Znasz już Zoho One 21?
Zupełnie nowy ujednolicony system operacyjny dla biznesu.
Znasz już Zoho One 21?
Zupełnie nowy ujednolicony system operacyjny dla biznesu.
Największa aktualizacja Zoho One jest już dostępna: wszechstronny ujednolicony interfejs, ulepszone wyszukiwanie korporacyjne AI (sztuczna inteligencja) i BI (analityka biznesowa), usługi wielofunkcyjne, rozszerzony rynek, ulepszenia produktów i wiele więcej.
Jeszcze 10 lat temu nikt nie przypuszczał, że sztuczna inteligencja i business inteligence tak mocno wejdą w życie, zwłaszcza w sektorze małych i średnich firm, i będę pomagać im zachować produktywność. Światowa pandemia COVID-19 znacznie przyczyniła się do postępu w cyfryzacji biznesowej. Pogłębiła też różnice między firmami, które inwestowały w rozwój cyfrowy, a tymi które dopiero musiały na ten rynek wkroczyć. Szybko też stało się oczywiste, że sama garść niezależnych aplikacji biznesowych nie wystarczy, aby pomóc im pozostać na właściwej drodze. Bo aby skutecznie przekształcić swoją działalność i wykorzystać potęgę cyfryzacji, firmy potrzebują jednolitego systemu operacyjnego, który działa jak sprawny ekosystem.
Jak działa Zoho One?
Jak działa Zoho One?
Zoho One powstał w połowie 2017 roku, aby służyć jako kompleksowy pakiet 35 aplikacji w chmurze. Jego celem było wyrównanie szans dla wszystkich firm poprzez udostępnienie oprogramowania klasy korporacyjnej. Dziś Zoho One obsługuje ponad 40 000 klientów z różnych branż w ponad 160 krajach.
Transformacja cyfrowa uświadomiła wszystkim, że to nie tylko przeniesienie firmy do sieci. Ważne jest ujednolicenie doświadczeń na różnych etapach współpracy przez różnych użytkowników. Dlatego nowa aktualizacja Zoho One 21, to prawdziwa rewolucja.
Ujednolicony interfejs użytkownika
Ujednolicony interfejs użytkownika
Zunifikowany interfejs użytkownika Zoho One zapewnia spójność i ciągłość działania podczas przechodzenia z aplikacji do aplikacji lub z urządzenia na urządzenie. Kontekstowa struktura pozwala zaoszczędzić czas pracowników i upraszcza proces gromadzenia i przetwarzania informacji.
Ujednolicona nawigacja
To efektywne przełączanie się między najczęściej używanymi aplikacjami Możesz dodawać i usuwać aplikacje w lewym okienku, przeciągać je do grup i przypinać u góry, aby mieć do nich łatwy dostęp w dowolnym momencie.
Konfigurowalny pulpit nawigacyjny
Dzięki ponad 50 inteligentnym widżetom nowy interfejs Zoho One pozwala łączyć dane, tworzyć widoki i udostępniać je komukolwiek chcesz.
Ujednolicony kalendarz
Możesz śledzić i planować swój tydzień pracy, zarządzać terminami w podróży, rezerwować miejsca. Opcja przeglądania kalendarzy służbowych i prywatnych.
Ujednolicona konfiguracja
Administratorzy Twojej organizacji mogą spersonalizować wszystko w ujednoliconej konsoli centralnej bez konieczności uzyskiwania oddzielnego dostępu do każdej aplikacji.
Zintegrowane usługi
Zintegrowane usługi
Ulepszone wyszukiwanie korporacyjne, wzbogacone o Work Graph
Skuteczność każdej funkcji wyszukiwania polega na jej zdolności do rozumienia zapytań w języku naturalnym, a następnie pokazywania najbardziej trafnych i kontekstowych wyników.
Dedykowane zarządzanie aplikacjami i urządzeniami
Dzięki tej aktualizacji administratorzy mogą zdalnie przypisywać i konfigurować urządzenia mobilne swoim użytkownikom.
Mogą ustawiać uprawnienia dostępu do aplikacji, automatyzować przypisywanie aplikacji i ograniczenia w oparciu o role użytkowników, dzięki czemu zdalne zarządzanie urządzeniami jest wydajniejsze i bezpieczniejsze.
Ogólnofirmowy słownik organizacyjny
Nowa, dodana w Zoho One usługa Org Dictionary sprawi, że słownik automatycznie rozpoznaje i zapamiętuje unikalne terminy funkcjonujące w Twojej firmie: w tym dotyczące osób, oznaczeń i nazwy produktów.
Jeszcze więcej aplikacji!
Jeszcze więcej aplikacji!
Nowy Zoho One to także więcej aplikacji!
- Aplikacja Zoho Commerce umożliwia szybkie skonfigurowanie sklepu internetowego poprzez przeciąganie i upuszczanie elementów z gotowych profesjonalnych szablonów.
- Zoho Lens, to wirtualne wsparcie, które pomogą rozwiązać problemy szybciej i ograniczyć wizyty u Klienta. Korzystając z Zoho Lens, technicy w terenie mogą pokazać problem ekspertowi za pomocą smartfona i uzyskać pomoc w mgnieniu oka.
- Zoho Learn to kompleksowa platforma edukacyjna i szkoleniowa, która pomaga budować cenne doświadczenia edukacyjne, zarządzać programami oceniać postępy uczestników i mierzyć wpływ kursów.
- TeamInbox umożliwia zespołom współpracę ze wspólnej skrzynki odbiorczej, która zapewnia lepszy kontekst, zwiększa przejrzystość i zapewnia widok z lotu ptaka na wykonywaną pracę. mi, oceniać postępy uczestników i mierzyć wpływ kursów
- DataPrep jest z założenia wielofunkcyjny i oferuje wiele wbudowanych interaktywnych pulpitów nawigacyjnych i analiz, dzięki czemu wizualizacja danych jest bardzo prosta.