Nowy sposób logowania do Zoho CRM

Nowy sposób logowania do Zoho CRM

23-08-2014 02:26:59 Wg Miron Matecki

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4
Zmiana systemu logowania:

od godz. 04:00 do godz. 16:00 dnia 22 lutego 2009

 

ZohoCRM-sso Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

System pojedyncze logowanie Zoho (Zoho SSO) to metoda zapewniająca dostęp do wielu usług Zoho po jednorazowym logowaniu, bez konieczności potwierdzania danych w trakcie pracy.

Dotychczas użytkownicy po podaniu jednej nazwy użytkownika i hasła do serwisu Zoho uzyskiwali dostęp do wszystkich Aplikacji Zoho z wyjątkiem Zoho CRM.. Ponieważ ta sama nazwa użytkownika i hasło nie dawała dostępu do serwisu Zoho CRM użytkownicy zmuszeni byli do utworzenia innego konta użytkownika w Zoho CRM. Planowana zmiana spowoduje włączenie Zoho CRM do systemu pojedynczego logowania Zoho SSO. Oznacza to, że użytkownicy, którzy utworzyli konto w Zoho CRM będą mogli korzystać z tych samych danych logowania, aby uzyskać dostęp do pozostałych serwisów Zoho i odwrotnie.

Osoby posiadające wyłącznie konto ZOHO CRM po zalogowaniu zostaną poproszone o stworzenie nowej nazwy użytkownika. Dodatkowo w ciągu 7 dni należy potwierdzić dane użytkownika postępując zgodnie z instrukcją podaną w otrzymanej wiadomości email. Wiadomości email z potwierdzeniem zostaną wysłane w trakcie procesu migracji.

W przypadku osób posiadających konto ZOHO business oraz ZOHO CRM  konta zostaną połączone. Przy czym jako obowiązujące pozostanie hasło systemu ZOHO business !

Dziękujemy,

 

Zespół zpartner.pl 

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0