
- Chciałbym namówić klientów do zawierania nowych kontraktów.
- Chciałbym lepiej dopasować moją ofertę do potrzeb branży z której przychodzi klient.
- Chciałbym przestać tracić klientów, którzy odchodzą niezadowoleni z mojej obsługi.
- Chciałbym związać klientów - zarówno starych jak i pozyskać nowych - bardziej osobistymi, indywidualnymi relacjami z moją firmą.
Takie wyzwania nie omijają żadnego przedsiębiorstwa i dotyczą w różnym stopniu potrzeb wszystkich działów wchodzących w skład firmy. Kłopoty przede wszystkim uderzają w klienta –marnowane są nowe szanse sprzedaży, a aktualni kontrahenci czują się „zaniedbani”. Lekceważony klient odchodzi do konkurencji.
Co zrobić, aby zarazem oszczędzić czas i w pełni wykorzystywać potencjał zdobywanych kontaktów handlowych? Z pomocą przychodzi oprogramowanie ZOHO CRM.
Sprawdź w czym może pomóc Ci ZOHO CRM!


