Zintegrowana obsługa marketingowa jest rozwiązaniem mogącym zastąpić w znacznym stopniu, a w niektórych przypadkach nawet całkowicie, dział marketingu firmy. Pozwala obniżyć i zoptymalizować koszty marketingu.
Outsourcing marketingu nazywany przez nas Zintegrowaną obsługa marketingową, polega na zleceniu naszej firmie obsługi wybranych lub wszystkich procesów związanych z funkcjonowaniem działu marketingu przedsiębiorstwa. Dzięki temu funkcje marketingowe w firmach naszych Klientów są obsłużone efektywniej niż byłoby to możliwe bez ich zlecenia wyspecjalizowanemu podmiotowi.
Przykładowe zadania realizowane w ramach Zintegrowanej obsługi marketingowej
- Przygotowanie planu marketingowego i nadzór nad jego realizacją;
- Budowanie marki firmy i jej produktów;
- Wprowadzenie nowych produktów na rynek;
- Projektowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie;
- Stworzenie i nadzór nad firmowymi serwisami internetowymi i intranetowymi;
- Projekt i wdrożenia systemu e-commerce - sklepów internetowych;
- Przygotowanie i realizacja kampanii w wielu mediach - Internecie, prasie i in.;
- Tworzenie treści - copywriting;
- Tworzenie publikacji marketingowo-informacyjnych - katalogów produktowych, wydawnictw firmowych;
- Przygotowanie scenariuszy i realizacja prezentacji multimedialnych;
- Tworzenie notatek prasowych, działania o charakterze e-PR (internetowego biura prasowego);
Proces wdrożenia Zintegrowanej obsługi marketingowej składa się z kilku etapów.
- Analiza potrzeb, celowości i zakresu wdrożenia Zintegrowanej obsługi marketingowej;
- Przygotowanie projektu wdrożenia i ustalenie zasad współpracy;
- Realizacja Zintegrowanej obsługi marketingowej;
- Raporty z działalności, ocena efektywności;
- Wprowadzenie ewentualnych modyfikacji w procesach obsługi.
Dowiedz się więcej o naszej ofercie i zwiększ efektywność swojej firmy:


