Śledzenie i prognozowanie sprzedaży w Zoho CRM

Śledzenie i prognozowanie sprzedaży w Zoho CRM

10-04-2015 21:38:14 Wg Miron Matecki

- B2C vs B2B. - Zarządzanie namiarami (co to jest namiar, generowanie, utrzymywanie i klasyfikowanie namiarów). - Klasyfikowanie namiarów w Zoho CRM. - Konwertowanie namiaru. - Proces sprzedaży w Zoho CRM. - Śledzenie lejka. - Etapy możliwości sprzedaży. - Raporty lejka. - Prognozowanie sprzedaży. Definicja. - Konfiguracja prognozy w Zoho CRM. - Prognozowanie a role w firmie. - Raporty prognozy. - Pytania i odpowiedzi. https://www.youtube.com/embed/RcH-uJuzj40

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0