Biznesowe rozmowy telefoniczne w Zoho Meeting

Biznesowe rozmowy telefoniczne w Zoho Meeting

28-03-2023 13:22:25 Wg Z Partner

Biznesowe rozmowy telefoniczne w Zoho Meeting.

Zmień swój sposób połączeń.

Możesz mieć ujednolicone rozwiązanie do obsługi połączeń i przesyłania wiadomości dla zespołów mających kontakt z klientem dzięki integracji między spotkaniami w chmurze a systemami telefonicznymi. Zoho Meeting jest szeroko stosowane jako kompleksowa platforma dla wszystkich potrzeb biznesowych dzięki szerokiej gamie integracji. Kolejnym wspaniałym dodatkiem będzie Zoho Meeting Calls. Zobacz jakie możliwości otwierają się teraz przed Tobą.

Co oferuje biznesowy system telefoniczny?

Rozszerzaj wsparcie poza granice 

Konfiguruj połączenia biznesowe i obsługuj międzynarodowych klientów na całym świecie, korzystając z szybkich połączeń w chmurze. Łącz się z klientami głosowo oraz przez SMS, ze spersonalizowanych numerów firmowych.

Popraw wydajność i produktywność

Inicjuj natychmiastowe rozmowy z członkami zespołu za pomocą łatwych w użyciu rozszerzeń w ramach jednego konta. Planuj, łącz się i śledź połączenia bez wysiłku i bez konieczności przeskakiwania między aplikacjami.

Synchronizacja i integracja jednym kliknięciem

Aby włączyć synchronizację z Zoho Voice i uzyskać dostęp do połączeń w Zoho Meeting wystarczy kliknąć kartę Połączenia lub ikonę Dialer. Mogą to zrobić zarówno administratorzy, jak i superadministratorzy Zoho Meeting.

Po włączeniu użytkownicy organizacyjni konta Zoho Meeting zostaną zsynchronizowani z Zoho Voice, i gotowi do wykonywania lokalnych i międzynarodowych połączeń biznesowych.

Dowiedz się, jak zainicjować integrację.

Co się stanie po włączeniu integracji? 

Po uruchomieniu integracji rozpocznie się bezpłatna 15-dniowa wersja próbna wersji Zoho Voice Enterprise. Administratorzy mogą korzystać z funkcji „Zapytaj o bezpłatne kredyty”, aby uzyskać kredyty próbne do testowania połączeń wychodzących. Po wyczerpaniu kredytów próbnych mogą uaktualnić swoje konto, aby kupować kredyty, numery i konfigurować przychodzące i wychodzące połączenia biznesowe.

Po zakończeniu integracji uzyskasz dostęp do klawiatury ZDialer jednym kliknięciem ikony Dialer! Klawiatura ZDialer jest łatwo dostępna jako widżet do wykonywania szybkich połączeń z niezapisanymi numerami. 

Użytkownicy i uprawnienia

Administrator lub superadministrator w Zoho Meeting, który jako pierwszy umożliwi integrację, otrzyma rolę superadministratora w Zoho Voice. Oprócz superadministratora, Zoho Voice oferuje jeszcze cztery typy użytkowników: adminów , techników , przełożonych i przełożonego plus .

  • Oczywiście najwyższe uprawnienia w organizacji mają Administratorzy , którzy mogą przeglądać historię połączeń i nagrania wszystkich zakupionych numerów. Posiadają możliwość ograniczenia połączeń przychodzących i wychodzących dla zakupionych numerów.
  • Technicy to agenci organizacji, którzy mają dostęp tylko do własnych połączeń, dzienników, przypisanych kontaktów i przypisanej kolejki. Mogą również zaimportować własne kontakty, które są również widoczne dla administratora.
  • Nadzorcy to użytkownicy, którzy mają przypisaną listę techników oraz mają dostęp do ich dzienników połączeń i nagrań. Supervisor plus to rola podobna do roli przełożonego, ale zapewnia więcej uprawnień, takich jak możliwość edytowania i konfigurowania większej liczby ustawień.

Zapoznajmy się z Zoho Meeting Calls

Pulpit nawigacyjny w jednym miejscu

Możesz analizować całą firmową komunikację telefoniczną opartą na chmurze za pomocą intuicyjnego pulpitu nawigacyjnego. Możesz dowiedzieć się o obciążeniu połączeniami w ujęciu godzinowym i tygodniowym, uzyskać statystyki dotyczące poszczególnych numerów i konsultantów, oraz uzyskać wgląd w całkowitą liczbę połączeń w każdym kraju.

Automatyczne dzienniki połączeń

Nie martw się o śledzenie połączeń! Wszystkie przychodzące i wychodzące biznesowe połączenia telefoniczne będą automatycznie rejestrowane w Zoho Voice. Będziesz także mógł filtrować dzienniki na podstawie numerów, agentów i działów, aby uzyskać łatwy dostęp.

Błyskawiczne SMS-y

Pozwól, aby rozmowy przebiegały bezproblemowo dzięki szybkim lokalnym i międzynarodowym wiadomościom biznesowym., aby zaangażować i utrzymać zaufanie klientów.

Użytkownicy

Uzyskaj szybki przegląd wszystkich członków organizacji, ich działów, odpowiednich ról, rozszerzeń, a nawet ich aktualnej dostępności.

Kolejki

Zarządzaj kolejką z wybranym zestawem odpowiednich techników. Przypisz numer do kolejki i, w zależności od konfiguracji, technicy będą odbierać połączenia przychodzące jednocześnie lub jeden po drugim w kolejce.

Łączność

Technicy będą mogli sprawdzać i łączyć się ze swoimi kontaktami przypisanymi przez administratorów. Będzie to bardzo pomocne dla techników obsługi klienta, którzy mogą importować własne kontakty i wykonywać szybkie rozmowy biznesowe, a wszystko to w Zoho Meeting.

Skonfiguruj połączenia

Przypisz wygodną nazwę, edytuj domyślny język i głos oraz skonfiguruj połączenia przychodzące i wychodzące oddzielnie dla numeru. Możesz także wybrać tryb odpowiadania dla konkretnego numeru pomiędzy kolejką, interaktywną odpowiedzią głosową (IVR) i przekazywaniem połączeń.

To wszystko na teraz! Dzięki tej bardzo potrzebnej integracji spotkań w chmurze i systemów telefonicznych jesteśmy o krok bliżej do tego celu. Koniecznie przetestuj nowe możliwości Zoho Voice i daj nam znać.


Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0