Rozmowy telefoniczne bezpośrednio w CRM

Rozmowy telefoniczne bezpośrednio w CRM

11-04-2018 16:34:31 Wg Miron Matecki

Rozmowy telefoniczne bezpośrednio w CRM

Dzwoń do swoich klientów bezpośrednio z CRM, czas, dane o połączeniu oraz nagrania  będą automatycznie zapisane. Poprzez integrację aplikacji do zarządzania połączeniami z Zoho CRM, Twój zespół może mieć historię wszystkich połączeń w CRM.

 

Wybierz numer jednym kliknięciem

Przestań marnować czas na ręczne wybieranie numerów telefonów i wykonuj połączenia bezpośrednio z Zoho CRM. Gdy oglądasz kartę swoich potencjalnych lub pozyskanych klientów, po prostu kliknij ikonę połączenia, aby rozpocząć połączenie.

Nigdy więcej nie przegap zaplanowanego telefonu do klienta

Między monitorowaniem wielu szans sprzedażowych, a koniecznością wykonania dziesiątek zadań, trudno jest pamiętać o każdym telefonie, który należy wykonać. Dzięki funkcji przypomnień o nadchodzących do wykonania połączeniach, już nigdy ich nie przegapisz.

 

Personalizuj obsługę klienta

Nawet jeśli masz setki, czy nawet tysiące klientów, możesz powitać ich po imieniu, gdy połączysz swoje telefony z CRM. Zacznij budować relacje z klientami, wyświetlając wcześniejsze rozmowy, notatki i zadania związane z każdym klientem.

Oszczędzaj czas dzięki automatycznemu rejestrowaniu połączeń

Automatyczne rejestrowanie połączeń sprawia, że ​​ręczne wprowadzanie danych należy już do przeszłości. Użyj wyskakującego okna połączenia, aby dodać notatki, utworzyć kolejne zadanie lub przypisać kontakt z którym rozmawiałeś do przedstawiciela handlowego.

Analityka połączeń

Zwiększ wydajność swoich zespołów sprzedażowych i zmotywuj ich do wprowadzenia usprawnień dzięki analizie połączeń. Wbudowane wykresy i raporty umożliwiają wizualizację danych połączeń i pomagają znaleźć sposób na zapewnienie klientom lepszej obsługi.

Wybierz dostawcę usługi zarządzania połączeniami

Zoho CRM jest w pełni zintegrowany z kilkoma popularnymi centralami PBX i zarządzania połączeniami, takimi jak Twilio, RingCentral, Ring.io, Ozonetel, Knowlarity, Promero i inne. Zachęcamy również do wypróbowania gotowej integracji z polskim dostawcą Operatorem VOIP - iFon Telefonia internetowa. Informację na temat integracji iFON.pl vPBX z Zoho CRM znajdziesz na stronie ifon.pl

Miron Matecki

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0