Tagi to prosty sposób na uporządkowanie zgłoszeń w supporcie.
O to kilka standardowych tagów:
O to kilka standardowych tagów:
- "Pay up"
Tego typu tagów używa się, gdy zgłoszenia są inne niż zwykłe, związane na przykład z niedawno stworzoną promocją. Dzięki temu zgłoszenia nie będą się mieszać i wprowadzać chaos.
- "Fist Bump"
Czasami niektóre zgłoszenia odstają od reszty, gdzie konwersacja pomiędzy klientem a konsultantem jest ... wyjątkowa. Dzięki temu tagowi, możesz w łatwy sposób je oznaczyć i zachować na przyszłość.
- "Whoops"
Bywają momenty, gdzie konsultanci nie są w formie i popełniają błędy, przez co klient nie jest zadowolony. Warto oznaczyć to tym tagiem, by wiedzieć czego się w przyszłości wystrzegać.
- "Ka ching"
Szczęśliwy klient oznacza większą szansę na ponowny zakup. Dzięki temu oznaczeniu dział sprzedaży będzie wiedział, do kogo warto się zgłosić z ofertą.
