Techniki sprzedaży. Zarządzanie sprzedażą. Skuteczna sprzedaż. Analiza potrzeb.
Uwaga: Dodaj tę stronę do swoich zakładek. Gdy będziesz rozmawiał ze swoim potencjalnym nowym Klientem ( Prospektem, Namiarem wszystkie te terminy stosowane są przez różnych sprzedawców) po raz pierwszy ten prosty, darmowy program pomoże Ci przeprowadzić wszystkie cztery etapy wstępnej oceny szansy sprzedaży u tego potencjalnego Klienta: 1. Potwierdzenie potrzeby. 2. Określenie skutków finansowych decyzji. 3. Zrozumienie procesu zakupu Klienta. 4. Określenie ram czasowych decyzji. Na każdym etapie informacje które usłyszysz pomogą Ci zamknąć sprzedaż czy ocenić realną szansę sprzedaży. Ewentualnie usłyszeć wyraźne "nie". W każdym przypadku wygrywasz stosując naszą metodę.
CRM Online, Techniki sprzedaży, Zarządzanie sprzedażą, Skuteczna sprzedaż, Analiza potrzeb UWAGA: Pytania proponowane przez nas nie powinny być powtarzane dosłownie. Staraj się używać swoich osobistych umiejętności, aby rozmowa wygładała naturalnie.