Rozróżnianie Namiarów, Kontaktów, Kont i Potencjałów

Rozróżnianie Namiarów, Kontaktów, Kont i Potencjałów

23-08-2014 02:30:22 Wg Miron Matecki

Często otrzymujemy zapytanie dotyczące właściwej lokalizacji w Zoho CRM różnych informacji. Wątpliwości te pojawiają się zazwyczaj ze strony użytkowników, którzy po raz pierwszy korzystają z aplikacji CRM, lub dokonujących migracji danych z innej aplikacji CRM, ze względu na różnice w stosownej terminologii. Spróbujemy więc w możliwie najprostszy sposób wyjaśnić funkcjonowanie kilku modułów - Namiarów, Kont, Kontaktów, Potencjałów.
Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Namiary: Załóżmy, że oferujesz produkt, który bezpłatnie można pobrać z Twojej strony internetowej. W trakcie procesu instalacji użytkownik poproszony jest o podanie swoich danych osobowych. Albo prosisz czytelników o podanie informacji personalnych przed udzieleniem dostępu do umieszczonych na Twojej stronie internetowej dokumentów. Lub bierzesz udział w targach i zbierasz dane od osób odwiedzających Twoje stoisko. Zgromadzone w ten sposób informacje o użytkownikach powinny być umieszczone w module Namiary. Pracownicy działu sprzedaży dzwonią lub wysyłają wiadomości email z zapytaniem o zainteresowanie oferowanymi usługami lub produktami, korzystając z danych w module Namiary.

Kontakty: Powiedzmy, że jednemu z Namiarów zostały sprzedane usługi lub towary. Powiększyło się grono zadowolonych klientów Twojej firmy, z którymi utrzymywane są regularne kontakty. Dane Namiaru powinny zostać przeniesione do modułu Kontakty.

Konta: Konta zawierają informacje dotyczące przedsiębiorstw, które są klientami Twojej firmy. Zazwyczaj do jednego Konta przypisany jest jeden lub kilka Kontaktów.

Potencjały: Ten moduł pomaga ustalić wartość lejka potencjalnej sprzedaży. Potencjał powiązany jest z Kontaktami oraz Kontami. Załóżmy, że Kontakt A i Kontakt B powiązany jest z Kontem klienta C. Z Kontaktem A negocjujesz sprzedaż towaru o wartości 200 000 PLN a z Kontaktem B towaru o wartości 450 000 PLN. Wartość lejka potencjalnej sprzedaży dla Konta C wynosi zatem 650 000PLN.

Przedstawiona powyżej interpretacja stanowi uproszczony opis sposoby wykorzystania różnych modułów Zoho CRM. Istnieje możliwość dostosowania Zoho CRM do potrzeb organizacji. Można zmieniać nazwy komponentów tab aby dopasować je do specyfiki branży, w której działa Twoje przedsiębiorstwo. W każdym z modułów istnieje też możliwość dodawania pól dostosowanych

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0