Zoho CRM zapewnia możliwość dostosowania raportów we wszystkich modułach oraz bardziej elastyczne opcje takie jak krzyżowe łączenie modułów, operacje arytmetyczne, różne typy układu, 3-poziomowe grupowanie kolumn, foldery ogólnodostępne/prywatne, ustalanie harmonogramu generowania raportów oraz dostarczanie ich za pośrednictwem poczty email do użytkowników, dla których są one przeznaczone, włącznie z użytkownikami nie korzystającymi z Zoho CRM. Dodatkowo istnieje możliwość korzystania z ponad 40 szablonów raportowania gotowych do użycia w różnych modułach.
Kokpity stanowią odzwierciedlenie bieżącego obrazu kluczowych wskaźników organizacji. Przy pomocy kokpitów można łatwo przedstawić w formie wizualnej porównania oraz trendy w obszarze sprzedaży, marketingu, wsparcia oraz stanu magazynu. Kokpit rozwiązań Zoho CRM zawiera różne typy wykresów dwu wymiarowych / trójwymiarowych (2D/3D) generowanych przy wykorzystaniu technologii Macromedia Flash. Nowatorskie jest zastosowanie wykresu lejkowego, używanego do zobrazowania pipeline sprzedaży na różnych etapach.
CRM - Moduły Analityczne
- Raporty
- Kokpity
Raporty
Ponad 40 standardowych raportów w różnych modułach. Raporty obejmują zadania sprzedażowe, marketing, obsługę klienta i zarządzanie zamówieniami.
Tworzenie własnych raportów
Tworzenie niestandardowych raportów, korzystając z raportów podsumowujących, tabelarycznych oraz macierzowych. Można również użyć jednego z naszych 40 raportów domyślnych, aby porównać dane z wielu modułów za pomocą układu macierzy. Zamiana raportów w graficzne wykresy, wybierając spośród wielu opcji wykresów, od wykresów kołowych po wykresy warstwowe. Przedstawienie w formie raportu danych zawartych w kokpitach.
Organizacja raportów
Przechowywanie raportów w różnych ogólnodostępnych/prywatnych folderach oraz możliwość udostępnienia raportów użytkownikom posiadającym wymagane uprawnienia dostępu.
Udostępnianie raportów
Ustalanie harmonogramu generowania raportów oraz wysyłanie raportów w formie przystosowanej do wydruku do określonych użytkowników, włącznie z użytkownikami nie korzystającymi z Zoho CRM. Eksportowanie raportów do dokumentów w różnych formatach, takich jak XLS PDF oraz CSV.
Kokpity
Interaktywne kokpity z estetycznym, miłym dla oka układem oraz krótkim czasem ładowania. Możliwość dostosowania wszystkich opcji kokpitów oraz zastosowania wykresów słupkowych, lejkowych, kołowych oraz liniowych. Możliwość wykorzystania danych z wykresów do dalszej analizy.
Trendy sprzedażowe - porównywanie trendów z rzeczywistymi danymi dotyczącymi sprzedaży