Struktura organizacyjna firmy

Struktura organizacyjna firmy

23-08-2014 02:26:59 Wg Miron Matecki

spotkaniewzrost.jpg

  • Chciałbym namówić klientów do zawierania nowych kontraktów.
  • Chciałbym lepiej dopasować moją ofertę do potrzeb branży z której przychodzi klient.
  • Chciałbym przestać tracić klientów, którzy odchodzą niezadowoleni z mojej obsługi.
  • Chciałbym związać klientów - zarówno starych jak i pozyskać nowych - bardziej osobistymi, indywidualnymi relacjami z moją firmą.

 

Takie wyzwania nie omijają żadnego przedsiębiorstwa i dotyczą w różnym stopniu potrzeb wszystkich działów wchodzących w skład firmy. Kłopoty przede wszystkim uderzają w klienta –marnowane są nowe szanse sprzedaży, a aktualni kontrahenci czują się „zaniedbani”. Lekceważony klient odchodzi do konkurencji.

Co zrobić, aby zarazem oszczędzić czas i w pełni wykorzystywać potencjał zdobywanych kontaktów handlowych? Z pomocą przychodzi oprogramowanie ZOHO CRM.

Sprawdź w czym może pomóc Ci ZOHO CRM!

W czym może pomóc Ci Zoho CRM

 

czat.gif

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0