Samoobsługa

Samoobsługa

23-08-2014 02:45:09 Wg Miron Matecki

System samoobsługowy umożliwia wprowadzanie zmian aktualizacyjnych przez Menadżerów i Pracowników w danych zapisanych w aplikacji  Zoho Kadry (People). Dzięki temu przechowywane dane są prawidłowe i zmniejsza się obciążenie administracyjne i ilość pracy papierkowej działu kadr.

 

Serwis samoobsługowy pracowników

Przydzielenie pracownikom prawa dostępu do ich własnych danych, w każdym miejscu i o każdej porze.

 

Mój profil

Edycja danych osobowych pracownika i informacji związanych z jego pracą, edukacją itp. poprzez jedno kliknięcie.

 

Dostęp do formularzy HRIS

Prosty dostęp do wszystkich formularzy związanych z HRIS takich jak wynagrodzenia, zasiłki, urlopy, szkolenia itp.

 

Dostęp do zasobów organizacji

Dostęp do regulaminów firmy, schematu struktury organizacyjnej, procedur, informacji na stronach intranetu itp. poprzez jedno kliknięcie.

 

Zarządzanie serwisem samoobsługowym

Zapewnienie Menadżerom dostępu do danych pracowników zachęca ich do podejmowania świadomych, wyważonych decyzji.

 

Profil działu

Przyznanie pracownikom działu dostępu do danych związanych z pracą oraz wynagrodzeniem.

 

Kreator zatwierdzania

Zapewnienie Menadżerom możliwości zatwierdzenia wniosków urlopowych oraz aplikacji dotyczących udziału w szkoleniach członków podległych im zespołów bez konieczności ingerencji działu Kadr.

 

Szczegóły audytu

Kontrola historii zmian wprowadzanych w danych osobowych pracowników, wynagrodzeniu i ocenie.

 

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0