Telekomunikacja w przedsiębiorstwie

Telekomunikacja w przedsiębiorstwie

31-03-2022 11:19:05 Wg Halina

CloudPBX 
Twoja centrala telefoniczna

CloudPBX to projekt wirtualnych central telefonicznych PBX dostępnych w sieci publicznej, który pozwala na zbudowanie kompletnego systemu telekomunikacyjnego w firmie, bez konieczności kosztownych inwestycji w klasyczny sprzęt i infrastrukturę telefoniczną.

cloudPBX
Komunikacja przedsiębiorcy z klientami i dostawcami, to jeden z najważniejszych elementów sprawnego biznesu. Pomimo istnienia wielu kanałów komunikacji, potrzeba bezpośredniej rozmowy powoduje, że telefonia to nadal najszybszy i najpewniejszy sposób na wymianę informacji. Aby jednak zachować wysoki standard obsługi telefonicznej, potrzebne są nowoczesne narzędzia i systemy zapewniające bezproblemową obsługę ruchu telefonicznego. Firma obsługująca klientów kanałem telefonicznym nie może opierać się na zwykłej linii telefonicznej (komórkowej lub stacjonarnej). Linia taka nie zapewni obsługi wielu jednoczesnych połączeń, zapowiedzi słownych, kolejkowania oczekujących połączeń, kierowania rozmów do odpowiednich obszarów i wielu innych funkcji wpływających na poziom obsługi klienta. Do realizacji tych celów musimy zastosować wewnętrzną centralę PBX, która przyjmuje połączenia przychodzące z publicznej sieci telekomunikacyjnej a następnie przetwarza za pomocą zaprogramowanych schematów i kieruje do wskazanych abonentów końcowych. Niestety zakup zaawansowanych urządzeń odpowiadających dzisiejszym standardom jakościowym, może być sporym obciążeniem finansowym dla przedsiębiorcy. Z pomocą przychodzi projekt CloudPBX, który bez konieczności kosztownych inwestycji udostępnia wirtualną centralę telefoniczną jako usługę.


Usługa CloudPBX działa w technologi VoIP.  Aby z niej korzystać, potrzebujesz jedynie terminal SIP oraz dostęp do sieci Internet. 

Czym jest CloudPBX? 

CloudPBX to projekt wirtualnych central telefonicznych PBX dostępnych w sieci publicznej, który pozwala na zbudowanie kompletnego systemu telekomunikacyjnego w firmie, bez konieczności kosztownych inwestycji w klasyczny sprzęt i infrastrukturę telefoniczną. Do uruchomienia własnej centrali w systemie CloudPBX potrzebny będzie jedynie dostęp do Internetu oraz terminal VoIP (telefon IP lub aplikacja w telefonie lub komputerze). Tylko tyle wystarczy, aby wykorzystać możliwości zaawansowanej telekomunikacji, takich jak kolejkowanie połączeń, tworzenie zapowiedzi słownych za pomocą syntezatora mowy, czy obsługa wirtualnego faksu. CloudPBX umożliwia również grupowe audiokonferencje, wideo rozmowy, nagrywanie połączeń oraz wszystkie funkcjonalności klasycznej centrali PBX. Lista funkcjonalności jest bardzo długa i pozwala zarówno na budowę małych centralek wewnętrznych jak i zaawansowanych systemów klasy CallCenter. 

Dlaczego CloudPBX jest lepszy?

 CloudPBX wygrywa z tradycyjną centralą telefoniczną:
 • oparty na najnowszej technologi VoIP 
• nie wymaga drogich inwestycji 
• elastyczny - dostosowujesz go do swoich potrzeb 
• prosty w konfiguracji 
• pozwala na obsługę wielu lokalizacji Twojej firmy 

Korzyści z zastosowania rozwiązania ClopudPBX 

Optymalizacja kosztów inwestycyjnych i eksploatacyjnych 
Wykorzystanie rozwiązania w modelu chmurowym niesie za sobą szereg oszczędności w postaci braku kosztów zakupu centrali oraz tworzenia i utrzymywania oddzielnej infrastruktury kablowej dla klasycznej telefonii. Wiąże się to również z eliminacją kosztów serwisowania i usuwania awarii. W tym przypadku odpowiedzialność za funkcjonowanie systemu przeniesione jest na dostawcę usługi i jest ona gwarantowana na wysokim poziomie dostępności. 

Poprawa komfortu komunikacji i wizerunku firmy 
Specyfika systemu CloudPBX pozwala na obsługę wielu jednoczesnych połączeń na pojedynczym numerze telefonicznym i kolejkowania ich w połączeniach oczekujących. Dzięki temu dzwoniący nie jest blokowany sygnałem zajętości a skuteczność połączeń przychodzących znacznie wzrasta. Duże możliwości daje zaawansowane kierowanie połączeń przychodzących, pozwalające skierować rozmowę za pomocą menu głosowego do konkretnych obszarów (BOK/serwis/księgowość). Funkcja kierowania połączeń w zależności od godziny i daty umożliwia na przykład prezentację stosownych zapowiedzi poza godzinami pracy. Przedsiębiorstwo obsługujące klientów spoza Polski na pewno doceni możliwości wbudowanego syntezatora mowy tworzącego zapowiedzi słowne w wielu językach.

Bezpieczeństwo komunikacji 
Bardzo ważnym elementem systemu CloudPBX jest zachowanie standardów bezpieczeństwa i kontroli danych. Użytkownik może korzystać ze szczegółowych analiz billingowych połączeń dających informacje o ilości, stanie i koszcie połączeń. Funkcja nagrywania rozmów pozwala na dokumentowanie połączeń z klientami w celu rozwiązywania ewentualnych sporów. Innym elementem bezpieczeństwa jest zapewnienie prywatności rozmów poprzez wysoki poziom szyfrowania danych pomiędzy telefonem a centralą. 

Niezależność terytorialna, elastyczność w dopasowaniu do struktury firmy 
Niewątpliwą zaletą systemu CloudPBX jest szybkość uruchomienia i elastyczność usługi. Bezpośrednio po rejestracji w systemie można cieszyć się darmową centralą testową, a uruchomienie usługi płatnej zajmuje kilka minut. Dzięki aplikacjom pozwalającym na konfigurację usługi, uruchomienie własnego systemu telekomunikacyjnego lub zmiana zakresu usług jest bardzo prosta i nie wymaga czasochłonnych działań. Powoduje to łatwą możliwość dopasowania schematu centrali do struktury firmy w dowolnym momencie. Kolejną cechą zasługującą na uwagę jest niezależność terytorialna. Ponieważ telefon IP podłączany jest do sieci komputerowej, może zostać uruchomiony w dowolnym miejscu dysponującym dostępem do internetu. Tą zaletę docenią szczególnie firmy rozproszone terytorialnie, lub często zmieniające położenie i strukturę wewnętrzną. Telefon nie jest przywiązany do biurka i może zostać przeniesiony w inne miejsce bez konieczności zmian i rekonfiguracji centrali.

Łatwa komunikacja wewnętrzna 
CloudPBX zawiera całą paletę funkcjonalności wykorzystywaną przez większe przedsiębiorstwa do komunikacji wewnętrznej. Trudno wyobrazić sobie sprawną komunikację wewnętrzną bez możliwości przełączania, przekierowania i przejmowania rozmów. Oprócz połączeń bezpośrednich, CloudPBX umożliwia tworzenie pokoi konferencyjnych dla wielu uczestników. Zaawansowane aparaty telefoniczne zawierają rozbudowane i konfigurowalne książki adresowe oraz pozwalają na prezentację nazw abonentów. Niespotykaną funkcjonalnością dostępną w CloudPBX jest system powiadomień alarmowych, który umożliwia wysłanie komunikatów alarmowych do grup lub wszystkich abonentów. System umożliwi tworzenie układów sekretarsko-dyrektorskich, pozwala na połączenia video oraz posiada wiele innych funkcjonalności które sprawiają, że komunikacja wewnątrz firmy staje się łatwiejsza. 

Zaawansowane możliwości systemów teleinformatycznych 
CloudPBX udostępnia klientowi wirtualną centralę z rozbudowanymi mechanizmami dzięki którym można uruchomić w pełni funkcjonalne CallCenter. Na taki system składają się aplikacje zarządzające centralą, jak również dodatkowe aplikacje do wizualizacji ruchu, analizy i raportowania danych. CloudPBX udostępnia również aplikacje wspomagające pracę agentów kolejek, a także operatorów, pracowników sekretariatu i osób intensywnie pracujących z telefonem. Wirtualna centrala w systemie CloudPBX posiada wiele dodatkowych cech, które nie były dostępne w klasycznych rozwiązaniach centralowych. Jako system teleinformatyczny pozwala współpracę z oprogramowaniem klienta przez interfejs programistyczny (API), a także poprzez gotowe integracje z zewnętrznymi systemami CRM.

Jak skorzystać z usługi CloudPBX 

Procedura uruchomienia własnej centrali ogranicza się do wizyty na stronie www.cloudpbx.pl i wypełnieniu formularza rejestracyjnego. Po zaakceptowaniu rejestracji użytkownik otrzymuje dostęp do darmowej wersji centrali telefonicznej. Jest to pełnoprawna i w pełni funkcjonalna centrala testowa ograniczona jedynie do możliwości wykonywania połączeń wewnętrznych. Taka forma pozwala sprawdzić jakość usługi i połączeń w lokalizacji klienta. Uruchomienie usług płatnych jest tak samo proste. Wystarczy złożyć stosowne zamówienie w panelu abonenta.

Kto odpowiada za usługę CloudPBX 
Projekt CloudPBX jest produktem firmy Poziom7 (www.poziom7.pl), która działa na rynku telekomunikacyjnym od 2010 roku jako producent rozwiązań telekomunikacyjnych oraz operator sieci telekomunikacyjnych. Wieloletnie doświadczenia, oraz wyspecjalizowana kadra to cechy które pozwalają na tworzenie najnowocześniejszych usług w technologii VoIP. 

Halina

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0