JavaScript is disabled in your browser. Please enable JavaScript to continue.

Porównanie Zoho CRM vs Dynamics CRM

25-10-2019 16:18:43 By Hubert.kedz777

Microsoft Dynamics CRM (obecnie Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement) wielojęzyczny system do zarządzania relacjami z klientem (ang. Customer Relationship Management, CRM) stworzony przez firmę Microsoft. Oprogramowanie to skupia się głównie na sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta, jednakże Microsoft dąży do tego, aby system ten miał jak najwięcej funkcji i realizował również inne cele, takie jak zarządzanie technikami w terenie (Field Service) czy zarządzanie projektami (Project Service).. W skład rodziny produktów Microsoft Dynamicswchodzą również inne powiązane produkty, takie jak systemy ERP Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics NAV i Microsoft Dynamics SL, a także Dynamics RMS – system obsługi sklepów detalicznych.


Dynamics CRM jest aplikacją serwerową, która, tak, jak na przykład Microsoft SharePoint, bazuje głównie na aplikacjach webowych, które również wspierają rozszerzone usługi internetowe. Klient ma dostęp do aplikacji, używając przeglądarki internetowej (obsługiwane są Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome oraz Apple Safari) lub poprzez powiązany z nią Microsoft Outlook, dzięki specjalnej wtyczce. System oferuje aplikacje mobilne przeznaczone na systemy operacyjne Windows, iOS oraz Android.
Microsoft Dynamics CRM jest częścią kompleksowego rozwiązania biznesowego Microsoft Dynamics 365.

Zoho CRM vs Dynamics CRM
Arkusz porównawczy

Czemu Zoho CRM?


Zoho CRM to prawie 1/10 kosztu naszych konkurentów, a mimo to ma większość funkcji, które według nich mają. To oparte na chmurze oprogramowanie do lepszego zarządzania relacjami z klientami. Pomaga usprawnić funkcje sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i zarządzania zapasami w całej organizacji w jednym systemie. Dbamy o twoją kieszeń, a funkcje i integracje, które ci dajemy, są niezrównane. 


Zaletą Zoho jest w oparciu o łatwość użycia jak również na naszym modelu biznesowym. Miesięczny model cenowy Zoho wyraźnie daje klientom elastyczność krótszych lub długoterminowe zobowiązania minimalizujące ryzyko blokady dostawcy.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Bogaty zestaw funkcji z intuicyjnym interfejsem internetowym.
2. Niedrogie rozwiązanie CRM za ułamek kosztów alternatyw.
3. W pełni konfigurowalny interfejs użytkownika w celu dopasowania do procesu CRM każdej organizacji.
4. Eksportuj swoje dane w dowolnym momencie.
5. Zwiększ produktywność firmy, automatyzując kluczowe aspekty cyklu życia klienta.
6. Ciągłe aktualizacje produktów bez zakłóceń usług i dodatkowych kosztów.
7. Dedykowana obsługa klienta podczas realizacji i wdrażania.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PORÓWNANIE FUNKCJI

Funkcje MS Dynamics edycja Enterprise Zestaw Zoho CRM
 Szczegóły cennika
 Okres rozliczeniowy MiesięcznyMiesięczny
 Opłata za usługę CRM (za użytkownika)
 7600
INR/użytkownik/miesiąc
 2680
INR/użytkownik/miesiąc
 Minimalna liczba użytkowników 5 Brak dolnej granicy
 Przechowywanie danych (potencjalni klienci, kontakty itp.) 5 GB współdzielone przez wszystkich użytkowników (dodaje 2,5 GB przy zakupie 20 dodatkowych licencji użytkownika) Bez limitu
 Przechowywanie plików (DOC, PDF itp.) Część przechowywania danych 1 GB/org + 1 GB/użytkownik
 Pomoc techniczna ✔ ✔
 Automatyzacja sprzedaży
 Wskazówki ✔
 Konta ✔
 Kontakty ✔
 Możliwości ✔
 Zadania, rejestruj połączenia, kalendarz i notatki ✔
 Kanały - współpraca zespołu ✔
 Widoki CRM ✔
 BluePrint (konstruktor procesów) ✔
 SalesSignals -
 SalesSignals API -
 Zaawansowane filtry ✔
 Makra ✔
 Reguły punktacji ✔
 Prognoza sprzedaży ✔
 Kwoty sprzedaży (cele) ✔
 Katalog produktów ✔
 Śledzenie konkurencji ✔
 GameScope -
 BBC dropbox dla e-maila -
 Synchronizacja kalendarza z CalDAV -
 Sztuczna inteligencja
 Zia ✔
Automatyzacja marketingu
 Informacje e-mail ✔
 Szablony wiadomości e-mail (HTML / zwykły tekst) ✔
 Masowy e-mail ✔
 Automatyczne odpowiedzi ✔
 Zarządzanie dokumentami
 Magazynowanie dokumentów ✔
 Backup danych ✔
 Notatki i załączniki ✔
 Wyszukiwanie folderów ✔
 Obsługa klienta
 Walizki ✔
 Zasady przydzielania spraw ✔
Zasady eskalacji spraw
 ✔
 Rozwiązania (baza wiedzy) ✔
 Przechwytywanie spraw online ✔
 Zarządzanie zapasami
 Oferty sprzedaży ✔
 Zlecenia sprzedaży ✔
 Zlecenia kupna -
 Faktury ✔
 Produkty ✔
 Książki cenowe ✔
 Dostawcy ✔
 Zintegrowane zamówienia i realizacja -
 CRM Analityka
Standardowe raporty ✔
 Niestandardowe raporty ✔
 Standardowy pulpit nawigacyjny ✔
 Niestandardowy pulpit nawigacyjny ✔
 Harmonogram raportów ✔
 Pulpity trendów ✔
 Zaawansowana analityka CRM ✔
Personalizacja produktów
 Dostosowywanie strony głównej ✔
 Układy strony ✔
 Wiele list wyboru grup wartości ✔
 Związek M:N ✔
 Kopiowanie dostosowania ✔
 Pola niestandardowe ✔
 Niestandardowe aplikacje ✔
 Niestandardowe pola formuł ✔
 Niestandardowe linki ✔
 Niestandardowe moduły ✔
 Niestandardowe przyciski
 Niestandardowe listy powiązane -
 Nietypowe wyszukiwanie ✔
 Grupy kart -
 Zakładki internetowe -
Administracja bezpieczeństwa
 Profile ✔
 Role ✔
 Bezpieczeństwo na poziomie pola ✔
 Bezpieczeństwo na poziomie grupy ✔
 Zasady udostępniania danych ✔
Udostępnianie poziomu rekordów
 ✔
 Zarządzanie terytorium ✔
 Zarządzanie przepływem pracy
 Zasady przypisywania potencjalnych klientów ✔
 Alerty o wielkich sprawach ✔
 Reguły przepływu pracy ✔
 Alerty przepływu pracy ✔
 Zadania przepływu pracy ✔
Aktualizacje pola przepływu pracy ✔
 Zatwierdzenie przepływu pracy ✔
 Warunek wielu warunków pracy ✔
 Haki internetowe ✔
 Kanały kontrolne -
 Harmonogramy ✔
 Działania oparte na czasie -
 Funkcja niestandardowa za pomocą skryptu Deluge -
 Mobilność
 iOS ✔
 Android ✔
 Check-in -
 Prowadzenie aplikacji -
 Globalizacja
 Wielowalutowy ✔
 Wielojęzykowa obsługa klienta ✔
 Strefa czasowa ✔
 Formaty liczb, dat i kalendarzy ✔
Dodatki i integracje
 Wtyczki dla Microsoft Outlook ✔
 Wtyczki dla Microsoft Office ✔
 Integracja e-mail (POP / IMAP) ✔
 Integracja gmail $
 Integracja Google Apps $
 Slack -
 CTI - Hostowane systemy PBX $
 CTI - Lokalne systemy PBX $
 Marketplace -

NAGRODY:


Zoho CRM został wyróżniony jako jeden z liderów w tablicy liderów w badaniu przeprowadzonym przez FrontRunners ds. Zarządzania relacjami z klientami, styczeń 2017 r. Obsługiwanym przez Gartner Methodology.


Źródło: http://www.softwareadvice.com/crm/#top-‐products


Informacje zawarte w tym dokumencie reprezentują aktualne poglądy Zoho CRM na dzień publikacji. Zoho CRM nie może zagwarantować dokładności jakichkolwiek informacji przedstawionych po dacie publikacji. Ten dokument ma wyłącznie charakter informacyjny. Zoho CRM nie udziela żadnych gwarancji wyrażonych ani dorozumianych w tym dokumencie.
Ostatnia aktualizacja:28 lutego 2017 r
Added to cart
- There was an error adding to cart. Please try again.
Quantity updated
- An error occurred. Please try again later.
Deleted from cart
- Can't delete this product from the cart at the moment. Please try again later.