Aby określić okres zwrotu inwestycji wdrożenia ZOHO CRM w przedsiębiorstwie zapoznaj się z przygotowanym poniżej modelem. Na samym początku uzupełnij żółte pola zgodnie ze swoimi potrzebami. Podaj ilu pracowników będzie używało ZOHO CRM. Następnie określ ile każdy z nich przygotowuje średnio miesięcznie ofert. Gdy masz już wprowadzone powyższe informacje, oszacuj jak dużo czasu (w minutach) poświęca jeden pracownik na wykonanie czynności związanych z obsługą Klienta.
W powyższej tabeli każdemu wierszowi, który dotyczy wykonywanych czynności w trakcie obsługi Klienta, dopowiadają cztery kolumny. Wartości pierwszej z nich, czyli czas wykonania zadania bez ZOHO CRM, określasz i wpisujesz sam. Kolumna druga – czas wykonania z ZOHO CRM, jest wprowadzona na stałe zgodnie z wyliczeniami przygotowanymi przez naszych specjalistów. Kolumna trzecia mówi o średniej liczbie operacji wykonywanych w ciągu miesiąca.
Najistotniejsze informacje znajdują się w kolumnie czwartej. To właśnie ona przelicza, ile minut w skali miesiąca oszczędza twoje przedsiębiorstwo na wykonaniu każdego z zadań, w przypadku, gdy będzie stosowany system ZOHO CRM. Dodatkowo tabela pokazuje ile minut przy pomocy naszej aplikacji zostanie zaoszczędzonych na czynności stricte handlowe i jaka kwota pieniędzy miesięcznie nie zostanie wydana na koszty pracy.
Ostatnią częścią modelu jest wyliczenie kosztów wdrożenia ZOHO CRM i wsparcia w korzystaniu z tego systemu w firmie. Przedstawione dane jasno pokażą Ci jakie korzyści finansowe i oszczędności czasowe przynosi zastosowanie w firmie naszej aplikacji ZOHO CRM.



