Microsoft Dynamics CRM (obecnie Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement) wielojęzyczny system do zarządzania relacjami z klientem (ang. Customer Relationship Management, CRM) stworzony przez firmę Microsoft. Oprogramowanie to skupia się głównie na sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta, jednakże Microsoft dąży do tego, aby system ten miał jak najwięcej funkcji i realizował również inne cele, takie jak zarządzanie technikami w terenie (Field Service) czy zarządzanie projektami (Project Service).. W skład rodziny produktów Microsoft Dynamicswchodzą również inne powiązane produkty, takie jak systemy ERP Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics NAV i Microsoft Dynamics SL, a także Dynamics RMS – system obsługi sklepów detalicznych.
Dynamics CRM jest aplikacją serwerową, która, tak, jak na przykład Microsoft SharePoint, bazuje głównie na aplikacjach webowych, które również wspierają rozszerzone usługi internetowe. Klient ma dostęp do aplikacji, używając przeglądarki internetowej (obsługiwane są Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome oraz Apple Safari) lub poprzez powiązany z nią Microsoft Outlook, dzięki specjalnej wtyczce. System oferuje aplikacje mobilne przeznaczone na systemy operacyjne Windows, iOS oraz Android.
Microsoft Dynamics CRM jest częścią kompleksowego rozwiązania biznesowego Microsoft Dynamics 365.
Zoho CRM vs Dynamics CRMArkusz porównawczy
Czemu Zoho CRM?
Zoho CRM to prawie 1/10 kosztu naszych konkurentów, a mimo to ma większość funkcji, które według nich mają. To oparte na chmurze oprogramowanie do lepszego zarządzania relacjami z klientami. Pomaga usprawnić funkcje sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i zarządzania zapasami w całej organizacji w jednym systemie. Dbamy o twoją kieszeń, a funkcje i integracje, które ci dajemy, są niezrównane.
Zaletą Zoho jest w oparciu o łatwość użycia jak również na naszym modelu biznesowym. Miesięczny model cenowy Zoho wyraźnie daje klientom elastyczność krótszych lub długoterminowe zobowiązania minimalizujące ryzyko blokady dostawcy.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Bogaty zestaw funkcji z intuicyjnym interfejsem internetowym.2. Niedrogie rozwiązanie CRM za ułamek kosztów alternatyw.3. W pełni konfigurowalny interfejs użytkownika w celu dopasowania do procesu CRM każdej organizacji.4. Eksportuj swoje dane w dowolnym momencie.5. Zwiększ produktywność firmy, automatyzując kluczowe aspekty cyklu życia klienta.6. Ciągłe aktualizacje produktów bez zakłóceń usług i dodatkowych kosztów.7. Dedykowana obsługa klienta podczas realizacji i wdrażania.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PORÓWNANIE FUNKCJI
Funkcje | MS Dynamics edycja Enterprise | Zestaw Zoho CRM |
Szczegóły cennika | ||
Okres rozliczeniowy | Miesięczny | Miesięczny |
Opłata za usługę CRM (za użytkownika) | 7600 INR/użytkownik/miesiąc | 2680 INR/użytkownik/miesiąc |
Minimalna liczba użytkowników | 5 | Brak dolnej granicy |
Przechowywanie danych (potencjalni klienci, kontakty itp.) | 5 GB współdzielone przez wszystkich użytkowników (dodaje 2,5 GB przy zakupie 20 dodatkowych licencji użytkownika) | Bez limitu |
Przechowywanie plików (DOC, PDF itp.) | Część przechowywania danych | 1 GB/org + 1 GB/użytkownik |
Pomoc techniczna | ✔ | ✔ |
Automatyzacja sprzedaży | ||
Wskazówki | ✔ | ✔ |
Konta | ✔ | ✔ |
Kontakty | ✔ | ✔ |
Możliwości | ✔ | ✔ |
Zadania, rejestruj połączenia, kalendarz i notatki | ✔ | ✔ |
Kanały - współpraca zespołu | ✔ | ✔ |
Widoki CRM | ✔ | ✔ |
BluePrint (konstruktor procesów) | ✔ | ✔ |
SalesSignals | - | ✔ |
SalesSignals API | - | ✔ |
Zaawansowane filtry | ✔ | ✔ |
Makra | ✔ | ✔ |
Reguły punktacji | ✔ | ✔ |
Prognoza sprzedaży | ✔ | ✔ |
Kwoty sprzedaży (cele) | ✔ | ✔ |
Katalog produktów | ✔ | ✔ |
Śledzenie konkurencji | ✔ | ✔ |
GameScope | - | ✔ |
BBC dropbox dla e-maila | - | ✔ |
Synchronizacja kalendarza z CalDAV | - | ✔ |
Sztuczna inteligencja | ||
Zia | ✔ | ✔ |
Automatyzacja marketingu | ||
Informacje e-mail | ✔ | ✔ |
Szablony wiadomości e-mail (HTML / zwykły tekst) | ✔ | ✔ |
Masowy e-mail | ✔ | ✔ |
Automatyczne odpowiedzi | ✔ | ✔ |
Zarządzanie dokumentami | ||
Magazynowanie dokumentów | ✔ | ✔ |
Backup danych | ✔ | ✔ |
Notatki i załączniki | ✔ | ✔ |
Wyszukiwanie folderów | ✔ | ✔ |
Obsługa klienta | ||
Walizki | ✔ | ✔ |
Zasady przydzielania spraw | ✔ | ✔ |
Zasady eskalacji spraw | ✔ | ✔ |
Rozwiązania (baza wiedzy) | ✔ | ✔ |
Przechwytywanie spraw online | ✔ | ✔ |
Zarządzanie zapasami | ||
Oferty sprzedaży | ✔ | ✔ |
Zlecenia sprzedaży | ✔ | ✔ |
Zlecenia kupna | - | ✔ |
Faktury | ✔ | ✔ |
Produkty | ✔ | ✔ |
Książki cenowe | ✔ | ✔ |
Dostawcy | ✔ | ✔ |
Zintegrowane zamówienia i realizacja | - | ✔ |
CRM Analityka | ||
Standardowe raporty | ✔ | ✔ |
Niestandardowe raporty | ✔ | ✔ |
Standardowy pulpit nawigacyjny | ✔ | ✔ |
Niestandardowy pulpit nawigacyjny | ✔ | ✔ |
Harmonogram raportów | ✔ | ✔ |
Pulpity trendów | ✔ | ✔ |
Zaawansowana analityka CRM | ✔ | ✔ |
Personalizacja produktów | ||
Dostosowywanie strony głównej | ✔ | ✔ |
Układy strony | ✔ | ✔ |
Wiele list wyboru grup wartości | ✔ | ✔ |
Związek M:N | ✔ | ✔ |
Kopiowanie dostosowania | ✔ | ✔ |
Pola niestandardowe | ✔ | ✔ |
Niestandardowe aplikacje | ✔ | ✔ |
Niestandardowe pola formuł | ✔ | ✔ |
Niestandardowe linki | ✔ | ✔ |
Niestandardowe moduły | ✔ | ✔ |
Niestandardowe przyciski | ✔ | ✔ |
Niestandardowe listy powiązane | - | ✔ |
Nietypowe wyszukiwanie | ✔ | ✔ |
Grupy kart | - | ✔ |
Zakładki internetowe | - | ✔ |
Administracja bezpieczeństwa | ||
Profile | ✔ | ✔ |
Role | ✔ | ✔ |
Bezpieczeństwo na poziomie pola | ✔ | ✔ |
Bezpieczeństwo na poziomie grupy | ✔ | ✔ |
Zasady udostępniania danych | ✔ | ✔ |
Udostępnianie poziomu rekordów | ✔ | ✔ |
Zarządzanie terytorium | ✔ | ✔ |
Zarządzanie przepływem pracy | ||
Zasady przypisywania potencjalnych klientów | ✔ | ✔ |
Alerty o wielkich sprawach | ✔ | ✔ |
Reguły przepływu pracy | ✔ | ✔ |
Alerty przepływu pracy | ✔ | ✔ |
Zadania przepływu pracy | ✔ | ✔ |
Aktualizacje pola przepływu pracy | ✔ | ✔ |
Zatwierdzenie przepływu pracy | ✔ | ✔ |
Warunek wielu warunków pracy | ✔ | ✔ |
Haki internetowe | ✔ | ✔ |
Kanały kontrolne | - | ✔ |
Harmonogramy | ✔ | ✔ |
Działania oparte na czasie | - | ✔ |
Funkcja niestandardowa za pomocą skryptu Deluge | - | ✔ |
Mobilność | ||
iOS | ✔ | ✔ |
Android | ✔ | ✔ |
Check-in | - | ✔ |
Prowadzenie aplikacji | - | ✔ |
Globalizacja | ||
Wielowalutowy | ✔ | ✔ |
Wielojęzykowa obsługa klienta | ✔ | ✔ |
Strefa czasowa | ✔ | ✔ |
Formaty liczb, dat i kalendarzy | ✔ | ✔ |
Dodatki i integracje | ||
Wtyczki dla Microsoft Outlook | ✔ | ✔ |
Wtyczki dla Microsoft Office | ✔ | ✔ |
Integracja e-mail (POP / IMAP) | ✔ | ✔ |
Integracja gmail | $ | ✔ |
Integracja Google Apps | $ | ✔ |
Slack | - | ✔ |
CTI - Hostowane systemy PBX | $ | ✔ |
CTI - Lokalne systemy PBX | $ | ✔ |
Marketplace | - | ✔ |
NAGRODY:
Informacje zawarte w tym dokumencie reprezentują aktualne poglądy Zoho CRM na dzień publikacji. Zoho CRM nie może zagwarantować dokładności jakichkolwiek informacji przedstawionych po dacie publikacji. Ten dokument ma wyłącznie charakter informacyjny. Zoho CRM nie udziela żadnych gwarancji wyrażonych ani dorozumianych w tym dokumencie.Zoho CRM został wyróżniony jako jeden z liderów w tablicy liderów w badaniu przeprowadzonym przez FrontRunners ds. Zarządzania relacjami z klientami, styczeń 2017 r. Obsługiwanym przez Gartner Methodology.
Źródło: http://www.softwareadvice.com/crm/#top-‐products
Ostatnia aktualizacja:28 lutego 2017 r