Personalizacja strony internetowej z PageSense

Personalizacja strony internetowej z PageSense

18-03-2021 11:36:33 Wg Z Partner

Największe zalety i korzyści 
jakie daje personalizacja strony z PageSense.

Klienci uwielbiają personalizowane strony internetowe, a marki wykorzystują ten fakt poprzez marketing kontekstowy, aby tworzyć skuteczne strony i zwiększać w ten sposób lojalność odwiedzających. Sztuka dostosowywania strony internetowej w oparciu o preferencje odwiedzających nazywa się personalizacją. Obejmuje ona analizę informacji o klientach - w tym ich danych demograficznych, zainteresowań i zachowań - aby pomóc w tworzeniu i dostarczaniu kampanii, treści i doświadczeń, które będą współgrać z  grupą docelową. Z PageSense personalizacja staje się bardzo intuicyjna,  dzięki czemu samodzielnie i skutecznie zoptymalizujesz swoją stronę.


Trzy najważniejsze zalety personalizacji strony internetowej.

1. Lepiej rozumiesz swoich odbiorców podczas dostosowywania witryny. Personalizacja strony internetowej rozpoczyna się od zebrania danych, aby zrozumieć, czego szukają kupujący. Te dane mogą obejmować ogólny profil demograficzny odbiorców, z jakich urządzeń korzystają przy przeglądaniu Twojej witryny i ile czasu spędzają na stronie. Aby poznać procesy decyzyjne swoich klientów i grupę docelową, musisz poznać te wskaźniki.


2. Osiągasz szybsze konwersje, ponieważ personalizacja stron internetowych pomaga klientowi uniknąć długiego procesu wyszukiwania. Ułatwienie im uzyskania tego, czego szukają, zaraz po wejściu na stronę to świetny sposób na zwiększenie zadowolenia klientów. 


3.Obniżasz współczynniki odrzuceń ze względu na większe zaangażowanie na witrynie i konwersje. Niższy współczynnik odrzuceń może pomóc witrynom w znalezieniu się na szczycie wyszukiwarek, zwiększając w ten sposób szanse na znalezienie się w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Personalizacja z Zoho PageSense w 5 krokach?

Krok 1: Cel 

Wprowadź adres URL strony internetowej, którą chcesz spersonalizować dla odwiedzających. Dzięki zaawansowanej opcji kierowania na adresy URL w programie PageSense, można również uruchomić test personalizacji na grupie stron internetowych zamiast na całej witrynie. 


Krok 2: Doświadczenie 

Wybierz określoną grupę użytkowników, dla których chcesz przeprowadzić ten eksperyment. Możesz wybrać własny segment odbiorców lub jedną z naszych istniejących wstępnie zdefiniowanych grup. Na przykład, jeśli chcesz stworzyć atrakcję dla powracających użytkowników, możesz wybrać powracających użytkowników z predefiniowanych segmentów odbiorców.  

Krok 3: Cele 

Wyznacz i mierz cele, które mają osiągnąć odwiedzający witrynę. Niezależnie od tego, czy jest to kliknięcie linku, czy określone działanie niestandardowe, np. „Zakup”, zobacz, które doświadczenie skłania użytkowników do wykonania pożądanych działań na stronie.

Krok 4: Uruchom

Po uruchomieniu testów PageSense automatycznie generuje dwa rodzaje raportów - Mapa termiczna i Analiza - w których można badać zachowanie i działania odwiedzających. Dzięki mapie termicznej możesz zobaczyć, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z każdym elementem, w tym z rozwijanym menu, paskami nawigacyjnymi, obrazami i treścią na stronie. Dzięki Analizie możesz podsumować raporty personalizacji z różnych środowisk, segmentów odbiorców i różnych innych danych. 


Krok 5: Porównaj 

Po utworzeniu wielu wariantów możesz porównać ich skuteczność pod względem zasięgu, wizyt, współczynników konwersji i ogólnej poprawy przychodów.

Poprzez wdrożenie personalizacji , można skorzystać z istniejącego ruchu i skonwertować odwiedzających stronę internetową na Twoich klientów! Kiedy traktujesz swoich klientów indywidualnie, zauważysz, że są bardziej skłonni do powrotu i dokonywania kolejnych zakupów. Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie PageSense i działań z wykorzystaniem tej platformy skontaktuj się z nami.

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0