Porzuć stosy wizytówek i zacznij zapisywać kontakty bezpośrednio w telefonie i CRM
Zeskanuj wizytówkę lub kod QR, a odpowiednie pola zostaną automatycznie wypełnione, pozwalając zapisać je jako kontakt w telefonie lub jako namiar / kontakt w Zoho CRM.
Natychmiastowe działania typu follow up
Nie czekaj na powrót do swojego biurka, aby wysłać do klienta wiadomość email z podziękowaniem. Przygotuj szablon wcześniej, a system wyślę za Ciebie wiadomość z podziękowaniem za rozmowę, od razu po zeskanowaniu wizytówki. Dodaj notatki, aby pamiętać o drobnych szczegółach.
Automatyzuj zarządzanie kontaktami
Wyzwalaj niestandardowe przepływy pracy w Zoho CRM, aby automatycznie włączać nowe kontakty do procesu sprzedaży. W miarę wzrostu bazy danych scalaj duplikaty, aby zachować czyste i aktualne dane.
Integruj się z ulubionymi produktami
Eksportuj informacje kontaktowe do aplikacji Zoho, takich jak Zoho Books, Invoice, Contact Manager, Maill i CRM lub do innych aplikacji chmurowych, takich jak Salesforce i kontakty Google.
Skanuj wizytówki w różnych językach.
Skaner kart odczytuje wizytówki w 17 różnych językach i przełącza się między nimi w mgnieniu oka.
Pobierz i wypróbuj aplikację za darmo w Google Play.