JavaScript is disabled in your browser. Please enable JavaScript to continue.

Porównanie Zoho CRM i HubSpotCRM

25-10-2019 15:50:53 By Hubert.kedz777

HubSpot jest programistą i sprzedawcą oprogramowania dla marketingu i sprzedaży przychodzącej. Została założona przez Briana Halligana i Dharmesh Shah w 2006 roku. Jej produkty i usługi mają na celu dostarczenie narzędzi do marketingu w mediach społecznościowych , zarządzania treścią , analityki internetowej i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.


HubSpot został opisany jako wyjątkowy, ponieważ stara się zapewnić swoim klientom kompleksowe podejście. Przegląd CRM Search z 2012 r. Wykazał, że HubSpot nie był najlepszym rozwiązaniem biznesowym w każdej kategorii, ale jako całość był to najlepsze „rozwiązanie marketingowe”, które łączyło wiele narzędzi w jeden pakiet. Zidentyfikował „mocne strony” HubSpot jako wyrafinowanie narzędzia wezwania do działania (CTA), ekosystemu online i „łatwość użytkowania”. Jego słabość została opisana jako „większa niż głębokość”. W przeglądzie stwierdzono, że brak narzędzi do dostosowywania i projektowania może być ograniczający oraz że brakuje w nim zaawansowanych funkcji, takich jak narzędzia zarządzania procesami biznesowymi (BPM) do zarządzania przepływem pracy.

Zoho CRM vs HubSpot CRM
Arkusz porównawczy

Czemu Zoho CRM?


Zoho CRM to prawie 1/10 kosztu naszych konkurentów, a mimo to ma większość funkcji, które według nich mają. To oparte na chmurze oprogramowanie do lepszego zarządzania relacjami z klientami. Pomaga usprawnić funkcje sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i zarządzania zapasami w całej organizacji w jednym systemie. Dbamy o twoją kieszeń, a funkcje i integracje, które ci dajemy, są niezrównane. 

Zaletą Zoho jest w oparciu o łatwość użycia jak również na naszym modelu biznesowym. Miesięczny model cenowy Zoho wyraźnie daje klientom elastyczność krótszych lub długoterminowe zobowiązania minimalizujące ryzyko blokady dostawcy.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.     Bogaty zestaw funkcji z intuicyjnym interfejsem internetowym.
2.     Niedrogie rozwiązanie CRM za ułamek kosztów alternatyw.
3.     W pełni konfigurowalny interfejs użytkownika w celu dopasowania do procesu CRM każdej organizacji.
4.     Eksportuj swoje dane w dowolnym momencie.
5.     Zwiększ produktywność firmy, automatyzując kluczowe aspekty cyklu życia klienta.
6.     Ciągłe aktualizacje produktów bez zakłóceń usług i dodatkowych kosztów.
7.     Dedykowana obsługa klienta podczas realizacji i wdrażania.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 FunkcjeZoho CRM PEZoho CRM EEHubSpot Free HubSpot Starter HubSpot Professional
 Szczegóły cennika
Okres rozliczeniowy  Miesięczny Miesięczny Miesięczny
 Miesięczny
 Miesięczny
Opłata za usługę CRM (za użytkownika)
$20/miesiąc 
rozliczanie co roku lub $25 miesięcznie
$35/miesiąc
rozliczanie co roku lub $40 miesięcznie
 $0/miesiąc $50/miesiąc
rozliczanie co roku / 1 użytkownik w zestawie

(Integruje się z HubSpot Free)
$400/miesięcznie 
rozliczanie co roku / 5 użytkowników w zestawie

(Integruje się z CRM Free i Salesforce)
Maksymalna liczba użytkowników Bez górnego limitu  Bez górnego limitu Bez górnego limitu
 Bez górnego limitu
 Bez górnego limitu
Przechowywanie danych (klienci, kontakty, itp.)Bez limitu Bez limitu1 milion kontaktów i firm  1 milion kontaktów i firm 1 milion kontaktów i firm

Zoho CRM vs HubSpot CRM
Arkusz porównawczy

 Nośnik danych (DOC, PFD, itp.)1 GB/org + 512 MB/użytkownik1 GB/org + 1 GB/użytkownik  5
docs/użytkownik/portal
 1000
docs/użytkownik/miesiąc
 1000
docs/użytkownik/miesiąc
Pomoc techniczna  ✔- 
Automatyzacja sprzedaży
 Wskazówki
Konta 
 Kontakty
Możliwości 
 Zadania, rejestruj połączenia, kalendarz i notatkiZadania, rejestruj połączenia, kalendarz i notatki
Kanały - współpraca zespołu
 -- 
 wyświetlenia CRM- - 
 SalesSignals- - 
BluePrint- - 
Zaawansowane filtry 
 Makra- - 
 Prognoza sprzedaży
Kwoty sprzedaży 
 Katalog produktów- - - 
 Śledzenie konkurencji- - - 
 GameScope- - - 
 BCC dropbox dla e-maila
 Synchronizacja kalendarza przez CalDAV- - - 
Społeczności 
Integracja na poziomie użytkownika
(*) (*) (*) 
 Zakładka społecznościowa
(Fb, Twitter i Google plus)
(*) (*) (*) 
 Monitoruj wzmianki społeczne(*) (*) (*) 
 Interakcje społeczne z potencjalnymi klientami / kontaktami(*) (*) (*) 
 Niestandardowe strumienie(*) (*) (*) 
 Śledzenie słów kluczowych(*) (*) (*) 
Sztuczna inteligencja
Zia  -- - 
Automatyzacja marketingu
 Sieć do prowadzenia Capture(*) (*) (*) 
Śledzenie odwiedzających witrynę (*) (*) (*) 
 Kampanie(*) (*) (*) 
 Informacje e-mail
 Szablony wiadomości
(HTML / Zwykły tekst)

Do 5 szablonów wiadomości e-mail na portal

Do 1000 szablonów/użytkownika/miesiąc

Do 1000 szablonów/użytkownika/miesiąc
 Masowy e-mail
 Automatyczni respondenci ----
 Integracja z
Google AdWords
(*) (*) (*) 
 Zarządzanie dokumentami
Przechowywanie dokumentów 
 Backup danych
 Notatki i załączniki✔ 
 Wyszukiwanie folderów
 Obsługa klienta


Walizki- - - 
 Zasady przydzielania spraw- - - 
 Zasady eskalacji spraw -- - - 
 Rozwiązania (baza wiedzy)
 Przechwytywanie spraw online- - - 
Zarządzanie zapasami
Oferty sprzedaży - - 
 Zlecenia sprzedaży-- 
 Zlecenia kupna- - 
 Faktury- - 
 Produkty- - ✔ 
 Książki cenowe- - 
 Dostawcy- - - 
 Zintegrowane zamówienia i realizacja- - - 
 CRM Analityka
 Standardowe raporty
Zamknięte raporty

Zamknięte raporty i raporty dotyczące wydajności sprzedaży
 Niestandardowe raporty$200/miesiąc $200/miesiąc $200/miesiąc
Standardowy pulpit nawigacyjny
(1) 

(1) 

(2) 
Niestandardowy pulpit nawigacyjny $200/miesiąc$200/miesiąc$200/miesiąc
Harmonogram raportów ✔ $200/miesiąc$200/miesiąc$200/miesiąc
 Zaawansowana analityka CRM- - - 
Personalizacja produktów
 Dostosowanie strony głównej- - - 
Układy stron  -- - - 
Edytor układu 
Zmiana nazwy kart 
 Wiele list wyboru grup wartości
Skopiuj dostosowanie- - 
 Pola niestandardowe
Niestandardowe pola formuł
- - - 
 Niestandardowe linki- - - 
Niestandardowe moduły -(*) (*) (*) 
Niestandardowe przyciski -- - - 
 Niestandardowe listy powiązane -- - - 
Nietypowe wyszukiwanie  -(*) (*) (*) 
 Grupy kart -- - - 
 Zakładki internetowe -- - - 
Administracja bezpieczeństwa
 Profile
 Role
Bezpieczeństwo na poziomie pola 
Bezpieczeństwo na poziomie grupy
 Zasady udostępniania danych -
 Współdzielenie poziomu rekordów -
Zarządzanie terytorium  -- - - 
Zarządzanie przepływem pracy
 Zasady przypisywania potencjalnych klientów- - 
 Alerty o ważnych sprawach- - 
 Reguły przepływu pracy- - 
 Alerty przepływu pracy- - 
Zadania przepływu pracy 
- - 
 Aktualizacje pól przepływu pracy- - 
Zatwierdzenie przepływu pracy  -- - - 
 Haki internetowe- - 
 Kanały kontrolne -- - 
 Harmonogramy -- - 
Działanie oparte na czasie  -- - 
 Funkcja niestandardowa za pomocą 
skryptu Deluge
 -- - -
Mobilność
 iOS
 Android- - - 
Globalizacja 
Wielowalutowy - 
 Wielojęzykowa pomoc
 Strefa czasowa
 Formaty liczb, dat i kalendarzy
Deweloperzy
 API usług internetowych✔*✔*✔*
 Integracja aplikacji innych firm
 CTI - Hostowane systemy PBX
Do 15 minut rozmowy/użytkownika/miesiąc

Do 500 minut rozmowy/użytkownika/miesiąc

Do 2000 minut rozmowy/użytkownika/miesiąc
 CTI - systemy PBX na miejscu
Do 15 minut rozmowy/użytkownika/miesiąc
✔ 
Do 500 minut rozmowy/użytkownika/miesiąc

Do 2000 minut rozmowy/użytkownika/miesiąc

Zoho CRM SE - Zoho CRM - edycja standardowa | Zoho CRM PE - Zoho CRM - edycja profesjonalna |
Zoho CRM EE - Zoho CRM - edycja Enterprise
*https://www.hubspot.com/pricing/service-limits | (*) – Zawarte w Marketing HUB

Informacje zawarte w tym dokumencie reprezentują aktualne poglądy Zoho CRM na dzień publikacji. Zoho CRM nie może zagwarantować dokładności jakichkolwiek informacji przedstawionych po dacie publikacji. Ten dokument ma wyłącznie charakter informacyjny. Zoho CRM nie udziela żadnych gwarancji wyrażonych ani dorozumianych w tym dokumencie.
       ​Ostatnia aktualizacja: 23 listopada 2017 r

Added to cart
- There was an error adding to cart. Please try again.
Quantity updated
- An error occurred. Please try again later.
Deleted from cart
- Can't delete this product from the cart at the moment. Please try again later.