Technologie internetowe w marketingu

Technologie internetowe w marketingu

23-08-2014 02:25:13 Wg Miron Matecki

Chcąc skutecznie konkurować, zwiększać sprzedaż albo budować długoterminowe relacje z klientami, należy korzystać z możliwości jakie daje marketing internetowy - e-marketing ( elektroniczny marketing). E-marketing oparty jest na nowych zasadach komunikacji - wynikających z nieograniczonej dostępności, interaktywności i swobodzie przekazu internetowego.

e-marketing jest skuteczny

Rozkwit zastosowania e-marketingu w biznesie jest przede wszystkim spowodowany jego skutecznością i korzyściami jaki przynosi firmom. Dotyczy wszystkich kategorii firm - małych, średnich i dużych. Skala i obszar działania są oczywiście różne, ale korzyści z przemyślanych inwestycji e-marketingowych pojawiają się zawsze.

Rewolucja w komunikacji

Internet zrewolucjonizował sposób komunikowania się miedzy ludźmi, w tym między firmami i ich klientami. Stało się na tyle spektakularne, że postanowiono określić to zjawisko jako Web 2.0 - kolejny etap rozwoju sieci.

Nowe kierunki e-marketingu

W zastosowaniach biznesowych idea Web 2.0, najogólniej rzecz biorąc, sprowadza się do dopuszczenia osób spoza danej organizacji - klientów, kontrahentów, partnerów i innych interesariuszy firmy - do współtworzenia przekazu firmy. Umożliwienie funkcjonowania różnych grup dyskusyjnych, dopuszczenie do tworzenia społeczności wokół jakiegoś pomysły lub inicjatywny jest nową, bardzo ciekawą i niesłychanie dynamicznie się rozwijająca formą komunikacji firmy z otoczeniem, można powiedzieć - e-marketingiem 2.0.

Wsparcie marketingu i sprzedaży

Głównym zadaniem MMI Group jest rozpoznanie potrzeb naszych Klientów w celu zastosowanie najlepszych rozwiązań z dziedziny marketingu i wsparcia sprzedaży w Internecie. Oferujemy rozwiązania dostosowane odpowiednio do charakteru i specyfiki działalności naszych Klientów.

Dobrze dobrane narzędzia

Wybierając narzędzia marketingowe bierzemy pod uwagę warunki w jakich działa nasz Klient - charakter firmy, zakres oferty, grupę docelową oraz wszelkie inne czynniki niezbędne do przygotowania indywidualnych strategii działań e-marketingowych. Skutecznie pomagamy zwiększać sprzedaż.

Kompleksowa oferta e-marketingu

Kampanie reklamowe

Oferujemy przeprowadzanie kompleksowych działań promocyjnych w Internecie.

  • Kampanie reklamowe w Internecie - przygotowanie przekazu (treść i grafika), zakup mediów internetowych, badanie skuteczności;
  • Linki sponsorowane w wyszukiwarkach - opracowanie semantyki przekazu, zakup mediów, badanie skuteczności;
  • Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach - SEO/SEM;
  • e-mailing przygotowanie, wysyłka i badanie skuteczności profesjonalnej korespondencji seryjnej.

Profesjonalne witryny internetowe.

Przygotowujemy projekty graficzne i profesjonalną zawartość. Naszym klientom dajemy narzędzia ułatwoajce zarządzanie stronami internetowymi - oprogramowanie zarządzania treścią CMS (ang. content management system). Oferujemy:

  • Strony internetowe - podstawowe narzędzie promocji i wsparcia sprzedaży;
  • Sklepy internetowe - nowy kanał sprzedaży;
  • Portale firmowe usprawniające obieg informacji;
  • Vortale tematyczne o charakterze wizerunkowym e-PR.

Miron Matecki

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0