Nowe funkcje w Zoho Projects:
pracuj mądrzej dzięki inteligentnym rozwiązaniom.
Według badań sukces projektu w dużej mierze uzależniony jest od właściwej technologii. Spójne, przyjazne dla użytkownika i intuicyjne oprogramowanie może ułatwić proces jego adaptacji w środowisku pracy. Inną rzeczą, której szukają ludzie, są inteligentne funkcje, które mogą pomóc im wydajniej i mądrzej pracować. W pracy zawsze szukamy rozwiązań, które ja usprawnia i przyspieszą. Dlatego trudne w konfiguracji platformy czy ręczne procesy sprawiają, że szybko z nich rezygnujemy mając lepszą alternatywę. Tak więc koniecznie zapoznaj się z nowymi, inteligentnymi funkcjami, które są teraz dostępne w naszej najnowszej wersji Zoho Projects 7.
Reguły przepływu pracy.
Automatyzacja przepływu zadań, zwana również planami w Zoho Projects, to funkcja, która pozwala zautomatyzować zmiany statusu zadań. Na przykład: kiedy chcesz stworzyć plan projektu, konfigurujesz właściwe kryteria, aby zadania zawierające określone słowa kluczowe lub wartość w polu niestandardowym były przypisywane do konkretnego użytkownika lub zespołu. Nadajesz im wysoki priorytet i dłuższy czas trwania. Resztą zajmie się Zoho Projects.
Reguły przepływu pracy można również wykorzystać do wdrożenia listy priorytetów, aby można było podejmować działania we właściwej kolejności lub w celu pomyślnego wdrożenia modelu zaangażowania interesariuszy. Zasady te ułatwią Ci pracę na każdym etapie procesu zarządzania projektem.
Reguły przepływu pracy są bardzo elastyczne i można je dostosowywać. W jednej regule można ustawić dowolną liczbę warunków i logicznych zależności kryterialnych. Webhooki można również łączyć, aby wysyłać powiadomienia za pośrednictwem aplikacji innych firm.
Elastyczne godziny zadań.
Zarządzanie zespołem ludzi i podział pracy to trudne zadanie, nawet przy jasno określonych rolach i obowiązkach. Dlatego Zoho Projects 7 wprowadza elastyczne godziny pracy. Dzięki tej funkcji użytkownicy mogą dynamicznie ustawiać liczbę godzin przeznaczona na zadania. Liczba godzin może być różna w zależności od dnia. Ta funkcja odzwierciedla praktyczny przebieg pracy i znacznie usprawnia proces rozdysponowania pracy dzięki realistycznym harmonogramom.
Zarządzanie wartością wypracowaną.
Zarządzania wartością wypracowaną (EVM) to nowa funkcja w Zoho Projects. Polega na bardziej wszechstronnym sposobie mierzenia postępów poprzez porównywanie planowanych i rzeczywistych wartości projektu. Jest szczególnie przydatny do śledzenia i przewidywania budżetów. EVM łączy wszystkie trzy czynniki trójkąta zarządzania projektami - harmonogram, koszt i czas. Choć na pierwszy rzut oka mierzenie EVM wydaje się być skomplikowane, to nie musisz się martwić. Po twojej stronie leży wyłącznie włączenie EVM w Zoho Projects, a raporty odchyleń kosztów otrzymasz automatycznie w Twoim osobistym pulpicie nawigacyjnym, a ogólny raport kosztów / harmonogramu na poziomie projektu w panelu portfela.
Nowe ulepszenia Kanban.
Widok Kanban oparty na statusie jest dostępny w rozszerzonym module „Zadania” . Uwaga! Teraz również uwzględnione są w nim podzadania. To sprawia, że wszystkie trzy widoki są naprawdę niezależne od siebie. Ulepszona estetyka to także nowa opcja zwijania kolumn w widoku Kanban, która ukrywa szczegółowe informacje o zadaniu, ale pokazuje liczbę elementów pracy na każdym etapie projektu. Dzięki temu można uzyskać ogólny wgląd w postęp projektu.
Dla pracy zespołowej.
Teams to nowy element w Zoho Projects, który umożliwia współpracę z zespołami funkcjonalnymi i organizacyjnymi. O zespołach można @ wspomnieć w komentarzach i aktualizacjach statusu. Teraz można bezpośrednio przydzielać zespołom zadania lub problemy do rozwiązania
w celu szybkiego ich śledzenia i podjęcia działania.
Jak najszybciej wypróbuj nowe funkcjonalności i daj nam znać co myślisz o nowościach z Zoho Projects 7?


