SalesInbox – mail połączony z CRM

SalesInbox – mail połączony z CRM

22-09-2016 00:43:12 Wg Miron Matecki

https://www.youtube.com/embed/aVTReBcWoic   Dzisiaj zaprezentujemy nowego członka rodziny Zoho – aplikację SalesInbox, która łączy funkcjonalność maila i CRMu. Zapoznajcie się z mailem stworzonym specjalnie dla sprzedawców i odkryjcie jego funkcjonalności!   SalesInbox dzieli widok poczty na 4 części: szansy, kontakty & namiary, nie w CRMie i współpracownicy. Dzięki temu można łatwiej zanalizować które maile są istotne i należy poświęcić im więcej uwagi, a które można odłożyć na później. Można też tworzyć foldery z własnymi widokami, by stworzyć skrzynke pocztową naprawdę dostosowaną do swoich potrzeb.   System umożliwia też tworzenie notyfikacji. Po wysłaniu odpowiedz na mail należy kliknąć opcję obserwatora odpowiedzi, który przypomni o tym by skontaktować się z tą osoba jeśli nie otrzymamy od niej odpowiedzi w określonym przez nas czasie.   Głównym atutem SalesInbox jest jednak to, że umożliwia on dostęp do najważniejszych informacji z CRMa o korespondencie, bez konieczności wchodzenia do samego CRMa. Możemy przejrzeć wszystkie ważniejsze dane, jak również oś czasu z wysokości skrzynki pocztowej. Dodatkowo, SalesInbox umożliwia tworzenie działań, które trafią do CRMa.   Pamiętajcie też sprawdzić wersję mobilną SalesInbox!    

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0