Tagowanie w Zoho Support

Tagowanie w Zoho Support

23-08-2014 02:16:33 Wg Miron Matecki

Tagi to prosty sposób na uporządkowanie zgłoszeń w supporcie.

O to kilka standardowych tagów:
  1. "Pay up"

    Tego typu tagów używa się, gdy zgłoszenia są inne niż zwykłe, związane na przykład z niedawno stworzoną promocją. Dzięki temu zgłoszenia nie będą się mieszać i wprowadzać chaos.


  2. "Fist Bump"

    Czasami niektóre zgłoszenia odstają od reszty, gdzie konwersacja pomiędzy klientem a konsultantem jest ... wyjątkowa. Dzięki temu tagowi, możesz w łatwy sposób je oznaczyć i zachować na przyszłość.


  3. "Whoops"

    Bywają momenty, gdzie konsultanci nie są w formie i popełniają błędy, przez co klient nie jest zadowolony. Warto oznaczyć to tym tagiem, by wiedzieć czego się w przyszłości wystrzegać.


  4. "Ka ching"

    Szczęśliwy klient oznacza większą szansę na ponowny zakup. Dzięki temu oznaczeniu dział sprzedaży będzie wiedział, do kogo warto się zgłosić z ofertą.


Jeżeli jesteś zainteresowany wdrożeniem modułu wsparcia, skontaktuj się z nami.

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0