Okres zwrotu z inwestycji CRM

Okres zwrotu z inwestycji CRM

23-08-2014 02:26:59 Wg Miron Matecki

Aby określić okres zwrotu inwestycji wdrożenia ZOHO CRM w przedsiębiorstwie zapoznaj się z przygotowanym poniżej modelem. Na samym początku uzupełnij żółte pola zgodnie ze swoimi potrzebami. Podaj ilu pracowników będzie używało ZOHO CRM. Następnie określ ile każdy z nich przygotowuje średnio miesięcznie ofert. Gdy masz już wprowadzone powyższe informacje, oszacuj jak dużo czasu (w minutach) poświęca jeden pracownik na wykonanie czynności związanych z obsługą Klienta.

W powyższej tabeli każdemu wierszowi, który dotyczy wykonywanych czynności w trakcie obsługi Klienta, dopowiadają cztery kolumny. Wartości pierwszej z nich, czyli czas wykonania zadania bez ZOHO CRM, określasz i wpisujesz sam. Kolumna druga – czas wykonania z ZOHO CRM, jest wprowadzona na stałe zgodnie z wyliczeniami przygotowanymi przez naszych specjalistów. Kolumna trzecia mówi o średniej liczbie operacji wykonywanych w ciągu miesiąca.

Najistotniejsze informacje znajdują się w kolumnie czwartej. To właśnie ona przelicza, ile minut w skali miesiąca oszczędza twoje przedsiębiorstwo na wykonaniu każdego z zadań, w przypadku, gdy będzie stosowany system ZOHO CRM. Dodatkowo tabela pokazuje ile minut przy pomocy naszej aplikacji zostanie zaoszczędzonych na czynności stricte handlowe i jaka kwota pieniędzy miesięcznie nie zostanie wydana na koszty pracy.

Ostatnią częścią modelu jest wyliczenie kosztów wdrożenia ZOHO CRM i wsparcia w korzystaniu z tego systemu w firmie. Przedstawione dane jasno pokażą Ci jakie korzyści finansowe i oszczędności czasowe przynosi zastosowanie w firmie naszej aplikacji ZOHO CRM.

Demozolta.jpgdarmowezielonawa.jpgczat.gif

 

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0