Przedstawiamy Zoho Projects 7

Przedstawiamy Zoho Projects 7

01-02-2021 10:13:37 Wg Z Partner

Zarządzaj projektami bez chaosu

Zoho Projects 7 - to kompletna przeróbka interfejsu, większa prędkość  i nowe funkcje pomagające firmom radzić sobie z chaosem w pracy. Od prostego narzędzia do zarządzania projektami online, ewoluował do kompleksowego rozwiązania. Najnowsza wersja, Zoho Projects 7  powstała z okazji 15 rocznicy funkcjonowania produktu na rynku. Przeprojektowana aplikacja zachęca użytkowników  łatwą nawigacją i funkcjami, które pomagają przezwyciężyć chaos w procesie zarządzania projektami. Sprawdź wszystkie funkcje i nowości w Zoho Projects 7.

1) Nowy interfejs - całkowite wyeliminowanie bałaganu

To co rzuca się w oczy to kolorowy, odświeżony interfejs użytkownika, który obsługuje wiele motywów, w tym przyciągający wzrok tryb ciemny. Oprócz odświeżonej estetyki, nowy, jednostronicowy układ tej wersji zapewnia jednym kliknięciem nawigację po wszystkich modułach. To znacznie upraszcza korzystanie z aplikacji i jest łatwe w adaptacji dla każdej firmy- dużej lub małej.

Projects 7 to kolory i motywy z solidnymi i lekkimi wariacjami w postaci obrazów i grafik.

2) Śledzenie przepływów i eliminacja tzw. wąskich gardeł i opóźnień.

Jeśli w twojej firmie ciągle występują opóźnienia z realizacją zadań, terminowością realizacji projektów czy zleceń, a nie masz pomysłu jak to rozwiązać, to nowy Zoho Projects 7 posiada wbudowana oś czasu wraz ze statusami. Na tej podstawie widzisz ile czasu zajmuje wykonanie zadań na różnych etapach. Z łatwością zidentyfikuj wąskie gardła i podejmij działania naprawcze, aby przywrócić projekt na właściwe tory.

3) Doskonalenie work-life balance.

Ujednolicony został interfejs użytkownika dotyczący wykresu wykorzystania zasobów dla wszystkich zakresów dat, czy to dnia, tygodnia czy miesiąca. Przełączanie się między tymi widokami jest również niezwykle proste. Poziome paski wskazują, jak bardzo jesteś zajęty, np.:  pasek czerwony (dużo zadań) lub zielony (wolne moce przerobowe) . Dodana została opcja Kalendarza, dzięki czemu możesz wybrać niestandardowe zakresy dat do przeglądania tych raportów. Projekty 7 mają również nowy widok Mapy termicznej, który ułatwia wizualizację rozłączonych harmonogramów.

4) Znajdź dokładnie to, czego szukasz.

Projects 7 są wyposażone w zaawansowane filtry wyszukiwania i porównywania we wszystkich  modułach. Grupujesz informacje za pomocą wstępnie zdefiniowanych, a także niestandardowych pól. Możesz szybko znaleźć to, czego szukasz, korzystając z  ulepszonej opcji wyszukiwania, która obsługuje wyszukiwanie pełnotekstowe dla całego produktu.

5) Eliminacja cichych raportów - praca w dobrym rytmie.

Global Home obsługuje teraz dwa typy pulpitów nawigacyjnych: osobiste i portfolio. Osobisty pulpit zawiera widżety, które informują o wszystkich elementach pracy, od nadchodzących po zaległe problemy, zadania  i wydarzenia. Z kolei Portfolio to zwarty przegląd całej pracy wykonywanej w ramach projektów. Ten pulpit nawigacyjny zawiera widżety, które dotyczą osi czasu na poziomie projektu, stanu, własności, kondycji budżetu i klientów.

6) Nowy moduł dyskusji -komunikacja bez luk.

Zaawansowane funkcje współpracy są obowiązkowym elementem każdego narzędzia do zarządzania pracą. Zoho Projects 7 podnosi poprzeczkę dzięki nowemu modułowi dyskusji. W tym module są wyświetlane wszystkie pokoje rozmów, a także karta Spotkanie- do planowania i przeglądania wydarzeń. Karta jest zintegrowana z Zoho Cliq i Zoho Meeting. 

7) Integracja z Zoho WorkDrive.

Współpraca z różnymi zespołami odbywa się również poprzez wymianę informacji. Obecny moduł dokumentów w najnowszej wersji Zoho Projects został znacznie ulepszony. Dzięki integracji z Zoho Work Drive użytkownicy mogą tworzyć i organizować foldery zespołu. Możliwość przeglądania istotnych informacji można regulować poprzez nadawanie różnych uprawnień dostępu. (Ta integracja jest dostępna dla wszystkich nowych rejestracji).

Długo oczekiwana funkcja wykresów Gantta będzie wkrótce dostępna w aplikacji mobilnej! Od niestandardowych widoków w Kanban (wizualizacja przepływów pracy) po skróty klawiaturowe, jest sporo aktualizacji dużych i małych, które naprawdę ułatwią Ci pracę i pomogą odnieść sukces we wszystkich projektach. 

UWAGA : Aktualna wersja, Zoho Projects 6 będzie dostępna tylko do do 31 marca 2021 roku. Prosimy o migrację do  najnowszej wersji - Zoho Projects 7 - tak szybko, jak to możliwe, aby przystosować się do nowej aktualizacji. 

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0