Popraw obsługę klienta

Popraw obsługę klienta

23-08-2014 02:26:14 Wg Miron Matecki

Zdobycie nowego klienta jest 5 razy droższe niż utrzymanie obecnego klienta!

obsluga.jpgKażdy z Twoich klientów jest inny. Każdy ma indywidualne potrzeby a jednym z podstawowych wymagań klientów jest to, żeby Twoja firma znała ich oczekiwania?

Masz problem z utrzymaniem obecnych klientów i zdajesz sobie sprawę, że pozyskanie jednego nowego klienta jest 5 razy droższe, niż utrzymanie obecnego?

Twoja firma zatrudnia wiele osób więc potrzebujesz właściwego systemu, który pozwoli każdemu pracownikowi poznać oczekiwania konkretnego klienta?

Czasem zdarza się zapomnieć o zobowiązaniach, a to stawia firmę w niekorzystnym świetle wobec klientów?


Czy w Twojej firmie w trakcie delegowania obowiązków ginie odpowiedzialność i nikt nie wie kto miał zadzwonić do klienta czekającego na informację?

Dowiedz się jak zatrzymać Twoich klientów i podnieść poziom ich zadowolenia.

czat.gif

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0