System PRM - Zarządzanie Relacjami z Partnerami. Pozwala obsługiwać i rozwijać sieci Partnerów, którzy zajmują się sprzedażą produktów firmy lub świadczą usługi związane z obsługą Klientów w terenie.
Wszystkie dane o Partnerach w jednym miejscu Aplikacja przechowuje wszystkie dane o partnerach, z którymi współpracujesz i którzy świadczą dla Ciebie usługi szkoleń czy sprzedaży w jednym miejscu. Informacje o firmach powiązanych z Twoją firmą. Kontakty, lokalizacje, pracownicy. Baza partnerów może być połączona z Zoho CRM ( opcja) tak żeby wpasować się w obieg informacji w firmie ( ofertowanie, sprzedaż, akceptacje).
System publikowania wiadomości i biblioteka plików PRM dostarcza środowiska, w którym można pisać oraz publikować wiadomości do Partnerów a Partnerzy ( w miarę uprawnień) mogą publikować informacje do przypisanych sobie Klientów. System jest wielojęzyczny i dostosowuje się do języka odbiorcy. PRM potrafi dopasować treść do oczekiwań odbiorcy, potrafi obsługiwać mini portale Partnerów oraz strony sprzedażowe ( landing pages) a nawet stronę www firmy.
Raporty aktywności System oferowany jest wraz z narzędziem raportowym oferującym statystyki online na temat Partnerów i ich produktywności. Dzięki analizom aktywności, lojalności i wyników sprzedaży dopasujesz swój program partnerski do potrzeb rynku.
Połącz i zaangażuj PRM dostępny jest z wielu lokalizacji i na wiele platform ( komputer, urządzenie mobilne, smartfon). Dostarcza Partnerom informacji w dowolnym miejscu i czasie w wybranym języku. PRM oferuje możliwość dołączenia systemu CRM, który pozwala wymieniać z Partnerami informacje o namiarach, kontaktach i szansach sprzedażowych. Dzięki wykorzystaniu połączenia z CRM informacje w całej organizacji są zawsze aktualne i pozwalają na efektywną współpracę pomiędzy zaangażowanymi stronami.
ZARZĄDZANIE: Rekrutacja partnerów Pozwala wyszukiwać Partnerów w lokalizacjach zgodnych z planami biznesowymi i sprzedażowymi firmy.
Kokpity partnerów i profile Wykorzystaj kokpit partnerów do całościowego przedstawienia swojego programu partnerskiego. Przeglądaj i zarządzaj listą partnerów, aktualnymi kontraktami i monitoruj efektywność partnerów dla zapewnienia efektywnej pracy całej organizacji.
Wspólne planowanie biznesu Zapewnij realizację planu sprzedaży prowadząc wspólne planowanie budżetu i wyników sprzedaży dla każdego z Partnerów.
ROZWÓJ PARTNERÓW: System zarządzania wiadomościami Informuj o nadchodzących wydarzeniach, szkoleniach i nowych wersjach swojego produktu. O wszystkim o czym chciałbyś żeby wiedzieli Twoi Partnerzy w łatwym systemie dystrybucji wiadomości.
Bilbioteka materiałów Ułatwiaj pracę swoim Partnerom dostarczając im w uporządkowany sposób narzędzia sprzedażowe, materiały marketingowe i szkoleniowe publikując aktualne wersje dokumentów w jednym miejscu.
Forum dyskusyjne Partnerów Pozwól Partnerom na dzielenie się doświadczeniami w pracy z Twoimi produktami oraz pozwól im przekazywać informację zwrotną, która pozwala poprawiać jakość współpracy.
ZAANGAŻOWANIE: Dystrybucja namiarów Przesyłaj informacje o zainteresowanych Klientach, których chciałbyś obsługiwać przez Partnerów ( Namiary) i monitoruj sposób obsługi od początku do końca procesu.
Rejestracja kontraktów i namiarów pozyskanych przez Partnerów Unikaj konfliktów pomiędzy Partnerami poprzez spójny system rejestrowania i akceptowania sprzedaży pozyskanych poprzez Partnerów.
MDF ( Market Development Fund) Zarządzanie wspólnymi inicjtatywami marketingowymi Rozwijaj Partnerów wprowadzając prosty sposób zarządzania budżetami kreowanymi wspólnie z Partnerami przeznaczanymi na inicjatywy i kampanie marketingowe.