15 nowych funkcji Zoho Mail już w drodze

15 nowych funkcji Zoho Mail już w drodze

07-11-2023 07:35:52 Wg Z Partner

15 nowych funkcji Zoho Mail już w drodze!

Chyba każdy z nas lubi niespodzianki, prawda? Zwłaszcza te, które czynią naszą codzienną pracę prostszą i bardziej efektywną. Zoho Mail, świętuje właśnie swoje 15 urodziny i ma dla nas coś ekscytującego! Zagłębmy się w te 15 kluczowych funkcji, które zgodnie z zapowiedzą Zoho mają się niebawem pojawić.

Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu

1. Szyfrowanie po stronie klienta

Wyobraź sobie, że Twoje e-maile to listy przesyłane tradycyjną pocztą. Korzystasz z szyfrowania, które działa jak niezwykle skomplikowane pieczętowanie, że nikt inny nie jest w stanie otworzyć. Tylko Ty i odbiorca znacie tajemnicę. Tak działa funkcja szyfrowania w Zoho Mail. Przy użyciu szyfrowania po stronie użytkownika twoje informacje są kodowane bezpośrednio na twoich serwerach, co sprawia, że nie są dostępne dla innych, nawet jeśli przechodzą przez różne serwery. Gwarantuje to ochronę danych w trakcie przesyłania i przechowywania. Przykład: Gdy wysyłasz raport finansowy, możesz być pewny, że nawet jeśli ktoś włamie się na serwer e-mail, nie odczyta Twojej wiadomości. 

2. Ochrona kliknięć URL

Kiedy otrzymujesz link w e-mailu, często zastanawiasz się, czy jest on bezpieczny do otwarcia? Funkcja ochrony kliknięć działa jak prywatny detektyw sprawdzający każdy link przed Tobą. Przykład: Jeśli klient wysyła Ci link do ważnego dokumentu, funkcja ta da Ci znać, czy link jest bezpieczny.

3. Zapobieganie utracie danych

DLP to zabezpieczenie, które oferuje szereg chronionych typów informacji, zarówno domyślnych, jak i konfigurowalnychDzięki tej funkcji nawet przypadkowe przesłanie ważnych danych poza organizację stanie się trudniejsze. Przykład: Kiedy pracownik próbuje wysłać raport z danymi klienta, system upewni się, że mail nie zostanie wysłany bez odpowiedniej etykiety poufności.

4. Wskaźniki marki

Funkcja BIMI otwiera możliwość, że logo Twojej firmy będzie widoczne obok każdej wysyłanej przez Ciebie wiadomości. Przykład: Kiedy wysyłasz ofertę do potencjalnego klienta, Twoje logo gwarantuje mu, że wiadomość pochodzi od Ciebie, a nie od oszusta.

Perfekcja w administracji

5. Zasady

Ustawiaj zasady na e-maile w organizacji są to warunki, kryteria, wyjątki i działania mające na celu ochronę użytkowników w organizacjiPrzykład: Jeśli pracownicy wysyłają zbyt wiele załączników, możesz ustawić zasadę, która automatycznie przekierowuje te e-maile do konkretnego folderu.

6. Symulator phishingu

To jak trening bezpieczeństwa w świecie online. Przykład: Przeprowadź testowy atak phishingowy i zobacz, ilu pracowników kliknie w podejrzany link. Monitoruj statystyki, takie jak poczta kliknięta, usunięta, oznaczona jako spam itp., aby przeszkolić członków, aby zachowali czujność.

7. Zarządzanie wieloma urządzeniami

W dobie smartfonów i tabletów kontroluj, jak pracownicy korzystają z firmowej poczty. Przykład: Jeśli ktoś zgubi telefon, możesz zdalnie usunąć z niego dostęp do firmowej poczty.

Dostępność wszędzie i zawsze

8. Zadania jako ToDo

Organizuj swoje zadania tak, jak organizujesz zakupy - wszystko w jednym miejscu. Przykład: Utwórz listę zadań na najbliższy tydzień i obserwuj, jak odhaczasz je jeden po drugim, użyj w tym celu osobistych identyfikatorów email. 

9. Jednolity program

Niech wszystkie Twoje aplikacje Zoho współgrają ze sobą jak zespół w finale Mistrzostw Świata. Przykład: Zobacz w jednym miejscu wszystkie spotkania, zadania i notatki na dany dzień. Przeglądaj, filtruj lub sortuj je w oparciu o swoje preferencje.

10. Tworzenie webinarów

Chcesz poprowadzić webinar? Zrób to poprzez kilka kliknięć. Przykład: Organizujesz konferencję online? Z Zoho Mail stworzysz do niej zaproszenie w mgnieniu oka bezpośrednio z kalendarza Zoho

Komunikacja na najwyższym poziomie

11. Automatyczne odpowiedzi

Niech automat odpowiada na Twoje e-maile, gdy jesteś na urlopie. Przykład: Wychodzisz na tydzień na wakacje? Ustaw automatyczną odpowiedź, która poinformuje nadawców o Twojej nieobecności.

12. Podgląd zadań

Współpracuj z innymi bez zbędnego stresu. PrzykładPoprzez udostępnianie zadań umożliwiasz ich przeglądanie przez wewnętrzne i zewnętrzne osoby Twojej organizacji lub wybrane jednostki.

13. Klient CalDav dla osób spoza organizacji

Organizowanie spotkań i planów w różnych kalendarzach nie musi być skomplikowane. Przykład: Jeśli posiadasz osobisty plan w kalendarzu Apple oraz firmowy w Zimbra, korzystaj z kalendarza Zoho, by zgromadzić wszystkie kalendarze w jednym miejscu. Stał się on uniwersalnym narzędziem do zarządzania Twoimi planami.

14. Informuj kiedy jesteś dostępny. 

Wyobraź sobie sytuację, w której kolega z pracy lub klient chce się z Tobą umówić, ale nie jest pewien kiedy masz na to przestrzeń . Czy nie byłoby prościej, gdyby współpracownicy wiedzieli o Twoich planach wcześniej? Bez względu na to, czy chodzi o spotkanie z członkami Twojego zespołu czy szerszym gronem, umawianie się z Tobą może być łatwe. 

15. Wsparcie dla globalnych nazw domen (IDN): 

Stań się częścią globalnej społeczności, łatwo pokonując trudności językowe. Dzięki wsparciu dla IDN możesz posiadać domeny w swoim języku i nawiązywać kontakt z klientami w ich rodzimym języku. Buduj mosty pomiędzy różnymi kulturami, promując większą współpracę.


Jak widzisz Zoho Mail zdaje się nie zwalniać tempa. Po 15 latach na rynku, cały czas inwestuje w nowe funkcje, które pomogą nam lepiej komunikować się i pracować efektywniej. Czekamy na nie z niecierpliwością!

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0