych wersji lub planów, pod warunkiem, że Twoje kredyty nie wygasły.

Jeśli masz kredyty za polecenie lub na start, mogą one zostać wykorzystane do opłacenia 15% wzrostu ceny po 17 stycznia 2022 r., pod warunkiem, że Twoje kredyty nie wygasły.

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0