Nigdy więcej nie przegap zaplanowanego telefonu do klienta
Personalizuj obsługę klienta
Nawet jeśli masz setki, czy nawet tysiące klientów, możesz powitać ich po imieniu, gdy połączysz swoje telefony z CRM. Zacznij budować relacje z klientami, wyświetlając wcześniejsze rozmowy, notatki i zadania związane z każdym klientem.

Oszczędzaj czas dzięki automatycznemu rejestrowaniu połączeń
Automatyczne rejestrowanie połączeń sprawia, że ręczne wprowadzanie danych należy już do przeszłości. Użyj wyskakującego okna połączenia, aby dodać notatki, utworzyć kolejne zadanie lub przypisać kontakt z którym rozmawiałeś do przedstawiciela handlowego.

Analityka połączeń
Zwiększ wydajność swoich zespołów sprzedażowych i zmotywuj ich do wprowadzenia usprawnień dzięki analizie połączeń. Wbudowane wykresy i raporty umożliwiają wizualizację danych połączeń i pomagają znaleźć sposób na zapewnienie klientom lepszej obsługi.
Wybierz dostawcę usługi zarządzania połączeniami
Zoho CRM jest w pełni zintegrowany z kilkoma popularnymi centralami PBX i zarządzania połączeniami, takimi jak Twilio, RingCentral, Ring.io, Ozonetel, Knowlarity, Promero i inne. Zachęcamy również do wypróbowania gotowej integracji z polskim dostawcą Operatorem VOIP - iFon Telefonia internetowa. Informację na temat integracji iFON.pl vPBX z Zoho CRM znajdziesz na stronie ifon.pl
