Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4
Dotychczas użytkownicy po podaniu jednej nazwy użytkownika i hasła do serwisu Zoho uzyskiwali dostęp do wszystkich Aplikacji Zoho z wyjątkiem Zoho CRM.. Ponieważ ta sama nazwa użytkownika i hasło nie dawała dostępu do serwisu Zoho CRM użytkownicy zmuszeni byli do utworzenia innego konta użytkownika w Zoho CRM. Planowana zmiana spowoduje włączenie Zoho CRM do systemu pojedynczego logowania Zoho SSO. Oznacza to, że użytkownicy, którzy utworzyli konto w Zoho CRM będą mogli korzystać z tych samych danych logowania, aby uzyskać dostęp do pozostałych serwisów Zoho i odwrotnie.
Osoby posiadające wyłącznie konto ZOHO CRM po zalogowaniu zostaną poproszone o stworzenie nowej nazwy użytkownika. Dodatkowo w ciągu 7 dni należy potwierdzić dane użytkownika postępując zgodnie z instrukcją podaną w otrzymanej wiadomości email. Wiadomości email z potwierdzeniem zostaną wysłane w trakcie procesu migracji.
W przypadku osób posiadających konto ZOHO business oraz ZOHO CRM konta zostaną połączone. Przy czym jako obowiązujące pozostanie hasło systemu ZOHO business !
Dziękujemy,
Zespół zpartner.pl
Zmiana systemu logowania:
od godz. 04:00 do godz. 16:00 dnia 22 lutego 2009
od godz. 04:00 do godz. 16:00 dnia 22 lutego 2009
Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4
Dotychczas użytkownicy po podaniu jednej nazwy użytkownika i hasła do serwisu Zoho uzyskiwali dostęp do wszystkich Aplikacji Zoho z wyjątkiem Zoho CRM.. Ponieważ ta sama nazwa użytkownika i hasło nie dawała dostępu do serwisu Zoho CRM użytkownicy zmuszeni byli do utworzenia innego konta użytkownika w Zoho CRM. Planowana zmiana spowoduje włączenie Zoho CRM do systemu pojedynczego logowania Zoho SSO. Oznacza to, że użytkownicy, którzy utworzyli konto w Zoho CRM będą mogli korzystać z tych samych danych logowania, aby uzyskać dostęp do pozostałych serwisów Zoho i odwrotnie.
Osoby posiadające wyłącznie konto ZOHO CRM po zalogowaniu zostaną poproszone o stworzenie nowej nazwy użytkownika. Dodatkowo w ciągu 7 dni należy potwierdzić dane użytkownika postępując zgodnie z instrukcją podaną w otrzymanej wiadomości email. Wiadomości email z potwierdzeniem zostaną wysłane w trakcie procesu migracji.
W przypadku osób posiadających konto ZOHO business oraz ZOHO CRM konta zostaną połączone. Przy czym jako obowiązujące pozostanie hasło systemu ZOHO business !
Dziękujemy,
Zespół zpartner.pl
