System samoobsługowy umożliwia wprowadzanie zmian aktualizacyjnych przez Menadżerów i Pracowników w danych zapisanych w aplikacji Zoho Kadry (People). Dzięki temu przechowywane dane są prawidłowe i zmniejsza się obciążenie administracyjne i ilość pracy papierkowej działu kadr.
Serwis samoobsługowy pracowników
Przydzielenie pracownikom prawa dostępu do ich własnych danych, w każdym miejscu i o każdej porze.
Mój profil
Edycja danych osobowych pracownika i informacji związanych z jego pracą, edukacją itp. poprzez jedno kliknięcie.
Dostęp do formularzy HRIS
Prosty dostęp do wszystkich formularzy związanych z HRIS takich jak wynagrodzenia, zasiłki, urlopy, szkolenia itp.
Dostęp do zasobów organizacji
Dostęp do regulaminów firmy, schematu struktury organizacyjnej, procedur, informacji na stronach intranetu itp. poprzez jedno kliknięcie.
Zarządzanie serwisem samoobsługowym
Zapewnienie Menadżerom dostępu do danych pracowników zachęca ich do podejmowania świadomych, wyważonych decyzji.
Profil działu
Przyznanie pracownikom działu dostępu do danych związanych z pracą oraz wynagrodzeniem.
Kreator zatwierdzania
Zapewnienie Menadżerom możliwości zatwierdzenia wniosków urlopowych oraz aplikacji dotyczących udziału w szkoleniach członków podległych im zespołów bez konieczności ingerencji działu Kadr.
Szczegóły audytu
Kontrola historii zmian wprowadzanych w danych osobowych pracowników, wynagrodzeniu i ocenie.
