Urodziny Zoho CRM Plus

Urodziny Zoho CRM Plus

15-10-2021 12:50:22 Wg Z Partner

Urodziny Zoho CRM Plus:

​to już 7 lat!

W tym miesiącu mija 7 lat od kiedy Zoho uruchomiło CRM Plus. Od początku celem projektu było zapewnienie klientom inteligentnej i pełnej funkcjonalności platformy obsługi klienta. Każdy komponent w aplikacji jest najlepszym w swojej klasie rozwiązaniem, ale wszystkie łączą się w jedno całościowe narzędzie. Czego jeszcze nie wiesz o Zoho CRM i jakie są plany rozwoju na przyszłość? Dowiesz się z naszego artykułu.


Kilka ciekawostek o CRM Plus

  • Wszystkie komponenty są budowane i hostowane na tej samej podstawowej infrastrukturze Zoho.
  • Aplikacja to najlepsze ujednolicone funkcje, z jakimi kiedykolwiek się spotkasz. Całe  oprogramowanie jest oparte na wspólnej platformie zarządzania dostępem do tożsamości z wbudowanym jednokrotnym logowaniem. Dzięki temu ujednolicone zarządzanie użytkownikami i licencjami jest prostsze i bardziej praktyczne.
  • CRM Plus to oferta wstępnie zintegrowana. W ten sposób jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom ogromną wartość przy niższym całkowitym koszcie posiadania (TCO).
  • W ciągu 25 lat działalności  w branży, firma nie kupiła, ani jednego oprogramowania.  Wszystkie  aplikacje Zoho są wewnętrznie opracowywane  przez  inżynierów Zoho. Odzwierciedla to również CRM Plus, gdzie każdy element platformy jest zbudowany od podstaw.

Co nowego w najbliższym czasie?

Zoho lubi robić niespodzianki swoim użytkownikom, więc możemy spodziewać się wielu nowości w najbliższym czasie. Nadchodząca aktualizacja produktu, będzie posiadać kilka nowych funkcji:

Wzmocnienie strony marketingowej
CRM Plus zawsze był doceniany za połączenie odpowiedniego zestawu funkcji dla sprzedaży, marketingu i usług, które ze sobą współdziałały. Ale jeśli istnieje jeden aspekt platformy, w którym klienci chcą się rozwijać, jest to zdecydowanie marketing. I na tym froncie będzie kilka nowych narzędzi, które pomogą Ci pewnie zarządzać marketingiem. 

Wzmocnienie funkcji zdalnej współpracy
Współpraca zdalna nie zniknie. Stała się już znaczącą częścią naszej codzienności. Ponieważ coraz więcej firm zaczyna stosować hybrydową kulturę pracy, zapotrzebowanie na oprogramowanie do zdalnej współpracy będzie tylko rosło. Co by było, gdyby Twoja platforma CX mogła pomóc Ci w pracy zdalnej, dostępie do kontekstowych danych klientów i współpracy w czasie rzeczywistym w jednym pliku ? Brzmi fantastycznie! Czekaj więc na dalsze informacje!

Jedno uniwersalne okno do śledzenia wyników zespołu
Czy nie byłoby to wygodne, gdybyś mógł uzyskać szczegółowy raport o swoich pracownikach, zbierając wszystkie ich dane w jednym miejscu? Ich wydajność, interakcje z klientami w różnych aplikacjach, oceny klientów, wszystko w jednym oknie?

Pogłębione funkcje unifikacji
Będzie o więcej ujednoliconych funkcji,  aby dać Ci moc wielu aplikacji w jednej.

To wszystko na teraz! Jako polski partner Zoho jesteśmy ogromnie dumni, że tworzymy część wielkiej, światowej rodziny Zoho i możemy pracowac na tak dobrych programach i aplikacjach dla biznesu.

Będziemy nadal dawać z siebie wszystko, aby pomóc firmom w dostarczaniu niesamowitych doświadczeń dla ich klientów.  Dajcie znać w komentarzach jakie są Wasze opinie i doświadczenia w pracy z  aplikacjami Zoho?

Z Partner

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0